Nespekulujte tu furt co by tu mohlo byt a co nie. Fakt je, ze sa u nas na elektricky kasle a mame tu nejake 15metrove budare. podla mna sa busy tak dlho kupovat ale nebudu, lebo onedlho zacnu odchazat eliny a pre DPMK to bude velky sok, kedze si myslia, ze vydrzia hnit vecne. Troleje su este OKy ale...
Sorry, ale nepochopil som co si povedal. Tie podvozky proste nie su moja kategoria. Ale nema ta SATRA nahodou nejake vacsie vetracky, ked to je pre Sarajevo? Alebo je len nejako 30 percentne nizkopodlazna? Ked uz tak som za K2S, K3 sa do Kosic vobec nehodi. ? Ihned to degesi zrusia.
SATRA II a SATRA III sú určené pre sarajevský dopravný podnik a vyplýva to aj zo skratky, čo v preklade znamená "sarajevská asynchrónna električka". Ide však o lacnejšiu verziu K2S a K3RN s pohonom, ak sa nemýlim len dvoch krajných podvozkov (na SATRA II je jeden podvozok bez pohonu a SATRA III až dva zo štyroch), takže v členitej prevádzke, aká je v KE, si takéto vozidlo predstaviť neviem. Naopak Sarajevo, aj keď je obkolesené horami, má celú električkovú sieť na úplnej rovinke, si to môže dovoliť.
...a pantograf, ale aj spolu s dverami je to len vec toho, čo si odberateľ objedná.
Rozdiel tam ale predsa je, a to vďaka tomu, že Satra pochádza z jednej K2 a KT3 z dvoch T3 - v zadnom článku sú jedny dvere s oknom prehodené. Treba vidieť zboku
také niečo by som celkom rád prijal aj v KE - http://www.parsnova.cz/index.php?im=63&lang=cz ( ešte aj farby nám pasujú ? )
V podstate medzi KT3-UA a Satrou III nie zvonku ( až na dvere ) rozdiel.
Skusme tuto temu aspon anteraz uzavriet. Nikto z nas nechce, aby sa zrusila elektrickova prevadzka. Zelam vsetkym, ktori tvrdia, ze zostane zachovana, aby to tak bolo. A to zelam aj tym, ktori maju pochybnosti. Uvidime o 5 -6 rokov, ako to bude.
Mohol si to napísať aj takto: 1 vozidlo za 2 roky (aspoň si ma ušetril zbytočného násobenia dvoma - čo nemám rád ? ).
Len dodám, že touto "závratnou rýchlosťou" zanedlho nebude modernizovať (myslím ozajstné modernizácie) čo (väčšina stihne dožiť skôr, než sa toho procesu vôbec dočká).
Re #21741 Sheep: Rozčuľovať sa Ti nepomôže, musíš brať veci tak ako tu bolo prezentované.
este predtym nez sa pustime do modernizacie vo velkom, tak snad aj trate b sme si mohli dat dohromady.
Sak u nas sa modernizuje, mame sice np kt, ale minule som stal hned za vodicovou kabinou v strede a tak ma prefuklo, ze konec.To len tak opakujem moje dalsie zazitky ?
Viete co?Seru na vas, ja du domu. Lebo tu ked daco clovek povie ukamenuju ho a pritom za taku hovadinu ako ked tu dakto raz mozno v podnapitom stave napisal ze zrusia elektricky tak uz to tak.Nema to vyznam sa tu vobec o dacom bavit ked mi silou mocou chce 90% userov tohto fora vyvratit moj nazor, co sa im aj tak nepodari ? .
Jo inak Isidor z kade mozme mat K3RN ked uz nemame samotne K2, inak tie T3R.P su tie co maju tie nove cela brnensky nater? ?
USS za znečisťovanie životného prostredia štátu platí. DPMK, iný dopravca alebo súkromný vlastník auta za znečisťovanie výfukovými plynmi neplatí v žiadnom prípade. Dopravná politika štátu.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
dragula