Reply on: Sarko #12178:
Stoji tam toto:
prejazd oblúkom vedľa Zimného štadióna v smere na Krajský súd - 20 km/h,
prejazd medzi zastávkami Hlavná pošta a Krajský súd v oboch smeroch a v čase od 20. do 6. hod. - 25 km/h,
prejazd medzi zastávkami Hlavná pošta a Krajský súd v oboch smeroch a v čase od 6. do 20. hod. - 40 km/h.
Ja som pocul o rychlosti 20km/h od Starej radnice az po Krajsky sud od 20.00 - 6.00.
Prave narazam na ten rozpor: po celom useku trate sa jazdi 20km/h, alebo tak ako to stoji spomenute vyssie.
Inak merali tam aj rychlost v spolupraci s dopravakmi, jednemu vodicovi namerali 47km/h
Sarko
- #101/II (ex 298/II) je 3-dverové, nie 3-dverové, tou je #100/II;
- #102/II nie je ex 101/II ani ex 298/II, ale ex 229/III;
- #102/III neexistuje, 353 je evidovaná ako rekonštrukcia na #112;
- #200 neexistuje, prvá T1 je #201;
- #211 bola ešte T1;
- #229/II bola klasická T3 (označenie T3 CS som použil len ako pomôcku na označenie klasických T3, aby sa to neplietlo so všeobecným označovaním ako "typ T3");
- #229/III je T3 SU;
- #230 až 242 boli všetko T2;
- #243 až 335 boli všetko klasické T3;
- #261/II je dnes #100/II;
- #330/II bolo pôvodné #333;
- #331/II bolo pôvodné #330, nie 330/II.
Nesedia ešte aj roky výroby. Mnohí uvádzame druhé a tretie obsadenie ev. čísel samostatne len pre vozidlá typu T, správne by to chcelo dať kompletné údaje do poriadku a prideľovať obsadenie od vzniku MHD v KE. Čiže napr. súčasné školské vozidlo T3 SU ex #261/II z roku 1970 by malo byť evidované v skutočnosti ako 100/III, 100/II by bolo evidované ako pôvodné školské vozidlo T2 ex #229 z roku 1961 a prvé obsadenie #100 by prislúchalo vlečnému vozidlu z roku 1914.