Reply on: 1018 #10095:
tak málo... ( a dúfam, že každý má vlastnú sekretárku a aspoň zo 5 zástupcov, aby nemusel nič robiť )Ale tie názvy funkcií ako " riaditeľ pre XXX " nie sú na svete dlho? Alebo sa mýlim? Nevolali sa predtým námestníci alebo tak nejako?

.
.
pete.
To ze v PO su spokojni cestujuci podla mna nieco svedci o kvalite MHD, ak podla teba nie, tak to je tvoja vec.
Nocnu dopravu som uznal, mate ju podobnu, netreba si brat priklad.
Ad jeden riaditel. Ked si myslis, ze rozbujnena administrativa prispieva ku kvalite cestovania, tiez ti to vyvracat nebudem.
Ad Vynimky typu: Zazil som ako na stanici asi 30 ludi nastupovalo prednymi dverami 5 minut do nejakej 26tky ci coho, a za nou stala 32-ka plna cestujucich, cakajucich na vystupenie a dalsi na zastavke na nastupenie. Ak si myslis, ze taketo cakanie nema s kvalitou MHD nic spolocne, tak OK.
S garantovanymi linkami je to podobne. Ak sa obcas na vasich L30 a L19 objavi VP namiesto NP tak to s garantovanou linkou nema nic spolocne. Ano aj v PO s stane(tada teraz uz nie, ale stavalo sa ked boli iba 2 NP, a to tak raz za rok), ze ide na 12tke VP. Ale v nom sedia dvaja zamestnanci DPMP a pripadnych vozickarov nalozia do vozidla rucne. Co je v tom vasom pripade nestane. A neviem co to ma spolocne s intervalom.
Kde som pisal, ze by mal DPMK brat priklad z 60min intervalu? ja som pisal o 10-12 minutovom intervale (prekladanom, teda 5-6min intervale) Co je na 100tis mesto trocha lepsie ako 20-30 min interval na 250tis mesto, casto prekladany takze ze 3min za sebou idu dva busy a potom pol hodinu nic. (vid Ulica Bozeny Nemcovej)