Predajná cena bude určite zaujímavá, po investícii do modernizácie to vždy vychádza dobre a vráti sa to, tie vozy tam môžu pojazdiť ešte aspoň desať rokov. A predpokladám, že ich údržba v Miskolci bola o dosť lepšia ako tá naša.
Pretože pomer ceny a úžitkovej hodnoty nepustí. A nekupujú nové, ale 20-ročné vozy. Navyše Prahe sa môžu zísť obojsmerné trams, ktoré sú využiteľné pri výlukách, nakoľko Škody sú jednosmerné.
O preferencii niečo nevravel? Ja sa fakt čudujem, ako ju mohli preskúšať a skolaudovať a zároveň nefunguje. Ale čo sa čudujeme, keď vedúci odboru dopravy na MMK ešte len prednedávnom zistil, aký mierne povedané atypický semafor pribudol na Kuzmányho. Som rád, že tam robia správni ľudia na správnych miestach.
Inak som včera zhliadol na TV Vaša nášho Riška ako hodnotil uplynulý rok... Jediné, čo priznal bolo zlyhanie pri (ne)komunikácii s občanmi mesta počas rekonštrukcií IKD a MEU. Zbytok samé pozitíva a prísľub, že sa poučili a tieto chyby sa pri rekonštrukciách MET už nezopakujú lebo majú na to šesť rokov a bude to robené na etapy, tak aby netraumatizovali občanov a vodičov...