Myslím, že za 10 dní už dosť ľudí odpovedalo na anketnú otázku, preto by po dvoch týždňoch mohla prísť na rad ďalšia. Ak má niekto nápad, akú otázku by sme mohli pridať, nech mi napíše na môj mail pod nickom. Ďakujem.
Všimnite si na uvedenom linku posledný riadok state roku 1998: "Košice - trolejbusová trať žst Košice - sídlisko KVP" a prvý riadok state roku 1999: "Košice - Hypermarket Tesco - rekonštrukcia trolejového vedenia; objednávateľ: TESCO Stores, Bratislava"
No netušil som, že sme naozaj mali mať trolejbusovú trať na žel. stanicu... Ani, že si Tesco objednávalo rekonštrukciu trolejovej križovatky, keď pridali nové odbočenie tak, že sa od Mieru dá otočiť na Severnom nábreží o 180° a vrátiť naspäť na Mier a opačne z Furče otočiť o 180° späť na Furču. Že by si Tesco chcelo objednať Tescotrol po tom, ako sa mala vybudovať zachádzka na stanicu? ?
Ďakujem za databázu, pomôže hlavne pri porovnávaní údajov z autobusovej dopravy. Ako tak však pozerám, máš tam, aspoň v električkovej časti mnohé nezrovnalosti:
- #101/II (ex 298/II) je 3-dverové, nie 3-dverové, tou je #100/II;
- #102/II nie je ex 101/II ani ex 298/II, ale ex 229/III;
- #102/III neexistuje, 353 je evidovaná ako rekonštrukcia na #112;
- #200 neexistuje, prvá T1 je #201;
- #211 bola ešte T1;
- #229/II bola klasická T3 (označenie T3 CS som použil len ako pomôcku na označenie klasických T3, aby sa to neplietlo so všeobecným označovaním ako "typ T3");
- #229/III je T3 SU;
- #230 až 242 boli všetko T2;
- #243 až 335 boli všetko klasické T3;
- #261/II je dnes #100/II;
- #330/II bolo pôvodné #333;
- #331/II bolo pôvodné #330, nie 330/II.
Nesedia ešte aj roky výroby. Mnohí uvádzame druhé a tretie obsadenie ev. čísel samostatne len pre vozidlá typu T, správne by to chcelo dať kompletné údaje do poriadku a prideľovať obsadenie od vzniku MHD v KE. Čiže napr. súčasné školské vozidlo T3 SU ex #261/II z roku 1970 by malo byť evidované v skutočnosti ako 100/III, 100/II by bolo evidované ako pôvodné školské vozidlo T2 ex #229 z roku 1961 a prvé obsadenie #100 by prislúchalo vlečnému vozidlu z roku 1914.
Na doplnenie vzťahu správca - servis. Tu nezávisí od toho koľko výkonov správca odsúhlasí. Servis vykonáva práce len na základe objednávok správcu. Všetky výkony na údržbe a opravách, plánovaných ako aj okamžitých, ako aj odstraňovanie následkov škôd, krádeží, mimoriadnych udalostí a podobne sú vykonávané len na základe objednávok správcu, lebo je to jeho zariadenie. Zamestnanci organizácii ÚŽI RRP Žilina a Zvolen nezasielajú, ale predkladajú správcovi (aj priebežne) súpisy vykonaných prác. Tieto sú podpísané, lebo sú výkony robené na základe objednávok. Súpisy sú vrátené na prepracovanie, ak sú spracované nedostatočne. Okrem iného sú vysunuté pracoviská OR tzv. atrakčné obvody, kde sú pracovníci jednotlivých technických zložiek, ktorí kontrolujú a preberajú jednotlivé výkony. Údržba nenadsadzuje ceny, táto je stanovená jedenkrát za rok a vychádza z ročného plánu nákladov. V tomto čase nie sú ešte určené medzi OR a ÚŽI žiadne ceny, ani sa nič neúčtuje (aj tak sa dá na železnici), lebo vykonávacie plány nie sú spracované. Možno v apríli alebo máji. Metodika cien medzi OR a ÚŽI je pevne stanovená, kontrolovateľná, bez žiadnych prirážok, čiže vnútropodnikové ceny.
Celý systém je zle spracovaný, ťažkopádny, neprehľadný, nedomyslený, náročný na administratíve práce, bol zvýšený počet technických zamestnancov a podobne. Skrátka sa ktosi dobre na ŽSR nabalil. Okrem toho sa už pripravuje ďalší model riadenia železníc!!!
Šuhajko, nože sem napíš svoj email, nech ti nemusím nadávať verejne. Ale to, že si železničiar, je úplne jasné už teraz, pretože jedine podľa železničiara môže byť pre substrát dôležité vedieť, kde sú hranice medzi dvoma OR, lebo to je podstata železničnej dopravy a kto to nevie, je kretén. A keď je z Bratislavy, tak je samozrejme kretén aj keby vedel rozdelenie tratí medzi OR odrecitovať spamäti.
Čiže, ak to mám pochopiť správne, tak keď sa zastaví osobná doprava na trati Lučenec-Kalonda (kde jazdilo asi tak 20 ks substrátu denne), tak to je samozrejme ubližovanie Bratislvy východu, pretože trať patrí pod OR Košice, hej?
Uvedené trate sú rozdelené pod OR Trnava a Košice, tak ako si napísal, okrem úseku trate "144 Prievidza-Nitr.Pravno 11", korú riadi OR Trnava.
Ten bratislavský kretén nemôže predsa vedieť, kde sú hranice medzi dvoma oblastnými riaditeľstvami.
Ako je to s tymi obmedzeniami v elektrickovej doprave? Ja som sa vcera dozvedel, ze po celeho Kuzmanyho sa jazdi max. 20 km/h od 20.00 do 6.00 (ludia sa stazovali, ze vodici robia velky hluk + obul sa do toho aj jeden poslanec).
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Milan
Uvedené trate sú rozdelené pod OR Trnava a Košice, tak ako si napísal, okrem úseku trate "144 Prievidza-Nitr.Pravno 11", korú riadi OR Trnava.
Ten bratislavský kretén nemôže predsa vedieť, kde sú hranice medzi dvoma oblastnými riaditeľstvami.