Garantovane NP linky - tu azda je najvacsi rozdiel medzni nami a vami 
Papyr pise:
garantovana linka" = linka, ktorej VSETKY SPOJE su nizkopodlazne, napriklad presovska 12.
"linka s garantovanymi spojmi" = linka, ktorej NIEKTORE spoje su vedene ako nizkopodlazne, co je vyznacene v CP.
Take garantovane linky mame aj my, dokonca 4 autobusove (i ked viem o dalsich troch, ktore na ne aspiruju a mozno postupom casu budu mat aj oni uvedene, ze na nich jazdia NP vozidla 'defaultne'). Ak pridete na hocktoru zastavku, najlepsie na NO (kde inde) a pozriete sa na zastavkovy CP L16, 19, 30 a 37 uvidite at taky piktogram s textom: Na linke premavaju nizkopodlazne autobusy". Podla ma toto je prave ta garancia, ze ked si do spominanych liniek nastupite ci do prveho autobusu vobec, alebo posledneho, vzdy mozte ocakavat Solaris. V tomto pripade nema vyznam vypisovat ku kazdemu odchodu poznamku 'e' trebars ako to je na L7 a L9, kde su len niektore spoje obsluhovane NP vozidlom. (tym odpovedam aj LUKovi). To by tie odchody vyzerali takto; 05e, 35e, 05e, 35e, 00e, 20e, 40e - ma to podal Vas vyznam vypisovat? Ked je raz cela linka garantovana tak nie.
~> Papyr - samozrejme, ze je mi jasne, ze u mensich miest je nocak zbytocnostou, lebo by vozil vzduch. Je mi takisto jasne, ze sam najlepsie DPMP vie, kedy ma zacat prevadzku nocakov (skusenosti). Ako pisal Vladimir, ze nocaky jazdili tak, ze skoncili svoju sichtu skor, ale neujalo sa to.
Nocna prevadzka zacina u nas o 23.15 a konci cca 4.50
~> Vladimir - pokial viem tak L13 z Bane Bankov odchadza o 4.50
.
~> Vsevedko - ja viem, ze do okrajovych MC /dedin/ je zbytocny 10 min interval.
K tomu jednemu riaditelovi - ak dokaze ukocirovat cely DPMP, tak potom je dobry riaditel a manazer a klobuk dolu. tiez niesom priaznivec rozbujnenej administrativy.

Papyr pise:
garantovana linka" = linka, ktorej VSETKY SPOJE su nizkopodlazne, napriklad presovska 12.
"linka s garantovanymi spojmi" = linka, ktorej NIEKTORE spoje su vedene ako nizkopodlazne, co je vyznacene v CP.
Take garantovane linky mame aj my, dokonca 4 autobusove (i ked viem o dalsich troch, ktore na ne aspiruju a mozno postupom casu budu mat aj oni uvedene, ze na nich jazdia NP vozidla 'defaultne'). Ak pridete na hocktoru zastavku, najlepsie na NO (kde inde) a pozriete sa na zastavkovy CP L16, 19, 30 a 37 uvidite at taky piktogram s textom: Na linke premavaju nizkopodlazne autobusy". Podla ma toto je prave ta garancia, ze ked si do spominanych liniek nastupite ci do prveho autobusu vobec, alebo posledneho, vzdy mozte ocakavat Solaris. V tomto pripade nema vyznam vypisovat ku kazdemu odchodu poznamku 'e' trebars ako to je na L7 a L9, kde su len niektore spoje obsluhovane NP vozidlom. (tym odpovedam aj LUKovi). To by tie odchody vyzerali takto; 05e, 35e, 05e, 35e, 00e, 20e, 40e - ma to podal Vas vyznam vypisovat? Ked je raz cela linka garantovana tak nie.
~> Papyr - samozrejme, ze je mi jasne, ze u mensich miest je nocak zbytocnostou, lebo by vozil vzduch. Je mi takisto jasne, ze sam najlepsie DPMP vie, kedy ma zacat prevadzku nocakov (skusenosti). Ako pisal Vladimir, ze nocaky jazdili tak, ze skoncili svoju sichtu skor, ale neujalo sa to.
Nocna prevadzka zacina u nas o 23.15 a konci cca 4.50
~> Vladimir - pokial viem tak L13 z Bane Bankov odchadza o 4.50
. ~> Vsevedko - ja viem, ze do okrajovych MC /dedin/ je zbytocny 10 min interval.
K tomu jednemu riaditelovi - ak dokaze ukocirovat cely DPMP, tak potom je dobry riaditel a manazer a klobuk dolu. tiez niesom priaznivec rozbujnenej administrativy.
.
pete.
To ze v PO su spokojni cestujuci podla mna nieco svedci o kvalite MHD, ak podla teba nie, tak to je tvoja vec.
Nocnu dopravu som uznal, mate ju podobnu, netreba si brat priklad.
Ad jeden riaditel. Ked si myslis, ze rozbujnena administrativa prispieva ku kvalite cestovania, tiez ti to vyvracat nebudem.
Ad Vynimky typu: Zazil som ako na stanici asi 30 ludi nastupovalo prednymi dverami 5 minut do nejakej 26tky ci coho, a za nou stala 32-ka plna cestujucich, cakajucich na vystupenie a dalsi na zastavke na nastupenie. Ak si myslis, ze taketo cakanie nema s kvalitou MHD nic spolocne, tak OK.
S garantovanymi linkami je to podobne. Ak sa obcas na vasich L30 a L19 objavi VP namiesto NP tak to s garantovanou linkou nema nic spolocne. Ano aj v PO s stane(tada teraz uz nie, ale stavalo sa ked boli iba 2 NP, a to tak raz za rok), ze ide na 12tke VP. Ale v nom sedia dvaja zamestnanci DPMP a pripadnych vozickarov nalozia do vozidla rucne. Co je v tom vasom pripade nestane. A neviem co to ma spolocne s intervalom.
Kde som pisal, ze by mal DPMK brat priklad z 60min intervalu? ja som pisal o 10-12 minutovom intervale (prekladanom, teda 5-6min intervale) Co je na 100tis mesto trocha lepsie ako 20-30 min interval na 250tis mesto, casto prekladany takze ze 3min za sebou idu dva busy a potom pol hodinu nic. (vid Ulica Bozeny Nemcovej)