a prepacte ze veci ma napadaju az tak postupne.este ma napadla taka vec,ze by sa mohli vozy t3, ktore niesu v prevadzkyschopnom stave upraviť tak,ze by boli iba tahane.tak by sa to nedalo vydumať? stanovisko vodiča by tam nebolo,ziskalo by sa viac priestoru pre cestujucich..akurat ze t3 maju stale dva zberače hore,tak neviem.Len som myslel,či by sa to nedalo vyriešiť tak,ze zadny vozen by bol proste iba tahany.niejake veci stamat povyberat,cim by bol lahsi atd.No ja sa do techniky električiek nevyznam,len vazne laicky uvazujem...
S499.1023
Zoberme to po bodoch:
1) Hygienický chod - neviem, čo pod tým mám rozumieť, ale tichý, najmä u rábobusov, veľmo ťažko a hlavne, dnes už je autobus plne porovnateľný.
2) Autobus môže vybočiť aj viac ? .
3) Pri unifikácii mechanických častí neexistuje, nie je dôvod.
4) Áno, súhlas.
5) U autobusu možno nahradiť hydrodynamickým, elektrodynamickým, elektromagnetickým a ďalšími inými retardérmi.
6) Platí len po dosiahnutí určitých mimimálnych záťaží.
Ad prepravná kapacita: Dokáže mi niekto racionálne vysvetliť, prečo by napr. trolejbus 25 Tr mal mať inú (je úplne jedno, či vyššiu alebo nižšiu) prepravnú kapacitu ako autobus KArosa-Renault CityBus 18 M?