spytam sa kolko trolejbusov pri 15 min intervale prejde cez 800 metrovy usek? jeden smer 1 a opacnym smerom jeden. urcita cast energie v danom useku sa spotrebuje, prejdenim trolikov, pocas nepritomnosti trolikov ta energia stale prudi v tom obvode, len je bez odberu a za nu plati podnik tak isto.
Papyr : tie cisla tu niekto spominal na diskusii. Sam vies, preco ma Presov take male ceny za VZKM, lebo ma siet (nie rozstrbenu usecku), hustejsi interval a mensie prevadzkove naklady na udrzbu oproti KE, kde sa viac vraza do udrzby Busov
#2007 má držiaky a kabeláž, je odskúšaná komunikácia. Ten prístroj, čo sa ma montovat za vodica, teda - za dvere kabínky, je čítačka kariet. To znamená, že keď cestujúci priloží na ňu kartu, tak vodičovi ukaže na palubaku, či je karta dobitá kreditom, alebo nie. Ale zatiaľ to #2007 nemá namontované, pretože sa stále dohadujú, že ako to namontuju, aby to čo najmenej vadilo.
PS: Vysvetli mi prosim, ako si myslel vety :
"Nakolko elektricka energia je pri trolikoch v jednom napajacom useku vyuzita v tejto dobe za cas 15 minut asi 2,5 krat. "
"Tak ked budeme mat aspon 6 min interval na troliku alebo tram tak za tu cenu energie prejde 6 vozidiel. "
Straussbergská linka má #89. Zaujímavá história, dúfam, že ma tam raz zaveje, po Miškolci, Sarajeve a Brne by bola škoda nemať vo vlastnom archíve podchytené rozutekané košické električky. ?
A to si ešte nevidel fotoparódiu s vyradenou 335 na koľaji smrti s linkovou tabuľou "kríž" a smerovou tabuľou z Brna "Ústřední hřbitov"... Ale to by sme boli voči DPMK veľmi hnusní. ?
Re #21914 VILL: Nuž takto... Podľa ev. čísla boli 229-ky dokonca až 3, prvý originál T2 #229, potom jej papiere získala T3 #229/II, ktorá sa neslávne preslávila nehodou na Amfiteátri a na onej fotografii je až T3SU 229/III a keď už neprežilo ev.č., tak aspoň prezývka ?
Sarko