Reply on: TA #11177:
Nie. Zakladna vlastnost akejkolvek trate MHD je, ze pod cca 75 sekund sa neda jazdit vobec, pretoze vozidla samy sposobuju zapchy. To sa da obist snad len automatizovanym systemom na segregovanej trati, ale ani tam sa to cislo 75 sekund moc neznizi. Ked si spocitas sucasny nasledny interval na Jecnej medzi 15. a 16. hodinou pracovneho dna, zistis, ze cini 80 sekund. A to je normalna elektrickova trat, ktora ide po ulici, stoji na semaforoch a este k tomu krizuje (semaformi, nie podjazdom) hlavnu prazsku magistralu (8 jazdnych pruhov).
eMareq
Re #11168 Sarko: Mozno je to tym, ze sa s klbovymi vozidlami v NP prevedeni nepocita a rata sa s tym, ze 15metrove budu stacit (osobny nazor). Popravde i mna zaujima, ked dosluzia vsetky klbove vozidla co bude dalej. A su take linky, kde by SU18 bol opodstatneny (cosi sa tu hovorilo o L32 - spaja viacero poliklinik/nemocnic - okrem nej?)