Reply on: *SOLARIS* maniak #16788:
no lenže zober to aj z toho pohľadu že v sučasnosti už neplatí také že vodičovi bol pridelený voz.....tak robí len na nom......v dnešnej dobe robíš dnes s 5203 zajtra so 4087 a pozajtra so 3512.....a toto dožralo väčšinu vodičov.....a držia sa heslom nie je to moj voz tak kašlem na to a tak s ním aj zaobchadzajú.....aj ked česť výnimkam
cybernetic
Tlačítko na pravej strane prístrojovej dosky slúži pre optickú kontrolu funkčnosti kontroliek-žiaroviek prístrojovej dosky-tlak vzduchu,obvod dobíjania,obvod prehriatia kúrenie pre cestujúcich a čo je dôležité obvod chladenia motoru silového bloky/nútené chladenie/ kedy porucha tohto motoru môže spôsobiť zahorenie komutačných ochrán a u tyristorov ich prerazenie.
Tento motor chladí I. a II. silový tyristorový blok.
Preto je táto kontrolka zdvojená-parelelne je k žiarovke pripojená LED dióda-ak by jedna zlyhala.
To tlačítko stláčal /podľa mňa/ z tohto dôvodu