Reply on: BMko #19678:
myslel som klasické obratisko ( také, aké malo byť pred Optimou ).
nastastie su este v Plzni
Ako co maju dosiahnut? Kedze v KE nie su zastavky na znamenie a chronometraze nie su poddimenzovane, skor naopak, na vodicov budu proste len kladene prisnejsie podmienky. Otazka je, ako poctivo sa to bude kontrolovat a postihovat. Inak vo vacsine DP minus voci CP nie je tolerovany a pripadne aj tvrdo postihovany.



Sheep
a k tej 359 naj to spravia dajak alebo nech naspat vratia odporovu regulaciu, podla mna jedina elektricka co mala vobec kridlove dvere co je v KE dost unikat+celkom pekne farby a tak
este mam dalsiu otazku: na T6kach ma nejaky vyznam ked v strede kde su spojene do supravy su ESW spriahace a na koncoch v zadu a v predu su T3 spriahace mato nejaky vyznam??? ze ak idu nieco robit so supravou tak ci to netrva dlhsie aj s novou instalaciou ESW kedze T6 cez T3-kove spriahace nemozu jazdit v suprave - aspon teda na ovladanie a na 1 zberac