Reply on: Esicko #2109:
Prijemnu nocnu
Prve, ked som vcera prisiel po dovolenke do dennej som sa pytal na Potkany (840-ky), ci jazdia. Dostal som odpoved NIE NEJAZDIA. Ako sme pozerali ako puci cela stanica, ked sa nam teraz v nocnej dovalili 840001-2 a 840003-8 ako vl. 1821 zo Zvolena! Rano ich budem vypravovat ako vl. 1820 do Zvolena s odchodom o 5.55 hod.
Pamätám si pritom Tvoje slová spred niekoľkých rokov, že električkový pás je po obmedzeniach košickej MHD vlastne pre chodca najbezpečnejšia časť vozovky. Šanca, že sa tam bude vyskytovať nejaká električka je minimálna 

A čom celý čas píšeš???
Najprv som rozmyslal takto: zriadit provizornu zastavku pre 22, 23, 25, 38 pri el. zastavke. No a potom som rozmyslal takto :):
Sarko
Nie, mám na mysli bežnú prevádzku. Vodiči na KT-čkách otvárajú dvere napr. na konečných OC Važec, Amfiteáter (R7) alebo na Žel. stanici. Na Žel. stanici je to najlepšie, pretože na "dvojkovej", aj "šestkovej" koľaji sú z oboch strán vyvýšené plochy.
V Tebou uvádzanom prípade sa jednalo o výluku, preto nemôžeme objektívne posudzovať otváranie/zatváranie dverí. V prípade môjho nápadu by sa pevne stanovili pravidlá a k nedorozumeniam by nedochádzalo.
Je pravda, že vodiči L5 neznášajú. Je to len preto, že sú pohodlní a niektorí navyknutí počas celej služby ani len nevyliezť z kabíny. Nájdu sa aj vodiči, ktorých tá práca baví a s prechádzaním medzi kabínami problém nemajú. V Budapešti majú nespočetné množstvo slepo ukončených konečných zastávok a vodiči tu musia chodiť povonku, pretože cez súpravu 2xT5C5, 3xT5C5 alebo súpravu článkových električiek sa prejsť jednoducho nedá. Funguje to tak celé desaťročia a ani jeden z nich nenadáva, aj keď takto musí prejsť na každej konečnej zastávke. S kultúrou pracovného prostredia to nemá nič spoločné.