Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

*SOLARIS* maniak

Reply on: cybernetic #21901:
sorry celé som to doplietol a zle vtedy pochopil ?

Re #21899: Takže oprava, zodpovedajúca realite:

#2007 má držiaky a kabeláž, je odskúšaná komunikácia. Ten prístroj, čo sa ma montovat za vodica, teda - za dvere kabínky, je čítačka kariet. To znamená, že keď cestujúci priloží na ňu kartu, tak vodičovi ukaže na palubaku, či je karta dobitá kreditom, alebo nie. Ale zatiaľ to #2007 nemá namontované, pretože sa stále dohadujú, že ako to namontuju, aby to čo najmenej vadilo.

? ?
Reply on: BMko #21925:
to stym 2.5 krat som nejak nepochopil ono stale nieco odobera z vedenia prud
Reply on: BMko #21925:
PS: Vysvetli mi prosim, ako si myslel vety :
"Nakolko elektricka energia je pri trolikoch v jednom napajacom useku vyuzita v tejto dobe za cas 15 minut asi 2,5 krat. "
"Tak ked budeme mat aspon 6 min interval na troliku alebo tram tak za tu cenu energie prejde 6 vozidiel. "
Reply on: Sarko #21940:
Samozrejme, číslo linky, nie ev.č. ?
Reply on: KVKV #21924:
Straussbergská linka má #89. Zaujímavá história, dúfam, že ma tam raz zaveje, po Miškolci, Sarajeve a Brne by bola škoda nemať vo vlastnom archíve podchytené rozutekané košické električky. ?
Reply on: Isidor #21913:
A to si ešte nevidel fotoparódiu s vyradenou 335 na koľaji smrti s linkovou tabuľou "kríž" a smerovou tabuľou z Brna "Ústřední hřbitov"... Ale to by sme boli voči DPMK veľmi hnusní. ?

Re #21914 VILL: Nuž takto... Podľa ev. čísla boli 229-ky dokonca až 3, prvý originál T2 #229, potom jej papiere získala T3 #229/II, ktorá sa neslávne preslávila nehodou na Amfiteátri a na onej fotografii je až T3SU 229/III a keď už neprežilo ev.č., tak aspoň prezývka ?
Reply on: wrbi #21937:
☠ ☠ ☠ prsty odseknut.... ? ? ?
Reply on: Sheep #21931:
takych len mlatit od rana do vecera treba!!! ?

*SOLARIS* maniak

Reply on: Papyr #21928:
Vpredu sú to 2 NP miesta a vo vlečke je to 7 NP miest. ?
Reply on: Papyr #21927:
Ano, tie to su.
Reply on: Sheep #21931:
OH MY GOD !!!!!!!!!!!! ? ? ?
Reply on: Dopravák #21903:
omg omg omg oni striekaju aj kosicke elektricky!!!!!! aj tatranske a vlaky a neznam co!!
***** jedne!!! ?
http://www.writepower.sk/trains/data/012/train395.jpg
Reply on: Papyr #21928:
Tusim 9 100% NP sedadiel.
Reply on: BMko #21925:
V Presove je cena za vozokilometer po zapocitani vsetkeho:

Autobus 47 Sk/km
Trolejbus 46 Sk/km

Urcite nie 20 a 70!
Reply on: Záchvat #21911:
Chcel som len presne spocitat pocet sedadiel na NP casti, a dost tazko sa to na nete hlada - vsetci sotousi zasadne fotia iba exteriery...
Reply on: Isidor #21913:
Este raz sa ospravedlnujem, vyjadril som sa nepresne.

Inak, neviem, mne bolo povedane, ze aspon niektore vozy zo serie 83XX-84XX MAJU nove skrine, neviem, ci to nahodou nie su tie, co nemaju vyrez na kolesa.

Kazdopadne od Prahy spat ku Kosiciam: predpokladam, ze aj v KE by sa dali pouzit aspon niektore zo skrin, co stoja na kolaji smrti, a v tom pripade by to bola reko vsetkeho okrem skrin. Alebo, ak by na kolaji smrti stala elektricka, z ktorej sa uz ani skrina neda pouzit, tak by sa k nej vyrobila aj nova skrina. Jeden i druhy sposob by urcite Kosiciam stal za uvahu. To som chcel povedat.
Reply on: BMko #21925:

Nahradnou kompenzaciou bola obnova /znovupostavenie / trate na Kuzmaniho.
Reply on: KVKV #21922:
ono sa pri ruseni elektriciek na vtedajsej Leninovej, malo zacat s vystavbou nahradnej kompenzacie cez Masarykovu, ale neviem pri com sa ostalo. Som plne za spojenie ZST - Masarykova - NMM. Presne ako pises, odbora to kopec zbytocnych abus liniek.

PS: niekto tu spominal cenu za vzkm antabusu, 20sk/km? Prosim ale nech netrepu. Antabus sa pohybuje okolo tych 35- 45 skk v zavislosti od typu vozidiel. Elektricka tiez neako do 50Sk a pavuky mozno okolo 70 - 80Skk. Lenze pavuky a tram by boli ovela cenovo menej nakladne, nakolko by sa neratali vozokilometre ale vlakokilometre. A spoje by mali hustejsi interval. Nakolko elektricka energia je pri trolikoch v jednom napajacom useku vyuzita v tejto dobe za cas 15 minut asi 2,5 krat. Zbytok energie sa preplaca navyse nakolko sa nevyuzije. Tak ked budeme mat aspon 6 min interval na troliku alebo tram tak za tu cenu energie prejde 6 vozidiel. To znizi cenu na nakladoch u trol a elek mozno o neakych 20 percent.
Lenze tu sa rata na nezmyselne vozokilometre a na tom sa straca
Reply on: Sarko #21867:

To skrátenie bolo v rámci mesta Straussberg ,myslim že ju vykázali z hlavnej ulice.
Všetky tri spomínané predmestské trate jazdili VŽDY bez čís alebo písm. link. značenia , až po zjednotení Nemecka- proste v novej dobe im boli pridelené čísla myslim série 80 alebo 90? nemám po ruke teraz materiál.
Ešte upresním:
Linka zo Schoeneiche 1000mm končí vlastne v Berlíne v časti Koepenick (tiež niekedy samostatné mesto) , od berlinskej siete ju oddeluje mala- "prestupna" vzdialenosť prejdením pod viaduktom Sbahn. -je z druhej strany.
Linka z Woltersdorfu konči myslim u stanice Sbahn-Rahnsdorf? (musím si overiť niektoré názvy,už som zabudol) . K Berlinskej konečnej nejakej električky je to pešo takým lesoparkom asi 25min.
Aby si mal aspon približnú predstavu o tých linkách vo vzťahu k Berlinskému dp, je to asi tak akokeby v Košických pomeroch existovala extra električka zo Šace do Moldavy alebo od stanice Barca do Valalikov.
Reply on: Papyr #21856:

Ono to zas tak lacné a jednoduché nie je.
Reko starých T3 je však jediná ekonomicky schodná cesta a pre zachovanie ed sa k nej bude musieť pristúpiť (ak bude záujem o zachovanie...)

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.