Len ma veľmi potešil, lebo ako ešte zopár vodičov, zastavuje na zastávkach rozumne - t.j. keď na ostrovčeku nikto nestojí, zastaví na jeho začiatku, nie konci, a tak sa človek nemusí ako blbec vracať ku križovatke z konca ostrovčeka. Je to veľmi milé. Keď ho náhodou niekto poznáte, poďakujte mu za mňa. Najradšej by som každého takého vodiča objal ?
Vyzbroj sa vratit uz neda. Vyklopne dvere, ktore sa Ti na 359 tak pacia,su nekvalitne a pomale. Spriahadla typu Praha maju na T6 taky vyznam,ze su kompatibilne s T3 a KT8, odpadaju starosti s redukciami ESW, ak je potrebny odtah pri poruche. Nevyhodou je nemoznost spriahania do suprav v beznej prevadzke. Demontovane ESW sa pouzili na nahradne diely (suciastky alebo komplet po DN).
lol budem rad ked ich vymenia aspon pre buduce generacie, raz som isiel KT8 a ani jedno stikatko v nej nebolo funkcne takze aj ked uz mam mesacnik myslim ze s listkami je tiez vela cestujucich ?
Thanx Ako co maju dosiahnut? Kedze v KE nie su zastavky na znamenie a chronometraze nie su poddimenzovane, skor naopak, na vodicov budu proste len kladene prisnejsie podmienky. Otazka je, ako poctivo sa to bude kontrolovat a postihovat. Inak vo vacsine DP minus voci CP nie je tolerovany a pripadne aj tvrdo postihovany.
OMG dnes prisla Kacka 509 uz ako zrekonstruovana do Kosic uz zajtra by som s nou mal ist do skoly ?
a k tej 359 naj to spravia dajak alebo nech naspat vratia odporovu regulaciu, podla mna jedina elektricka co mala vobec kridlove dvere co je v KE dost unikat+celkom pekne farby a tak
este mam dalsiu otazku: na T6kach ma nejaky vyznam ked v strede kde su spojene do supravy su ESW spriahace a na koncoch v zadu a v predu su T3 spriahace mato nejaky vyznam??? ze ak idu nieco robit so supravou tak ci to netrva dlhsie aj s novou instalaciou ESW kedze T6 cez T3-kove spriahace nemozu jazdit v suprave - aspon teda na ovladanie a na 1 zberac
Mal by som ostať poškole... ?
Tých dier ma najviac tretia séria (3511-3520) aj kvôli ich zamaskovaniu do týchto vozov montovali spočiatku až 8 označovačov.
Neblazni, 337 je obycajny odporak a da sa okrem 359 spriahat s hocicim. A 359 prestavat? To je jednoduchsie ozivit ktorukolvek odstavenu T3. 359 potrebuje vyskolenie urcenej skupiny ludi na useku udrzby vozidiel, ktori budu vediet pouzivat veci ako antistaticka handricka, prachovka, vediet pracovat s elektronikou a ze tato sa na nu nema ist kladivom a olejom.
Ta elektricka na stranke je iba jedina, ma ev.c. 359 a ma vyklopne dvere. Ostatnym elektrickam po generalnej oprave ostali povodne skladacie dvere a zachovana bola aj povodna neekonomicka, ale najlacnejsia a takmer bezudrzbova odporova vyzbroj. Ide o ev.c. 337 a 361. Ev.c. 359 ma asynchronnu vyzbroj, sama elektronika, riadenie pocitacom a ta potrebuje aj patricnu starostlivost...
Čo sa týka tých RA, jedná sa konkrétne o RA5 a RA6. Tieto budú jazdiť po obchvate a nie cez centrum, výnimkou budú spoje RA5 o 14.25, 22.25 (PD) + 6.25, 14.25 a 22.25 (VD), ktoré budú zastavovať pri odvoze za USS na Palackého. RA6 tam už zastavovať nebude. Zmeny však budú aj na linkách č. 35, 37 a 39. Všetko sa to spustí prvého druhý.
Inak tie meškania 0/+3. Som zvedavý ako tú nulu chcú dosiahnuť? Skôr by som uvítal stenčenie na +1/-1 (optimista . ?)
Na SUčkach som si všimol diery na EO (zamaskované ešte starým znehodnocovačom :))
Re #19696 Nodes: Čo linka to vlastná chronometráž.
Re #19700 Záchvat: Zrátaj si to na prstoch: 6291 - 6299: 9ks, 6401 - 6415: 15ks. 9+15 = 24, jeden chýba (ten pomyselný 6400).
Vladan
Re #19716 Záchvat: Ako si to myslel? ... ?
Len ma veľmi potešil, lebo ako ešte zopár vodičov, zastavuje na zastávkach rozumne - t.j. keď na ostrovčeku nikto nestojí, zastaví na jeho začiatku, nie konci, a tak sa človek nemusí ako blbec vracať ku križovatke z konca ostrovčeka. Je to veľmi milé. Keď ho náhodou niekto poznáte, poďakujte mu za mňa. Najradšej by som každého takého vodiča objal ?