Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Sarko #12178:


Stoji tam toto:

prejazd oblúkom vedľa Zimného štadióna v smere na Krajský súd - 20 km/h,
prejazd medzi zastávkami Hlavná pošta a Krajský súd v oboch smeroch a v čase od 20. do 6. hod. - 25 km/h,
prejazd medzi zastávkami Hlavná pošta a Krajský súd v oboch smeroch a v čase od 6. do 20. hod. - 40 km/h.

Ja som pocul o rychlosti 20km/h od Starej radnice az po Krajsky sud od 20.00 - 6.00.

Prave narazam na ten rozpor: po celom useku trate sa jazdi 20km/h, alebo tak ako to stoji spomenute vyssie.

Inak merali tam aj rychlost v spolupraci s dopravakmi, jednemu vodicovi namerali 47km/h 🙂
Reply on: Furčan #12182:
pekna tabula ?
ahoj prasata xexexe 🙂
Reply on: BMko #12193:
dobre, dobre ?
Reply on: giorgio #12191:
Ten link existuje uz skoro rok, len katalog nie je dokonceny a laskavo neodhaluj veci ktore este nepatria na verejnost
Reply on: Milan #12173:
Ospravedlnujem sa, trat 144 Prievidza-Nitr.Pravno skutocne patri pod OR Trnava. Diky za opravu.

Re #12175 Milan: K tomu niet co dodat. Presne tak vyzeraju vztahy medzi spravcom a udrzbou.
Len som chcel povedat, ze uz sa nasli pripady, kedy spravca nepotvrdil predkladany vykon prac. Nie preto, ze boli nedostatocne spracovane, ale preto, ze odpracovany cas bol znacne navyseny. S tym modelom noveho riadenia mas pravdu, velka porada ma byt okolo 22.aprila.Uvidime, co bude potom.
Sarko: este nieco: karosy sm11 mali ev.c. od 4 - 176 (ja tam mam napisanych len zopar).

--- kuk na mail ---
Reply on: Sarko #12180:
diky. mam v tom "bordel". ?
Myslím, že za 10 dní už dosť ľudí odpovedalo na anketnú otázku, preto by po dvoch týždňoch mohla prísť na rad ďalšia. Ak má niekto nápad, akú otázku by sme mohli pridať, nech mi napíše na môj mail pod nickom. Ďakujem.
Reply on: Sarko #12186:
hmm... Treba ten odkaz skopírovať a za tým výrazom "cache" dať dvojbodku, veľké písmeno "C" a pokračovať "80gJy...", inak to nepôjde.
Všimnite si na uvedenom linku posledný riadok state roku 1998: "Košice - trolejbusová trať žst Košice - sídlisko KVP" a prvý riadok state roku 1999: "Košice - Hypermarket Tesco - rekonštrukcia trolejového vedenia; objednávateľ: TESCO Stores, Bratislava"

http://66.102.9.104/search?q=cache:C80gJyOqeQ0J:www.elza.sk/sites/refer.htm+trolejbusov%C3%A1+tra%C5%A5+ko%C5%A1ice&hl=sk

No netušil som, že sme naozaj mali mať trolejbusovú trať na žel. stanicu... Ani, že si Tesco objednávalo rekonštrukciu trolejovej križovatky, keď pridali nové odbočenie tak, že sa od Mieru dá otočiť na Severnom nábreží o 180° a vrátiť naspäť na Mier a opačne z Furče otočiť o 180° späť na Furču. Že by si Tesco chcelo objednať Tescotrol po tom, ako sa mala vybudovať zachádzka na stanicu? ?
do dvoch mesiacov sa ma začať stavať trolejbusová trať z nám.MMM cez Vojenskú ul.- FNsP - KVP. dokončená ma byť v lete 2006.
Reply on: Sarko #12180:
oprava - ...101/II je 3-dverové, nie 2-dverové... ?
Reply on: Furčan #12182:
Škoda, že sa mi ešte stále neozval autor tej fotografie, chcel som to uverejniť v update.
na K-reporte som našiel odkaz na fotku na ktorej je 3002-ka ako odchadza zo Zlína do KE. http://trajfly.kvalitne.cz/Kosice+706-15.2.2005.jpg
Reply on: Irisb #12155:
Vďaka za opravu, dúfam, že teraz je to už dobre (že ide o prvú sériu B932E).
Reply on: giorgio #12170:
Ďakujem za databázu, pomôže hlavne pri porovnávaní údajov z autobusovej dopravy. Ako tak však pozerám, máš tam, aspoň v električkovej časti mnohé nezrovnalosti:
- #101/II (ex 298/II) je 3-dverové, nie 3-dverové, tou je #100/II;
- #102/II nie je ex 101/II ani ex 298/II, ale ex 229/III;
- #102/III neexistuje, 353 je evidovaná ako rekonštrukcia na #112;
- #200 neexistuje, prvá T1 je #201;
- #211 bola ešte T1;
- #229/II bola klasická T3 (označenie T3 CS som použil len ako pomôcku na označenie klasických T3, aby sa to neplietlo so všeobecným označovaním ako "typ T3");
- #229/III je T3 SU;
- #230 až 242 boli všetko T2;
- #243 až 335 boli všetko klasické T3;
- #261/II je dnes #100/II;
- #330/II bolo pôvodné #333;
- #331/II bolo pôvodné #330, nie 330/II.

Nesedia ešte aj roky výroby. Mnohí uvádzame druhé a tretie obsadenie ev. čísel samostatne len pre vozidlá typu T, správne by to chcelo dať kompletné údaje do poriadku a prideľovať obsadenie od vzniku MHD v KE. Čiže napr. súčasné školské vozidlo T3 SU ex #261/II z roku 1970 by malo byť evidované v skutočnosti ako 100/III, 100/II by bolo evidované ako pôvodné školské vozidlo T2 ex #229 z roku 1961 a prvé obsadenie #100 by prislúchalo vlečnému vozidlu z roku 1914.
Reply on: tbus #12164:
tie dvere su cele dobabrane a hlavne guma na boku mam tam znameho šofera a dvere sa nezatvaraju bohvieako

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.