Reply on: *SOLARIS* maniak #16788:
no lenže zober to aj z toho pohľadu že v sučasnosti už neplatí také že vodičovi bol pridelený voz.....tak robí len na nom......v dnešnej dobe robíš dnes s 5203 zajtra so 4087 a pozajtra so 3512.....a toto dožralo väčšinu vodičov.....a držia sa heslom nie je to moj voz tak kašlem na to a tak s ním aj zaobchadzajú.....aj ked česť výnimkam
eMareq
Teraz k tym linkam. Primarne je L15 a L32 koordinovana od/po Palackeho. Mozno by pomohlo L18 ak by sla niekde mezi nimi.
Problem Tahanoviec je prilis velke mnozstvo liniek a s tym by sa dali urobit poriadky. Zrusit 36 a 37 (aj ked uz teraz vidim, ako by zacali obyvatelia Tahanoviec nariekat, spisovat protestne peticie "my chceme autobus tam" ) a z nich pridat na L11, L27 a L34, aby bol zakladny interval ako kedysi - 20 minut. Takisto posilnit spickovy interval na uvedenych linkach (t.j. minimalne 15 min. poobede). Tiez by to chcelo posilnit linky 16, 18, 19, 30. Tak, aby obyvatel aj ked s prestupom, ak sa chce dostat na blsak mohol z L11, 27 ci 34, pohodlne prestupit na L16 ci 30 (a samozrejme aj opacne). U ostatnych liniek by interval zostal zachovany. Bohuzial toto linkove vedenie, ktore sa menilo v septembri 2000 (koncepcia: kvantum liniek cez centrum - aj take co by tam nemali co robit) prinieslo skor rozvrat (podla mna) aj toho co dobre fungovalo predtym. Primarne by AD mala sluzit ako pripoj ku ED. Lenze obyvatelia niektorych MC zacali u svojich poslancov lobovat preto, aby mali "autobus do centra" resp. cez centrum kdesi inam (inak si to vysvetlit neviem), alebo ten napad skrsol niekomu inemu v hlave.
Sice sa robili zmeny, ale sami vidime, ze je dost vela a opravnene nespokojnych.
Teraz k tomu testovaciemu SORu (ako som ho videl ja):
Pri nastupeni som skoro zakopol o ten schod co je za 3. dverami. ? Sedi sa v nom prijemne - tie calunene sedadla su prijemne ako na dotyk, tak ked sa o nich aj opriete/sadnete. Prekvapilo ma 7 sklapacich sedadiel na strane za vodicom (medzi 1. a 2. dverami su dalsie 3 sedadla natocene tak, ze cestujuci sedi celom do priestoru). S tym suvisi aj velkost miesta na statie. Vcera ked som nim siel, boli vsetky sedadla sklopene a miesta bolo malo. Dnu bol aj kocik, ktory bol zaparkovany medzi 2. a 3. dverami. Cize toho miesta bolo este menej. SOR uvadza 28 miest na sedenie, SU12 ma o jedno miesto menej (a bez toho, aby ste museli co i len jedno sedadlo sklopit a je tam aj priestor na kocik(y)). Velkost miesta na statie je relativny pojem (niekto tu pisal, ze si ho cestujuci pochvalovali). Prekvapili ma velke vyklopne okna, ktore (podla mna) vhanaju viac vzduchu do salonu. Tiez je vybaveny niekolkymi stropnymi "fukarmi" (ako v Karosach) a "zehliacou doskou" - na priputanie vozickara. Vozidlo nema zabudovany IS a je vybavene (podla nasej tredicie) mechanickym znehodnocovacmi JCL ?. K comu by som mal pripomienku je, ak stojite vzadu na schodoch, tak ludi mensej postavy velmi nevidno (zakryvaju ich sedadla). Aj ked je tam na madle tlacidlo STOP, nevsimol som si, ze by ho aj niekto pouzil. Jazda s nim bola plynula a mal som dojem, ze motor je tichsi ako u ostatnych typov vozov.
Rozhodne by som vsak BN12 nebral ako nahradu za SU12. Celkovo mi BN12 pripada ako krizenec mestskeho a linkoveho vozidla (citil som sa ako v zajazdaku :)), bliziaci sa viac k tomu mestskemu.
Uff