pred konečnou variantou navrhujem osobné stretnutie - napr. aj mimo KE (V. Tatry,...), kde by sme def. v priebehu pár hodín prešli všetko ako konečnú verziu (v podstate to, čo si Ty sám navrhol).
Dôležité: (...) my ideme do toho s ponukou tej najvyššej technickej hodnoty zariadení s prijateľnou ústretovou cenou, ALE!!!! ak iné strany zareagujú tak, že na papieri predložia splnenie všetkých podmienok a cenou budú lepší, tak máme problém, ktorý sme nechceli."
ako nehovorím... toto je len jedna z vecí, ktorým by som bol rád, ak by sa vôbec v našich podmienkach aplikovali... zo zahraničia mám dosť skúseností s týmito systémami, ale u nás nie je ani jeden....
pravdaže, pokiaľ nejaká forma preferencie existuje, je treba ju využiť, nech aspoň nejaká je... bude to vždy lepšie, ako drôtom do oka... ?
čiže si stále myslím, že v KE by sme mali v prvom rade sprevádzkovať preferenciu "klasickú" (najmä tú, ktorú vybudovanú už máme) a potom môžeme začať rozmýšľať nad takýmito "srandičkami"... V neposlednom rade preto, že pri súčasnej úrovni starostlivosti by AKÝKOĽVEK systém nemal veľkú životnosť a využiteľnosť v praxi ? . Skrátka u nás treba zodpovedných (česť výnimkám) najprv naučiť kompetentne pracovať, využívať peniaze a až POTOM ich k tým peniazom pustiť...
ježišmária...? uffff, ťažké je niečo vyčísľovať... som členom skupiny Inteligentné dopravné systémy, Slovensko a tam je jeden človek z firmy, ktorá vyrába zariadenia pre križovatky [svetlá, radiče a pod. - ELSIG SBH]...
systém je použiteľný, akurát by sme sa museli dohodnúť na vysielači, prijímači a protokoloch, čo však nie je neprekonateľná prekážka... ale akékoľvek vyčísľovanie je v súčasnosti priskoré... na to potrebuješ vedieť akým radičom je vybavená konkrétna križovatka [či to zvládne], konfiguráciu a pod... čiže na každú križovatku úplne inak a tým aj iné náklady... ?
Samozrejme, že si proti, keď z takého systému tvoja firma nemá ani korunu ? Nie, vážne. Tak ďaleko ešte nie sme a ani tak skoro nebudeme, v Košiciach sa riešia existenčné problémy (zvlášť v ED). Ale skús nám vyčísliť, koľko stojí potrebné zariadenie pre stredne veľkú (ak to teda závisí od veľkosti) križovatku, a tiež do jedného vozidla (predpokladám nejaký špeciálny rádiový vysielač).
a ešte jedno - som proti nezávislej [pasívnej] preferencii, kde je sústavne preferovaná MHD bez ohľadu na to, či mešká alebo nie. To spôsobuje v špičke pekný chaos pre radič križovatky...
rovnako, tento systém sa ďalej rozširuje o aktívnu preferenciu pre vozidlá s najvyššou prioritou jazdy [záchranka, polícia, požiarnici...]... je to len doplnenie systému.
hovorím, zaujímam sa o oblasť inteligentných dopravných systémov a toto je jedna časť.... náš systém je na to plne pripravený, ale chýba vôľa zákazníka a financie, pravdaže... ?
toš ale som ti neposlal to, čo bude v KE... zase to až tak neber!
čo sa týka veľkosti označovačov - nie som presvedčený, nakoľko máme v ZA označovače RG a primeriaval som si ich - ich veľkosti sú skoro totožné!
a palubák je taký, aký si zákazník prial... toto by som už rád niekedy, keby sa zobralo - všetko, čo sa k zákazníkovi inštaluje je na jeho prianie, čo si objednal....
áno, máš pravdu... ale toto sa ma už netýka... EMtest vyhral súťaž, a tak sa bude aj realizovať... s tým nepohnem, vybrali si oni - najvyšší....
to čo sa tu snažím ja, je predstaviť Vám systém a dementovať všetky fámy o nás [aj keď ich sám občas šírim - ten príspevok s palubákmi BUSE? ]... vieme urobiť aj kvalitný systém MHD...
to co si mi poslal emailom, to si srandu robis? BUSE palubak je o polovicu mensi.Oznacovace su minimalne o 1/3 vacsie nez oznacovace R&G, ktore maju vybornu spolupracu zo systemom BUSE.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
CX65