Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: T3 #21756:
Jednoducho ze SATRA II/III su elektricky urcene na roviny a la Sarajevo a nie kopce a la Kosice. Ake vetracky mas na mysli, tie na oknach? Su to typizovane vyklopne okna, ktore sa pouzivaju aj u nas. Co sa tyka znacky/modelu, je uplne jedno, co by v KE premavalo, hlavne aby to malo otocne podvozky a malo to aspon ciastocne NP podlahu.
Reply on: 3001 #21752:
Keby sme mali ine trate, tak by sme mali vdaka Astram zase take trate, ake mame 😛
Dnes ale fuciii.Karosy maju mensie problemy s dverami ?
Nespekulujte tu furt co by tu mohlo byt a co nie. Fakt je, ze sa u nas na elektricky kasle a mame tu nejake 15metrove budare. podla mna sa busy tak dlho kupovat ale nebudu, lebo onedlho zacnu odchazat eliny a pre DPMK to bude velky sok, kedze si myslia, ze vydrzia hnit vecne. Troleje su este OKy ale...
Reply on: Sarko #21753:
Sorry, ale nepochopil som co si povedal. Tie podvozky proste nie su moja kategoria. Ale nema ta SATRA nahodou nejake vacsie vetracky, ked to je pre Sarajevo? Alebo je len nejako 30 percentne nizkopodlazna? Ked uz tak som za K2S, K3 sa do Kosic vobec nehodi. ? Ihned to degesi zrusia.
ten trolejbusik vsetkymi desiatimi ?
Reply on: 3903 #21751:
Tá brika je zboku pekná, ale ten predok, čo ja viem... vedel by som si aj krajšie predstaviť ?
Reply on: T3 #21748:
SATRA II a SATRA III sú určené pre sarajevský dopravný podnik a vyplýva to aj zo skratky, čo v preklade znamená "sarajevská asynchrónna električka". Ide však o lacnejšiu verziu K2S a K3RN s pohonom, ak sa nemýlim len dvoch krajných podvozkov (na SATRA II je jeden podvozok bez pohonu a SATRA III až dva zo štyroch), takže v členitej prevádzke, aká je v KE, si takéto vozidlo predstaviť neviem. Naopak Sarajevo, aj keď je obkolesené horami, má celú električkovú sieť na úplnej rovinke, si to môže dovoliť.
Reply on: 3903 #21751:
Keby sme mali iné trate,tak by som Astru bral ?
Reply on: redburger #21749:
Presne tak , súhlasim ?
Reply on: dragula #21747:
okna by mohli byt lepene a zatmavene troska, to by malo smrnc ?
Reply on: TA #21745:
Pekné, ale okna mohli dať hranaté, dvojplatňové dvere a iný pantograf. Hneď by to malo šmrnc
Reply on: TA #21745:
...a pantograf, ale aj spolu s dverami je to len vec toho, čo si odberateľ objedná.

Rozdiel tam ale predsa je, a to vďaka tomu, že Satra pochádza z jednej K2 a KT3 z dvoch T3 - v zadnom článku sú jedny dvere s oknom prehodené. Treba vidieť zboku 🙂
také niečo by som celkom rád prijal aj v KE - http://www.parsnova.cz/index.php?im=63&lang=cz ( ešte aj farby nám pasujú ? )
V podstate medzi KT3-UA a Satrou III nie zvonku ( až na dvere ) rozdiel.
Skusme tuto temu aspon anteraz uzavriet. Nikto z nas nechce, aby sa zrusila elektrickova prevadzka. Zelam vsetkym, ktori tvrdia, ze zostane zachovana, aby to tak bolo. A to zelam aj tym, ktori maju pochybnosti. Uvidime o 5 -6 rokov, ako to bude.
Reply on: Sarko #21737:
Mohol si to napísať aj takto: 1 vozidlo za 2 roky 🙂 (aspoň si ma ušetril zbytočného násobenia dvoma - čo nemám rád ? 😉 ).

Len dodám, že touto "závratnou rýchlosťou" zanedlho nebude modernizovať (myslím ozajstné modernizácie) čo (väčšina stihne dožiť skôr, než sa toho procesu vôbec dočká).

Re #21741 Sheep: Rozčuľovať sa Ti nepomôže, musíš brať veci tak ako tu bolo prezentované. 😉
Reply on: Sheep #21741:
este predtym nez sa pustime do modernizacie vo velkom, tak snad aj trate b sme si mohli dat dohromady.
Sak u nas sa modernizuje, mame sice np kt, ale minule som stal hned za vodicovou kabinou v strede a tak ma prefuklo, ze konec.To len tak opakujem moje dalsie zazitky ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.