To som nejak nepochopil. A doteraz mal 3901 co? Vcera som s nim siel a mam pocit ze mal buse. To mi vysvetli. Ci tie stikatka Emtest su kompati[de]bilne s buse?
Ta viem ja?podla mna sa ani neoplati kupovat nove elektricky, je to podla mna neracionalne riesenie.
Zatial mame co mame, treba modernizovat a co je dolezite, reko trati.Potom uz iba hladat to, co mame.
Priklad, ale nevyznam sa : ak nejake vozidlo je sudene na vyradenie, odstavenie, preco sa nedume, ci by sa este nejak bud nedalo prerobit na clanok niecoho podobneho ako pise nodes, alebo popripade prerobit iba na vlecnak.Tuto problematiku som nacrtol a vraj sa toto vsak neda.To neviem.
Co mna osobne stve je to, ze vozy s ktorymi by sa dalo kadeco vydumat sa rozpaluju a brakuju.
Na nove eliny love nebudu, to je fakt. A reko elin by som robil mozna co najlepsie a efektnejsie.
Tym myslim aj nejaky komfort pre cestujuceho, ne len novy nater bif baf. EM testy, calunene sedadla, protismykova podlaha....a take veci. A vela na popularite prida aj ked je teplo v nich. Rad by som vedel , ako je teraz v NP KT ? .
Jo a este... niektore t3 by som osadzoval aj sedadlami v 2+1 usporiadani...na niektorych linkach a niektorych casoch by to bolo celkom prijemne....
atd atd, to len take moje uvahy a napady....
Potom by som, kebyze mame preferenciu a trate zrychlil ED a to vyrazne, poriesil by som aj obsluznost okolo optimy nejako,prepojil by som NMM so stanicou atd atd...ale to uz treba viac love.
A zhustil intervaly , stacili by aj sola vozne potom castokrat...a bla bla...
Oficialne predstavenie by malo byt v juni v Ostrave na vystave Czech Raildays. Ked pojde do vyroby v takej podobe ako su informacie, tak si skus predstavit ostravsku NP T3 a z nej odvodene 3 clankove vozidlo.
REDBURGER: Vario LF 3 alebo Kvatro alebo ludovo Trojvana. Koncepcia ako KT 8. 4 otocne pohanane podvozky, ale nizka podlaha pri 2., 3. a 4. dverach. Malo by byt predstavene v juni.
take K2 s rekom na K2S by boli dobrym riesim riesenim na take linky ako 2 alebo 4 a solo vozy T6 a T3 by sa pospriahali do suprav a boli by vypravovane na zatazenejsie linky ?
Podla mna mozeme na taketo kadejake modernizacie a la Praha zabudnut.Staci sa kuknut jak sa modernizuju nase eliny.Jedina , co bola ako tak nanovo uz je nejak dlho odstavena....
Ostatne su len tak no, bodaj by bolo.Ci ne? ?
Co, spekulanti. O vozidle ako K2 som rozmyslal uz davnejsie. 20 m a len krajne podvozky pohanane. Mozno by boli problemy s trakciou hore Terasou, hlavne za mokra. Ale vedel by som si predstavit take vozidlo na niektorych linkach, napr. na 4, ako nahradu za solo. Teoreticky by sa mozno dalo uznat ako solo ( jedna vyzbroj, dva pohanana podvozky ), ale ked si odmyslime pripadne problemy s trakciou, mohol by nastat precedens a sice, nahradzovanie dvojiciek takymto vozidlom. Podobne ako bola predstava, ze Soplaris 15 nahradi klbovy 18m antabus. Takze kvoli tomuto radsej nie. A vozidlo ako K3RN? V KE povazujem za zbytocne o tom rozmyslat. Mame dostatok KT8, ktore mozno prerobit na NP. Ked uz, tak mozno pripravovane Kvatro. Bude to sice preliezka a tie napravove tlaky... Ale to je uz o inom.
Jednoducho ze SATRA II/III su elektricky urcene na roviny a la Sarajevo a nie kopce a la Kosice. Ake vetracky mas na mysli, tie na oknach? Su to typizovane vyklopne okna, ktore sa pouzivaju aj u nas. Co sa tyka znacky/modelu, je uplne jedno, co by v KE premavalo, hlavne aby to malo otocne podvozky a malo to aspon ciastocne NP podlahu.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Sheep