Reply on: eMareq #10080:
Tym chces povedat, ze v KE sa jazdi vzdy tolerantne +/- 2 min? resp, ze sa nikdy nemoze stat ze ti pride brika 2 min skor ako ma?Ktora linka je garantovana? (okrem par desiatok spojov na linkach 7 a 9, ktore ale sem-tam np?) Negarantovane linky s NP samozrejme jazdia aj v PO.
Cistota. Vodica nedonuti. Nato ma byt upratovacia sluzba. V PO na konecnych byva chlapik s vysavacom a upratuje, behom dna prejde vsetky konecne - uprace vsetky vozidla. Samozrejme je x vodicov, ktori si upratuju sami.
Ad predne dvere. Takze vynimky su...
Ad riaditelia:
Generálny riaditeľ (GR)
Riaditeľ riadenia ľudských zdrojov (RRĽZ)
Technicky riaditeľ (TR)
Ekonomicko - obchodný riaditeľ (EOR)
Riaditeľ dopravy (RD)
Isidor
"..pravidelna a husta nocna doprava.." - máš na mysli tie 2 nočné trolejbusy a 1 autobus s intervalom cca.60 minút(" ktorý je prerušený jednou prestávkou pre vodiča.")? A to, že "Denná premávka sa začína v pracovných dňoch okolo 5.00, v sobotu okolo 6.00 a v nedeľu a sviatok až okolo 7.00h. Posledné denné spoje vyrážajú z konečných zastávok po 22.00h."? No ja osobne dúfam, že v tomto si DPMK nebude brať príklad...
"kazdorocny nakup klbovych vozidiel..." - možno, aj keď mne sa 34 ks SU15 pozdáva viac než dva CB18 (a deväť B941/961)...
O zvyšku by sa tiež dalo diskutovať, a samozrejme, aj s mnohými vecami súhlasiť...