Ayreon:
Neviem co mas proti otvorenemu zvrsku, je to to najlepsie, co moze byt. Nastastie, DPMK sa spamatal v poslednej chvili a v tychto dnoch na betonove podvaly osadil kolajnice typu S49, take, ake su na zvysnej casti rekonstruovanej Juznej tr., ci rychlodrahe. Zliabkova kolajnica bude len v kratkom, niekolko-metrovom useku medzi zliabkovou vyhybkou a kolajovou krizovatkou oproti hotelu Strojar.
Nodes:
Trat sa samozrejme este obsype kamenim a podbije. Neboj sa, bude z toho taka ista trat ako je medzi Strojarom a Cintorinom
Neviem co mas proti otvorenemu zvrsku, je to to najlepsie, co moze byt. Nastastie, DPMK sa spamatal v poslednej chvili a v tychto dnoch na betonove podvaly osadil kolajnice typu S49, take, ake su na zvysnej casti rekonstruovanej Juznej tr., ci rychlodrahe. Zliabkova kolajnica bude len v kratkom, niekolko-metrovom useku medzi zliabkovou vyhybkou a kolajovou krizovatkou oproti hotelu Strojar.
Nodes:
Trat sa samozrejme este obsype kamenim a podbije. Neboj sa, bude z toho taka ista trat ako je medzi Strojarom a Cintorinom
Mozno to zasa spravia ako s BKV - daju mozno dobru technologiu, ale nieco v ramci uspornych opatreni nebude tak ako by malo byt a bude to na nic.
Ja som to najprv pochopil tak, že za mnou prídu celé Košice
Sarko
Kto Ti prezradil taku velku kacicu, ze trolejbus 1015 je komplet rozobraty? Je to elektrickova prevadzka, kde na opravu vyzbroje nemozu ani sahnut. Dodatocne sa opravuju akurat kridla 2. dveri (klampiarska praca), a to je asi tak vsetko!