a prepacte ze veci ma napadaju az tak postupne.este ma napadla taka vec,ze by sa mohli vozy t3, ktore niesu v prevadzkyschopnom stave upraviť tak,ze by boli iba tahane.tak by sa to nedalo vydumať? stanovisko vodiča by tam nebolo,ziskalo by sa viac priestoru pre cestujucich..akurat ze t3 maju stale dva zberače hore,tak neviem.Len som myslel,či by sa to nedalo vyriešiť tak,ze zadny vozen by bol proste iba tahany.niejake veci stamat povyberat,cim by bol lahsi atd.No ja sa do techniky električiek nevyznam,len vazne laicky uvazujem...
BMko
Ale musim na nieco upozornit pri tvojich prispevkoch verzus dochodcovia. Vo vecernych hodinach je dovoleny hluk iba do urcitej vyssky dB. A hlucnost trate je z technickych pricin vyssia ako dovoluje prispustna horna hranica v norme, neviem presne kolko to je, takze by som tliachal. Mozme byt radi, ze hygienici nezakazali prevadzku vo vecernych hodinach na spominanych strekach vobec. Ved ked si vezmeme aky hluk, robi rozpadavajuce sa vlnkovite BKV, tak sa ani necudujem. Budu pani tratovaci mat co robit aby sa to utisilo. Bohuzial pyta si to opravy, ale p. jurasek na to z vysoka kasle, lebo namiesto toho aby opravil obluk pred stanicou, tak opravuje obluk na sidl. Nad jazerom, ktory este viac zdevastoval ako sa dal. Bohuzial jeho podriadeny to z navarackou vobec nevedia. Ale hlavne, ze vieme vesat obmedzujuce navesti . Najlepsia metoda riesenia problemu. Toho skoro dochodcu by trebalo nahradit niekym normalnym. Najlepsie hladat niekde u zeleznicneho stavitelstva, lebo toto co robi p. Jurasek, je neunosne. Ved ohrozuje nielen cestujucich ale aj svojich podriadeny, lebo vzdy platilo v DPMK pravidlo padajuce vykalu