Reply on: eMareq #11179:
O tom silne pochybujem a myslím si, že príčina je práve v tom, že DPMK neuvažuje o kĺbových vozidlách vôbec. V opačnom prípade by pri dodávkach Karos B932/952 od roku 2001 už nejaké tie B941/961 určite prišli."A sú také linky, kde by bol SU18 opodstatnený...". Prečo berieš SU18 ako konkrétny typ? Ja by som v súčasnej dobe považoval NP vozidlá už ako štandard!
Sarko
- L6 so 7,5 min. intervalom v špičke a 10 min. intervalom v sedle
- L9 detto
- výsledok - 4 min. interval v špičke a 5 min. v sedle
To je vlastne stav, ktorý tu bol v 90-tych rokoch, keď sa cez Terasu preháňali linky 5, 6, 8 a 9. A ak sa k tomu dohodne prísne kontrolované dodržiavanie CP a preferencia sa spustí tak, ako má, tak grupovanie sól na zastávke by bolo ošetrené.