Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: qek #10122:


Oficialne nie, lebo sa ide stavat trolejbusova trat, realne mozno ano, ale nik netusi kedy, ake a kolko. Ani ti hore este nemaju jasno...
Dajak ste sa tu nezhodli .... Budu sa kupovat klbaky ci ne ???
A neviete kedy ??? ?
Reply on: Balky #10113:
Poprosím o upresnenie - to znamená, že VŠETKY spoje danej linky vykonáva NP autobus alebo že NIEKTORÉ spoje danej linky vykonáva NPA? Ak platí druhá možnosť, je v SP uvedené, KTORÉ spoje vykonáva NPA?
Ďalšou vecou je, ako sa takéto veci dodržiavajú - čo som pozoroval letné diskusie o nasadení NP Anakond, tak sa tam nikto pri výprave moc nejakými garantovnými NP spojmi nezaoberal...
Reply on: 5 #10119:
Nie je to málo, ale pri pohnutí len trochu prstom by to mohlo byť omnoho viac ?
100 %-ne NP autobusovú linku asi v KE reálne nemáme. Ale treba dodať, že drvivá väčšina spojov na L12, 13, 16, 18, 19, 30, 37 je NP. A to nie je málo. Netreba tiež zabúdať, že DPMK má aj 2 špeciálne upravené Karosy na prepravu telesne postihnutých. Zmysel L60 a to, že jeden z týchto vozov často jazdí aj na bežných linkách, to už je ďalšia vec...
DN 2 metre za zásuvkou Stará radnica v smere na Amfiteáter - 403 (L9) > Škoda Felicia
Reply on: LUK #10115:
No veta "na tejto linke premáva nizkopodlažný autobus" je dvojzmyselná ... ?
Reply on: Pivix #10114:
ano suhlasím, že napr. na takej L32 nemáš šancu počas špičky sa zaoberať čistotou autobusu, tam ma vodič čo robiť,aby stíhal jazdiť podľa CP.
No a na druhú stranu treba povedať, že čistota vozidla nie je zodpovednosť vodiča. Vodičová zodpovednosť je autobus, cestujúci, bezpečnosť a dodržiavanie CP. Nie však čistota.
Reply on: Balky #10113:
"Ak je na busovom CP jasne vytlacene "na tejto linke premava nizkopodlazny autobus", chapem to ako garantovanu linku." -> Ak je na autobusovom CP toto vytlačené, tak vôbec neviem, kedy mi ten NP voz príde... ? Je rozdiel garantovaný SPOJ a garantovaná LINKA. Viď #10098
Ja len k tej cistote. Neviem ale niekedy sofer toci kolecka bez pauzy na konecnej pripadne za 5 min moze stihnut vycistit tak par sedadiel. Takze sa mi to cistenie na otocke zda skor nerealne. Samozrejme su aj spoje kde by to bolo mozne...
Reply on: pete. #10109:
Re #10097 Papyr: V Kosiciach su v elektrickovej sieti 2 linky, kde su garantovane spoje vykonavane nizkopodlaznymi vozidlami.
Ak je na busovom CP jasne vytlacene "na tejto linke premava nizkopodlazny autobus", chapem to ako garantovanu linku. Tou je L37, L19 a mozno i L30. O nizkopodlaznost sa usiluje aj L13, no zatial sa to s tak malym poctom NP SU12 neda garantovat. Aj ked som uz na L13 videl aj SU15.
Reply on: LUK #10101:
21? ?
Reply on: pete. #10110:
ano mali by sa aj počas služby autobusy čistiť, alebo by sa v nich mala udržiavať aká taká čistota, ale som zvedavý, či by si to ty dodržoval, keby sa ti počas služby stalo také, že ty upraceš voz, prejdeš kolo a je v nom opäť rovnaký bordel, a toto sa vdaka "čistotným" cestujúcim stáva pomaly pravidlom, že ak je autobus aspon trošku čistý, treba ho čo najskôr zašpiniť, a narobiť v nom bordel.
Reply on: ketrinke #10108:
Samozrejme, ze po skonceni sluzby je to povinnost, aby autobus do dalsieho dna nastupil cisty. No z cistenia pocas sluzby by si mal brat dpmk priklad.
Reply on: Isidor #10102:
Ake vyryvanie? eMareq, chcel vediet z coho si ma brat DPMK priklad. tak som to napisal.

To ze v PO su spokojni cestujuci podla mna nieco svedci o kvalite MHD, ak podla teba nie, tak to je tvoja vec.

Nocnu dopravu som uznal, mate ju podobnu, netreba si brat priklad.

Ad jeden riaditel. Ked si myslis, ze rozbujnena administrativa prispieva ku kvalite cestovania, tiez ti to vyvracat nebudem.

Ad Vynimky typu: Zazil som ako na stanici asi 30 ludi nastupovalo prednymi dverami 5 minut do nejakej 26tky ci coho, a za nou stala 32-ka plna cestujucich, cakajucich na vystupenie a dalsi na zastavke na nastupenie. Ak si myslis, ze taketo cakanie nema s kvalitou MHD nic spolocne, tak OK.

S garantovanymi linkami je to podobne. Ak sa obcas na vasich L30 a L19 objavi VP namiesto NP tak to s garantovanou linkou nema nic spolocne. Ano aj v PO s stane(tada teraz uz nie, ale stavalo sa ked boli iba 2 NP, a to tak raz za rok), ze ide na 12tke VP. Ale v nom sedia dvaja zamestnanci DPMP a pripadnych vozickarov nalozia do vozidla rucne. Co je v tom vasom pripade nestane. A neviem co to ma spolocne s intervalom.

Kde som pisal, ze by mal DPMK brat priklad z 60min intervalu? ja som pisal o 10-12 minutovom intervale (prekladanom, teda 5-6min intervale) Co je na 100tis mesto trocha lepsie ako 20-30 min interval na 250tis mesto, casto prekladany takze ze 3min za sebou idu dva busy a potom pol hodinu nic. (vid Ulica Bozeny Nemcovej)
Reply on: Vladimír #10098:

Tak to s tým vysávaním v Košiciach by som ťa jemne chcela opraviť. Totiž všetci vodiči vždy po skončení smeny musia natankovať čo je jasné, ďalej musí prejsť cez umývarku a taktiež aj pristaviť autobus k vysávaču kde im celý autobus pracovník pekne povýsava.
Reply on: Isidor #10102:
Len tak mimochodom - v BA je nočných liniek 17 a v živote by ma nenapadlo tvrdiť, že je kvôli tomu v BA lepšia nočná doprava.
Reply on: Isidor #10085:
No mne sa ase zdá, že 2-3 kĺbáky ročne v 100k PO sú viac ako 7 SU15 v 250k KE:-P.
Reply on: eMareq #10083:
Vzladom na úlohu bus dopravy v PO je to vysoko postačujúce. Či myslíš, že treba na Cemjatu v 10 min. intervale jazdiť, aby srdce šotouša bolo uspokojené?
Reply on: Isidor #10078:
No a že v so jazdia nočáky do šiestej a v nedeľu do siedmej je len príklad rozumného šetrenia.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.