Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TA #19489:
Ale to by uz nebolo "Ikarus ide do neba" , ale "Cigani idu do neba" ? ?

Ale vsimli ste si, ze sa od roku 2001 nezvysilo cestovne? Uctihodny vykon. A aj velkokapacitne autobusy nam chodia. Ak sa chcete povozit skutocne velkokapacitnym autobusom, kazdy pracovny den, popoludni medzi cca 13.30 a cca 18.00 z mlynskej basty idu na tahanovce linky 34, 36, 57, niekedy aj 53 na 00, 20 a 40. Na mieri sa pripoji aj 35 a to uz ide ako vlacik na Tahanovce. No proste skvele...
Reply on: redburger #19487:
aj ja som za, aby bol nástup do busov za čo najmenej bariérový, ale v KE sa takéto " maličkosti " neriešia. Tu sú dôležitejšie veci, napr. či riaditeľ dostane odmenu len za mimoriadne nasadenie v práci alebo aj za mimoriadne prínos pre košickú dopravu. ?
all:
dúfam,že ste dnes počúvali SRo.Téma MHD-BB, trolejbusy a vyjadrenia kompetentných prevádzkujúcich trolejbusy.
Cítil som evidentný´´záujem´´ na rozšírovaní trolejbusov v KE.
.Technický riaditeľ DPMK je zjavne ´´správne informovaný´´.
Hanba
Reply on: tbus #19485:
to by som dal na L 11 ?
BMko,mafo : suhlasim.
Reply on: TA #19479:
toje priklad ? ,mas pravdu, ze nenastupuje tam vela kocikov, ale kcel som len poukazat na to, ze ak by sa ostrovceky prisposobavili nizkopodlaznym busom, bol by nastup-vystup temer bezbarierovy ?
Reply on: tbus #19485:
? ? ? Si ma nepotesil.... ? ? ?
Ale mame peknu kalamitu v Kosiciach
Na narodnom namesti sa ako furt smyka aj na rovine. Zaujimave sledovat odchod trolejbusu zo zastavky

A este Bonus - Pekna fotka
http://ikarusy.net/old/foto/12252.jpg ? ?
zastavovanie na znamenie, uvediem priklad z praxe: L19 po 21hod smer KVP. Na jazere nastupi par ludi, na opatskom jeden-dvaja, ale vlecieme sa po dvojprudovke ako slimaci. Inteligentny vodic nezastavuje na kazdej zastavke a nevetra voz, ale len pribrdzi, nasvieti si zastavku, pozre do spataka, a ide dalej, akurat ze 40m/h aby sme na Palackeho neprisli o 5min skor, od NO to uz funguje normalne. Ale ked si v dpmk myslia nieco ine... Nafta je draha, nevadi, cestovne sa da zvysit stale, a spoje zrusit tiez mozme. Dovod sa najde..

hm solarisy .. ked si kupis audi allroad ktore vie menit vysku podvozku a prestane to fungovat, tak ides reklamovat nie? ale dpmk to asi netrapi, toto nejde, tak to odpojime, hlavne ze to jazdi, ze nas to stalo tazke prachy nevadi, hm
Dnes po 11. hod. bude Slovensko 1 hovorit znovu o trolejbusoch v Banskej Bystrici.
Reply on: Nodes #19477:
krasne si to vystihol, vsetci sa hraju na mudrych a na panov, ale zatial ich prejav a cinny horsi ako prejav vidlaka na slame, pre ktoreho plati farmarsky zakon, nebudes= naprezijes vo "firme". To, ze samotny vidlak porusuje zakony, to nikoho netrapi, nedovoli to vidlak aby sa na to poukazovalo aky je sprosty az to boli

vidlak : clen vedenia DP
Reply on: Záchvat #19473:
Kde, aka MHD? V KE? Tu sa zabudlo ako sa robi MHD po roku 1989. Kazdy civilizovany podnik ma zastavky na znamenie aby usetril na rozjazdoch. Ale to nasim nevysvetlis, lebo su to komunisti, ktory si neuvedomuju, ze da sa setrit aj inak ako zavadzanim inych nezmyslov. Keby sa zaviedli podstatne nevyuzivane zastavky na znamenie, zrusil by sa doplnkovy predaj u vodica, zrusil by sa nastup cez predne dvere, zlepsili by sa chronometraze medzi zastavkami, kolko by sa usetrilo? Ja myslim, ze dost niekolko 1000 litrov nafty a niekolko kW energie. Len to by tam nesmeli sediet taky aky su tam
Nezastavovanie na zastávkách, resp. len pribrzdenie, sa realizuje často aj dnes - najmä u električiek.
Reply on: redburger #19478:
to je ale dosť provizórne urobená zastávka. BTW tam denne nastupuje aspoň 10 kočíkov ? .
Reply on: TA #19469:
ja som pisal o tom, ze ak by sa tak vyriesili zastavky, ale su, napriklad pri hydine smerom do mesta, su tam tak panely polozene iba,ked pristavi solaris, je to mozna 3 cm hore-dole prekazka....
nevravim ze su po meste, ale ze ak by sa tak prisposobili, samozrejme vodici by museli jemne nachadzat, aby nezavadili opredkom busu o asfalt... potom by bol kneeling fakt zbytocny...
Reply on: Nodes #19476:
Tento podnik mi pripada jak stat v state. Nieco si zmyslia, tak to zakazu. Hoci to nezakazauje ziadny vseobecne zavazny predpis. Jednoducho, je im pohodlnejsie nic nerobit, jak pohnut rozumom.
Reply on: Záchvat #19475:
Nadriadenych...
Reply on: Nodes #19474:
Ja som iba citoval nadriadených... to vieš, tu ani ženy nemôžu za volant v MHD...
Reply on: Záchvat #19473:
Vedel by si mi zohnat predpis, ktory to zakazuje? A ked taky predpis nie je, kto vymyslel, ze je to nepripustne?
Reply on: mafo #19455:
Vyhrievané držadlá??? No to si kde počul? Dopyt došiel nedoriešený z výroby... alebo si DPMK objednal taký čo priviera na počkanie?
Kneeling je na niektorých vozoch neskutočne pomalý. Vozidlo sa po otvorení dverí najprv vyrovná a až potom začne nakláňať... medzi tým už mamina vyskočí s kočiarom zásadne dolu hlavou... Ozaj, vysvetlite maminám, že s kočiarom sa pri vystupovaní cúva!!!

Re #19467 Vladimír: No v KE by sa takejto rúčky držali minimálne traja cestujúci... a svorne by nadávali vodičovi, prečo neotvorí poklop... ?

Re #19471 wrbi: Riadenie je spravidla šnekové s hydraulickým posilovačom. Staré RTO-čky mali posilovač vzduchový a bolo to aj cítiť. Myslím že najlepšie servo má Karosa. (ide najľahšie) a to vylepšenie v Solarise: Dolievať, dolievať a dolievať hydraulický olej...

Re #19472 Nodes: Že vraj v MHD je to neprípustné...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.