áno, máš pravdu... ale toto sa ma už netýka... EMtest vyhral súťaž, a tak sa bude aj realizovať... s tým nepohnem, vybrali si oni - najvyšší....
to čo sa tu snažím ja, je predstaviť Vám systém a dementovať všetky fámy o nás [aj keď ich sám občas šírim - ten príspevok s palubákmi BUSE? ]... vieme urobiť aj kvalitný systém MHD...
to co si mi poslal emailom, to si srandu robis? BUSE palubak je o polovicu mensi.Oznacovace su minimalne o 1/3 vacsie nez oznacovace R&G, ktore maju vybornu spolupracu zo systemom BUSE.
napriklad, ale preco vytvarat meskanie o krizovatku skorej, ked vobec nemusi nastat???? tym kcem povedat, ze ak bola preferencia uz na zaciatku, nemuselo by byt meskanie.... no to su kazdopadne dabaty este dost skoré, zatial sme do takejto fazy nedosli....
ale využiť sa to snad bude dať...
Osobne poznam spolupracu BUSE a MTest v terene. Dalej a to je dolezitejsie. 70% vozidloveho parku je vybavenych is BUSE, najdrahsou polozkou su palubne pocitace a hlasice. Ak ich MTtest odkupi v plnej ich cene a doda svoje nepoviem ani makke f. O tom to je. mame hardware, ku ktoremu treba dokupit len prislusny software a dovybavovat ostatok vozidloveho parku
oki, nehovorím o BUSE, hovorím o našom systéme... ten je skladanýá z jednotlivých komponent, čo znamená, že vybavenie vozidla GPS je iba zasunutie konektora GPS snímača do rozvodnej dosku systému. I eto vsio...
podľa akej zásady si proti EMtest-u? čo ja tvrdím [a darí sa mi to ukazovať na zákazníkovi v ČR] je to, že my dodáme to, čo si zákazník objedná [lebo to aj zaplatí]... to je na porovnanie vybavenia v BB...
ale keď to môže byť hneď, prečo potom náročne meniť technológiu neskôr? Ak teraz postačí dráhové kritérium, muselo by sa to náročne doprogramovať, pričom GPS je u nás štandardná vec, ktorá spoľahlivo funguje... prečo si komplikovať systém?
jasan, že pre DP by možno postačovalo toto kritérium... osobne si tiež myslím, že dispečer bude len rád, ak na obrazovne uvidí, kde v mape sa aktuálne nachádza ten-ktorý autobus.... a to trebárs aj v HYPERNOVE....
bol tu spomínaný RIS v Brne, tak aj ten je založený na GPS snímaní polohy vozidla...
V Kosiciach bude zo zaciatku stacit drahove kriterium, lebo sledovanie cez GPS, to este bude na dispecing velmo zlozite. Inac palubak je prepojeny s tachografom, standardne v autobusoch a trolejbusoch.
PS: ten snimac a cela technologia z GPS je finnacna polozka, ktora sa dokupit casom
tých XXX minút nebolo myslených ako trojciferné číslo, ale ako nastaviteľný časový údaj [to preto, lebo ak navrhujeme takýto systém, nenavrhuje sa pre jedného užívateľa - napr. DPMK, preto voliteľný, a rovnako do budúcnosti sa môže tento interval rôzne zväčšovať alebo zmenšovať na základe nastavení samotného zákazníka bez nutnosti servisného zásahu dodávateľa.... no nie?] ?
tak tak, to je celkom spravne..... uz je ovsem na zostavovateloch linkovych vwedeni a cp,aby nemeskali vozidla skoro nikdy, resp, nechodili skorej..... niekedy su totiz trasy z bodu a do bodu zbytocne casovo narocne, aj keby nemuseli byt,lebo vozidlo ich spravi za kratsie.....tych xxx minut kludne mozu byt dve ?. takze kombinaciou preferencie na krizovatkach a a skratenim trvania jazdy by sa vela pomohlo dopr. systemu...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
BMko