V Ikarusoch je množstvo sedadiel, na ktorých musím sedieť s pokrčenými nohami a kolenami vtlačenými do operadla predo mnou. A to nie je pohodlné. A je to aj zlé na chrbticu. (A môžeš sa zasmiať ešte raz, ale nič smiešne na tom nie je.) ?
Re #19516 Nodes: Ak nerátam tie projekty, celkové plánované investície sú: 121 na A, 60 na E a 75 na T. Tiež som za iný pomer, ale zatiaľ je to len v rovine návrhu... treba byť optimistom...
Snáď sa už koncom tohto roka začne s výstavbou Auparku (najneskôr však v roku 2007), takže je už úplne zbytočné riešiť zastávky pred Slovanom (bude tam pešia zóna), aj keď tiež súhlasím, že sa to už malo riešiť oveľa skôr a že je tam zlá situácia...
Autobus nabehne pravym prednym kolesom tesne k obrubniku. Tento obrubnik je tvarovany tak, ze to koleso vedie (guma pneumatiky je v kontakte s bocnou i spodnou hranou), cize autobus sa nasunie tesne k chodniku. Na hornom okraji ma tento obrubnik taky zarez, do ktoreho zapadne pekne cely pravy dolny roh autobusu, ak sa autobus nakloni. Podlaha autobusu sa zapasuje do tohto zarezu a vytvori sa tym prechod z ulice do autobusu, ktory je pre vozickara rovnako pohodlny, ako napr. prechod do vytahu.
nj, s dlazbami na zastavkach je to v zlom stave, neviem koho to bol napad, myslim si ze je beton (biely dom, krajsky sud, lidl) lepsi a aj lacnejsi
jo a tie stromy, mal som namysli park vzadu, tie stromy pri ceste su fakt naprd, casto je pri nich aj dobra mlaka
Re: #19505 Papyr: ops, v tejto terminologii sa nevyznam ale rad sa priucim
Zastávkový priestor pred Slovanom by si žiadal rázne riešenie. Teda stánky vyhodiť (resp. presunúť inde) a čakárne posunúť namiesto nich. Miesta by aj bolo dosť, len to priestorovo zreorganizovať a zrekultivovať. Dnes tam všetko len zavadzia...
Na opačnej strane (smer Ťahanovce) je zasa smetný kôš cca 20 cm od obrubníka priamo uprostred zastávky. Skvelý pocit vystupovať do koša ?
Celkovo však zastávka v parčíku poskytuje podstatne vyšší level kultúry čakania ako tá pod Slovanom.
Ďalšia výhoda NP vozidiel: okrem telesne postihnutých a kočíkujúcich ich ocenia aj ženy nosiace tie moderné špicaté topánky (dnes ma to napadlo, keď jedna taká pri nastupovaní do Karosy trošku poorala schody ? ).
Sedadlá sú síce v SU užšie ako v Ik, na druhej strane v SU je pri sedení viac miesta pre nohy, čo ocenia vyšší spoluobčania.
I keď, kultúrny zážitok z jazdy v SU 3518 mi dnes pokazila kôpka prázdnych plastových fliaš v medzisedadlovom priestore nad predným kolesom (to sú tie na dolievanie? ? )
Re #19496 Stapp: Pristavovanie blízko k obrubníku je v tejto spľušti mierne rizikové (dnes nás tak jeden príliš iniciatívny vodič trochu vysprchoval ? ).
nie je pravda. zastavka oproti je tiez v otrasnom stave. dlazba rozbita, sama jama a tie stromy tam znacne zavadzaju. Najma ked vodic zastane tak, ze sa otvoria dvere a rovno pred tebou stoji strom... ale to sa bude riesit asi az s auparkom cize o 15 rokov...
veru, bezbecnejsie ale hlavne by busy neblokovali auta v pravom pruhu (i ked uz vidim ako kazdy vodic ovlada vyhlasku, konkretne prednost v jazde vozidla MHD pri vyjazde zo zastavky v obci)
ale pravdu mas, ludi kopec, niekedy ma clovek problem prepchat sa k busu, zastavka oproti je ovela krajsia, kopec laviciek, este k tomu park
Re #19499 Papyr: ale tych 2cm je len jeden rozmer, este tu mame vzdialenost vozidla od obruvnika, pri niektorych zastavkach je nemozne zastat menej ako 20cm od obruvnika a nemusim byt vozickar aby som povedal ze toto sa preskakuje uz tazsie
Re #19497 tbus: to slovko budar je oznacenie kvality alebo ma to nejaky iny vyznam?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
mafo
jo a tie stromy, mal som namysli park vzadu, tie stromy pri ceste su fakt naprd, casto je pri nich aj dobra mlaka
Re: #19505 Papyr: ops, v tejto terminologii sa nevyznam