Tu mate moznost vidiet, ako sa v DPMK bohuzial narychlo a nekvalitne obcas pracuje... Na vynatkoch z Mestskeho prepravneho poriadku je chyba o tom, ze do busov sa ne/nastupuje prednymi dverami, v cestovnych poriadkoch linky 27 je HRUBA chyba v koordinacii s linkou 34 v OBOCH smeroch... A toto sa urcite bude riesit, takto to nejde.
K teme vyvesovania cestovnych poriadkov na zastavky - ano, vyvesky musia byt na svojom mieste najneskor 48 hod pred zaciatkom ich platnosti... Takze ziadne prelepovanie dnes vecer.
DPMK opat zavaril zmenou CP sidlisku Tahanovce. Konkretne linka 27 smer Sidl. Tahanovce - Madridska odchadza mimo spicku a cez vikend v rovnaky cas ako linka 34 od zastavky Mlynska basta (prip. s odstupom 2min). To znamena, ze chudak ludia, ktori byvaju vo vrchnej casti Tahanoviec a nahodou nestihnu 34 alebo 27, tak si pockaju 30 min. na dalsi spoj. Povedzte, ci je nieco take v dnesnej dobe normalne - dva spoje v rovnaky smer a potom 3O min. pauza, ked uz teraz je doprava na Tahaky priserna.
TA: Neviem co je na tom zle. V Prahe su cp vyvesene 2 az 3 dni dopredu a pri tom mnozstve vyluk sa to meni casto. Je sice pravda ze pri tak hustych intervaloch nepotrebujes vediet presne odchody lebo vzdy nieco ide.
Luk - ak by mal mat SU15 styri dvere,predpokladam,ze by musel mat posilnenu konstrukciu,aby sa skrina nezlomila. Tie dvere by boli zrejme za prvym oknom (pozeral som do nakresu - inde si ich predstavit neviem).
Nikto tu nezavadza nastup LEN cez predne dvere,ale AJ cez predne dvere,a to je rozdiel. Nakoniec vodici maju prikaz otvarat predne dvere,je to tu na hl.stranke imhd/ke uvedene,treba len hladat.
? ? takže najskôr sú OTCOVIA a potom "dôchotcovia"??? ? ? ?
Re #16738 Záchvat: žiadne dráhové predpisy, ale Zákon o dráhach. Sem patria aj trolejbusy, aj električky. Autobusy sa riadia zákonom o cestnej doprave. To ale neznamená, že si to dopravca nemôže zjednotiť podľa zákona, ktorý je tvrdší (to platí aj pre iné veci).
Re #16743 Diggi: štvrté dvere sa dorobili na objednávku (tuším) BA. A náhodou je to super, aspoň je rýchlejšia výmena cestujúcich v zastávkach. A keď môže mať 12m SOR štvoro dverí, tak nechápem, prečo 15m SU15 má len trojo...
Re #16750 TA: podľa zákona je dopravca povinný vyvesiť nové CP 48 hodín pred začiatkom ich platnosti.
Re #16757 Nodes: snáď nechceš v KE zavádzať nástup LEN cez predné dvere??? ?
len som chcel povedať, že medzi trolejbusmi a autobusmi by v nastupovaní nemuseli byť žiadne rozdiely, ak by sa nebrali do úvahy fakty, či vozidlo má alebo nemá uzavretú kabínu pre vodiča.
Robí sa to preto, aby si cestujúci mohli včas preštudovať zmeny. Staré odchody si predsa pamätá oveľa viac cestujúcich. Som aj za vývesky, ale tie nemajú dlhú životnosť. Prekvapila ma takmer nulová kampaň v dennej tlači.
Zmätok bude tak či tak.
Re #16752 Nodes: Podľa ich postoja asi áno. Naviac v posledných sériách sú dodávané klimatizácie, ktoré majú v otvorenom priestore malý účinok a žerú vodu ako stádo dobytku... Osobne by som to menil za kabínku, ktorá má výhodu najmä v zime po 20-tej hodine...
no myslím si, že DPMK zmeny robí niekedy pomaly aj 3 dni dopredu. Napríklad už včera boli vylepené nové CP L 19. ? Ja nedokážem pochopiť, prečo to nemôžu vylepiť niekedy večer v nedeľu - 4.9., keď platia od 5.9.2005 s tým, že na zastávkach by mohol byť nejaký oznam cestujúcim o ich zmene už skôr.
Už som sa chcel zahrať na zakomplexovaného a urazeného košičana s otázkou: To ešte aj cestovné poriadky musia do KE chodiť cez BA ??? ?
Ale keďže už sú na svojom mieste, tak to beriem späť. No a samozrejme pochvala za promptnosť ?
Keby som to s pochvalami preháňal, tak ma zastavte...
Solarisy 3511-3520 majú uzavretú kabínku vodiča na základe požiadavky u výrobcu. Ale keďže to nie je zadarmo, tak sa v tom nepokračovalo. Načo aj, veď sa to týkalo "iba vodiča" a ten je tu na poslednom mieste. Ja by som vedeniu odpratal dvere z kancelárii, nech sa im lepšie pracuje ?
Milan-cestujuci, Zachvat: Co sa tyka nastupovania prednymi dverami. Ustanovenie, ktore ej uvedene v tych novych lajstroch, je nicotne. Cize akoby nebolo. Kedze je zname, ze bol uz pred casom bol zruseny nastup do autobusu prednymi dverami pocas dna. Podla toho, ako mi to ktosi vysvetloval, toto opatrenie malo zabranit tomu, aby cestujuci prekazali vodicovi vo vyhlade cez predne dvere. Kedze nie vsetky autobusy maju uplne uzavretu kabinu vodica. ( Tu je otazka, preco Soplarisy maju uzavretu kabinu len zo serie 3510- 3519 ci 20? .) Kedze trolejbusy maju vsetky uplne uzavretu kabinu, zakaz nastupu sa ich netykal. Co sa tyka trolejbusu, je to drahove vozidlo. Ako elektricka, metro, zeleznica ci lanovka.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
1018
K teme vyvesovania cestovnych poriadkov na zastavky - ano, vyvesky musia byt na svojom mieste najneskor 48 hod pred zaciatkom ich platnosti... Takze ziadne prelepovanie dnes vecer.
ISIDOR - Maggi dakuje ?