Reply on: petermss-Sepa #76:
Herdek ty seš taky všude.
, ale po poslednej obhliadky Komenskeho ul. spred hodiny prispievam s podrobnejsimi udajmi:
. Horsie je, ze si Busmechanik dopravar, a teda ked sa presvedcis, ze tu zvisle ani vodorovne znacenie nie je a dalej tvrdis svoje, tak ktovie ako uvazuju bezni vodici, no proste zbohom bezpecnost premavky
.

Ja som bol rovnako za otvoreny zvrsok, za zly vtip povazujem to, ze sa zacne robit nieco ine a len na kratkom useku s tym, ze sa to musi stihnut, lebo je to super moderna nova technologia a potom je to znova obycajny (no vynikajuci) otvoreny zvrsok. Teda som reagoval na to saskovanie okolo toho namiesto rekonstrukcie celeho useku ako sa planovalo.
. L 9 od NMM smer Jazero premavala s meskanim 4 minuty.
Mozno to zasa spravia ako s BKV - daju mozno dobru technologiu, ale nieco v ramci uspornych opatreni nebude tak ako by malo byt a bude to na nic.
Ja som to najprv pochopil tak, že za mnou prídu celé Košice
triedu som mal z vyhladom na ten usek. Tak opisujem len to co mam potvrdene podla skusenosti. Moze tam byt dvojprudovka ale cesta je siroka ako 4 a vodici tak aj jazdia.

Este definuj ten treti prud, aby som bol v obraze.
Sarko
Oddnes 19:00 az do nedele 24:00 sa navara obluk v slucke St. Lokomotivy (v smere z konecnej zastavky do slucky), takze linky c. 2 a 9 su ukoncene na Nam. MMM, pricom konecna zastavka sa nachadza na Strojarenskej ul. pred Komercnou bankou. Kyvadlovo tu premava po pravej kolaji (v smere na St. Lokomotivy) KT8 ev.c. 512, ktore berie cestujucich aj pri jazde v protismere, pricom zastavuje na zastavkach v spravnom smere (cestujuci musia prejst cez kolaj v smere jazdy). Linka X navazuje na kazdy spoj linky c. 2 a 9. Na Komenskeho ul. (na upati krizovatky Komenskeho-Strojarenska) su umiestnene 2 provizorne zastavkove stojany, pricom na hrane krizovatky su na trati odstavene 2 dispecerske vozidla Seat. Do 20:45, kym sa nezaplo poulicne osvetlenie, bolo na zemi pred uvedenymi dispecerskymi autami v tvare sipu umiestnenych 5 malych cervenych majacikov fungujucich na akumulatorovu bateriu. Z prichadzajuceho KT-cka bol na tento ukaz impozantny pohlad, takmer ako na letisku
Dalsia zaujimavost suvisi s vylukovymi CP pre linky c. 2 a 9, ktore sa zaujimavo dotkli aj linky c. 6. Vsetky vlaky uvedenych spojov totiz prechadzaju medzi vsetkymi 3-ma linkami. Takto som napr. videl supravu 2xT3 ev.c. 400+401 z linky c. 9 na linke c. 2 v smere zo zel. stanice na Nam. MMM a vzapati na linke c. 6 z Nam. MMM na Zel. stanicu. Na solo linke c. 2 som takto videl napr. aj supravu ev.c. 388+389, tiez "prebehnutu" z linky c. 9 a nasledne T3 ev.c. 372, ktora z linky c. 6 na Nam. MMM presla na linku c. 2 na Zel. stanicu.
Ako poslednu informaciu uvadzam odklon autobusovej linky c. 29 z Tajovskeho a Gresakovej ul. pri jazde z Nam. oslob. na Moyzesovu ul. Od vecernych hodin az do 21:30 bola Tajovskeho ul. v useku od krizovatky Sturova-Tajovskeho po krizovatku Tajovskeho-Gresakova policiou hermeticky uzavreta z dovodu pravdepodobne prestrelky. Ja som si vsimol iba jednu bielu dodavku, ktora stala uprosted cesty a v protismere (je tu jednosmerka) a dalsia cierna dodavka bola sice zaparkovana v prilahlej nike, ale mala rozbite okna a skupina policajtov tu pilne zbierala odtlacky a cosi dokumentovali. Ak boli vodici o tejto udalosti informovani, premavali pravdepodobne odklonom z Nam. osloboditelov po Hlavnej, Pribinovej, Mojmirovej, Timonovej, Tajovskeho a Gresakovej na Moyzesovu ul., resp. ak nie, tak museli porusit zakaz odbocenia zo Sturovej na Moyzesovu ul.