Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Sarko: este nieco: karosy sm11 mali ev.c. od 4 - 176 (ja tam mam napisanych len zopar).

--- kuk na mail ---
Reply on: Sarko #12180:
diky. mam v tom "bordel". ?
Myslím, že za 10 dní už dosť ľudí odpovedalo na anketnú otázku, preto by po dvoch týždňoch mohla prísť na rad ďalšia. Ak má niekto nápad, akú otázku by sme mohli pridať, nech mi napíše na môj mail pod nickom. Ďakujem.
Reply on: Sarko #12186:
hmm... Treba ten odkaz skopírovať a za tým výrazom "cache" dať dvojbodku, veľké písmeno "C" a pokračovať "80gJy...", inak to nepôjde.
Všimnite si na uvedenom linku posledný riadok state roku 1998: "Košice - trolejbusová trať žst Košice - sídlisko KVP" a prvý riadok state roku 1999: "Košice - Hypermarket Tesco - rekonštrukcia trolejového vedenia; objednávateľ: TESCO Stores, Bratislava"

http://66.102.9.104/search?q=cache:C80gJyOqeQ0J:www.elza.sk/sites/refer.htm+trolejbusov%C3%A1+tra%C5%A5+ko%C5%A1ice&hl=sk

No netušil som, že sme naozaj mali mať trolejbusovú trať na žel. stanicu... Ani, že si Tesco objednávalo rekonštrukciu trolejovej križovatky, keď pridali nové odbočenie tak, že sa od Mieru dá otočiť na Severnom nábreží o 180° a vrátiť naspäť na Mier a opačne z Furče otočiť o 180° späť na Furču. Že by si Tesco chcelo objednať Tescotrol po tom, ako sa mala vybudovať zachádzka na stanicu? ?
do dvoch mesiacov sa ma začať stavať trolejbusová trať z nám.MMM cez Vojenskú ul.- FNsP - KVP. dokončená ma byť v lete 2006.
Reply on: Sarko #12180:
oprava - ...101/II je 3-dverové, nie 2-dverové... ?
Reply on: Furčan #12182:
Škoda, že sa mi ešte stále neozval autor tej fotografie, chcel som to uverejniť v update.
na K-reporte som našiel odkaz na fotku na ktorej je 3002-ka ako odchadza zo Zlína do KE. http://trajfly.kvalitne.cz/Kosice+706-15.2.2005.jpg
Reply on: Irisb #12155:
Vďaka za opravu, dúfam, že teraz je to už dobre (že ide o prvú sériu B932E).
Reply on: giorgio #12170:
Ďakujem za databázu, pomôže hlavne pri porovnávaní údajov z autobusovej dopravy. Ako tak však pozerám, máš tam, aspoň v električkovej časti mnohé nezrovnalosti:
- #101/II (ex 298/II) je 3-dverové, nie 3-dverové, tou je #100/II;
- #102/II nie je ex 101/II ani ex 298/II, ale ex 229/III;
- #102/III neexistuje, 353 je evidovaná ako rekonštrukcia na #112;
- #200 neexistuje, prvá T1 je #201;
- #211 bola ešte T1;
- #229/II bola klasická T3 (označenie T3 CS som použil len ako pomôcku na označenie klasických T3, aby sa to neplietlo so všeobecným označovaním ako "typ T3");
- #229/III je T3 SU;
- #230 až 242 boli všetko T2;
- #243 až 335 boli všetko klasické T3;
- #261/II je dnes #100/II;
- #330/II bolo pôvodné #333;
- #331/II bolo pôvodné #330, nie 330/II.

Nesedia ešte aj roky výroby. Mnohí uvádzame druhé a tretie obsadenie ev. čísel samostatne len pre vozidlá typu T, správne by to chcelo dať kompletné údaje do poriadku a prideľovať obsadenie od vzniku MHD v KE. Čiže napr. súčasné školské vozidlo T3 SU ex #261/II z roku 1970 by malo byť evidované v skutočnosti ako 100/III, 100/II by bolo evidované ako pôvodné školské vozidlo T2 ex #229 z roku 1961 a prvé obsadenie #100 by prislúchalo vlečnému vozidlu z roku 1914.
Reply on: tbus #12164:
tie dvere su cele dobabrane a hlavne guma na boku mam tam znameho šofera a dvere sa nezatvaraju bohvieako
Reply on: eMareq #12171:
Pozri na hlavnú stránku, dával som to tam pred dvoma týždňami!
Reply on: 3003 #12165:
Ty si kde bol doteraz? Si pozri na dispečeri, 3002 je v premávke minimálne od 26.2.2005 a na hlavnej stránke si pozri foto update. ?
Dik za odbanovanie ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Reply on: Balky #12149:

Na doplnenie vzťahu správca - servis. Tu nezávisí od toho koľko výkonov správca odsúhlasí. Servis vykonáva práce len na základe objednávok správcu. Všetky výkony na údržbe a opravách, plánovaných ako aj okamžitých, ako aj odstraňovanie následkov škôd, krádeží, mimoriadnych udalostí a podobne sú vykonávané len na základe objednávok správcu, lebo je to jeho zariadenie. Zamestnanci organizácii ÚŽI RRP Žilina a Zvolen nezasielajú, ale predkladajú správcovi (aj priebežne) súpisy vykonaných prác. Tieto sú podpísané, lebo sú výkony robené na základe objednávok. Súpisy sú vrátené na prepracovanie, ak sú spracované nedostatočne. Okrem iného sú vysunuté pracoviská OR tzv. atrakčné obvody, kde sú pracovníci jednotlivých technických zložiek, ktorí kontrolujú a preberajú jednotlivé výkony. Údržba nenadsadzuje ceny, táto je stanovená jedenkrát za rok a vychádza z ročného plánu nákladov. V tomto čase nie sú ešte určené medzi OR a ÚŽI žiadne ceny, ani sa nič neúčtuje (aj tak sa dá na železnici), lebo vykonávacie plány nie sú spracované. Možno v apríli alebo máji. Metodika cien medzi OR a ÚŽI je pevne stanovená, kontrolovateľná, bez žiadnych prirážok, čiže vnútropodnikové ceny.
Celý systém je zle spracovaný, ťažkopádny, neprehľadný, nedomyslený, náročný na administratíve práce, bol zvýšený počet technických zamestnancov a podobne. Skrátka sa ktosi dobre na ŽSR nabalil. Okrem toho sa už pripravuje ďalší model riadenia železníc!!!

Bratislavský kretén

Reply on: Milan #12173:
Šuhajko, nože sem napíš svoj email, nech ti nemusím nadávať verejne. Ale to, že si železničiar, je úplne jasné už teraz, pretože jedine podľa železničiara môže byť pre substrát dôležité vedieť, kde sú hranice medzi dvoma OR, lebo to je podstata železničnej dopravy a kto to nevie, je kretén. A keď je z Bratislavy, tak je samozrejme kretén aj keby vedel rozdelenie tratí medzi OR odrecitovať spamäti.
Čiže, ak to mám pochopiť správne, tak keď sa zastaví osobná doprava na trati Lučenec-Kalonda (kde jazdilo asi tak 20 ks substrátu denne), tak to je samozrejme ubližovanie Bratislvy východu, pretože trať patrí pod OR Košice, hej?
Reply on: Balky #12151:

Uvedené trate sú rozdelené pod OR Trnava a Košice, tak ako si napísal, okrem úseku trate "144 Prievidza-Nitr.Pravno 11", korú riadi OR Trnava.
Ten bratislavský kretén nemôže predsa vedieť, kde sú hranice medzi dvoma oblastnými riaditeľstvami.
Reply on: giorgio #12167:
4091 bola dnes na L31
Ako je to s tymi obmedzeniami v elektrickovej doprave? Ja som sa vcera dozvedel, ze po celeho Kuzmanyho sa jazdi max. 20 km/h od 20.00 do 6.00 (ludia sa stazovali, ze vodici robia velky hluk + obul sa do toho aj jeden poslanec).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.