Pragy prevádzkovala ČSAD Banská Bystrica ako aj Dopravné závody mesta Banskej Bystrice (neskôr Dopravný podnik). Dopravné závody doviezli a generálne opravili 3 ojazdené Pragy RN od komunálnych podnikov štatutárneho mesta Ostravy. V roku 1951 sa podarilo zakúpiť novú Pragu RND, ktorá už mala dieselový motor. Vydržali jazdiť pomerne dlho na menej zaťažených linkách v meste a do okolitých obcí.
| Dĺžka | 7450 mm |
|---|---|
| Šírka | 2350 mm |
| Počet dverí | 1 |
| Počet miest na sedenie | 17+1 |
| Počet miest na státie | 23 |
| Celkový počet miest | 40+1 |
| Motor | Praga, benzínový 6-valec (RN)
Praga, naftový 4-valec (RND) |
|---|---|
| Výkon motora | 54 kW / 3000 rpm (RN)
44 kW / 2000 rpm (RND) |
| Objem motora | 3468 cm3 (RN)
4502 cm3 (RND) |
| Maximálna rýchlosť | 60 km/h (RND) |
| Prevodovka | mechanická 4-stupňová |