Oficialne predstavenie by malo byt v juni v Ostrave na vystave Czech Raildays. Ked pojde do vyroby v takej podobe ako su informacie, tak si skus predstavit ostravsku NP T3 a z nej odvodene 3 clankove vozidlo.
REDBURGER: Vario LF 3 alebo Kvatro alebo ludovo Trojvana. Koncepcia ako KT 8. 4 otocne pohanane podvozky, ale nizka podlaha pri 2., 3. a 4. dverach. Malo by byt predstavene v juni.
take K2 s rekom na K2S by boli dobrym riesim riesenim na take linky ako 2 alebo 4 a solo vozy T6 a T3 by sa pospriahali do suprav a boli by vypravovane na zatazenejsie linky ?
Podla mna mozeme na taketo kadejake modernizacie a la Praha zabudnut.Staci sa kuknut jak sa modernizuju nase eliny.Jedina , co bola ako tak nanovo uz je nejak dlho odstavena....
Ostatne su len tak no, bodaj by bolo.Ci ne? ?
Co, spekulanti. O vozidle ako K2 som rozmyslal uz davnejsie. 20 m a len krajne podvozky pohanane. Mozno by boli problemy s trakciou hore Terasou, hlavne za mokra. Ale vedel by som si predstavit take vozidlo na niektorych linkach, napr. na 4, ako nahradu za solo. Teoreticky by sa mozno dalo uznat ako solo ( jedna vyzbroj, dva pohanana podvozky ), ale ked si odmyslime pripadne problemy s trakciou, mohol by nastat precedens a sice, nahradzovanie dvojiciek takymto vozidlom. Podobne ako bola predstava, ze Soplaris 15 nahradi klbovy 18m antabus. Takze kvoli tomuto radsej nie. A vozidlo ako K3RN? V KE povazujem za zbytocne o tom rozmyslat. Mame dostatok KT8, ktore mozno prerobit na NP. Ked uz, tak mozno pripravovane Kvatro. Bude to sice preliezka a tie napravove tlaky... Ale to je uz o inom.
Jednoducho ze SATRA II/III su elektricky urcene na roviny a la Sarajevo a nie kopce a la Kosice. Ake vetracky mas na mysli, tie na oknach? Su to typizovane vyklopne okna, ktore sa pouzivaju aj u nas. Co sa tyka znacky/modelu, je uplne jedno, co by v KE premavalo, hlavne aby to malo otocne podvozky a malo to aspon ciastocne NP podlahu.
Nespekulujte tu furt co by tu mohlo byt a co nie. Fakt je, ze sa u nas na elektricky kasle a mame tu nejake 15metrove budare. podla mna sa busy tak dlho kupovat ale nebudu, lebo onedlho zacnu odchazat eliny a pre DPMK to bude velky sok, kedze si myslia, ze vydrzia hnit vecne. Troleje su este OKy ale...
Sorry, ale nepochopil som co si povedal. Tie podvozky proste nie su moja kategoria. Ale nema ta SATRA nahodou nejake vacsie vetracky, ked to je pre Sarajevo? Alebo je len nejako 30 percentne nizkopodlazna? Ked uz tak som za K2S, K3 sa do Kosic vobec nehodi. ? Ihned to degesi zrusia.
Sheep