imhd.sk
Banská Bystrica
Bratislava
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
MHD na stanice
Bezbariérová doprava
Prepravný poriadok DPM BB
Prepravný poriadok SAD ZV
Kontakty na dopravcov
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
História
Zábava
Najbližšia zastávka
Oblačno
7 °C
sk
English
Banská Bystrica
Bratislava
Hlohovec
Košice
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Segedínsky tram-train (24.11.2025)
Stadler Citylink ide vykonať obrat v rámci križovatky
Interiér tram-trainu Stadler Citylink s LCD displejom so vzhľadom typickým pre MÁV
Veľký priestor pre bicykel, kočík a bicykle v tram-traine Stadler Citylink
Schéma tram-trainovej linky 1
Tram-train Stadler Citylink má dvere v rôznych výškach pre železničné a električkové zastávky
Interiér tram-trainu Stadler Citylink s malými stolíkmi a zásuvkami 230 V s USB nabíjačkami pod nimi
40-tisícové mesto Hódmezővásárhely dostalo tram-train, ktorý cestujúcich dopraví priamo do Szegedu
Zastávka Kossuth tér v centre mesta Hódmezővásárhely slúži zároveň aj ako výhybňa
Konečná tramtrainov v meste Hódmezővásárhely
Konečná jv Hódmezővásárhely je oplotená a súčasne slúži aj na odstavovanie tram-trainov
Oplotené odstavné plochy pre tram-trainy v Hódmezővásárhely
Nástupište tram-trainov pri železničnej stanici Hódmezővásárhely, kde sa trate električky a železnice nespájajú
Zatvorené dvere pre nástupištia dvoch úrovní
Otvorené dvere pre nástupištia dvoch úrovní
Interiér prednej časti tram-trainu Stadler Citylink
Na zastávke Hódmezővásárhelyi Népkert vasútállomás končí elektrické napájanie a tram-train do Szegedu pokračuje na dieselový pohon
Algyő je jedinou zastávkou na trase linky 1, kde sa využije schopnosť vozidiel obslúžiť vyššie železničné nástupištia
Na zastávke Algyő sa otvára len polovica dverí pri vyššie položenej podlahe vozidiel a vysúva sa plošina
Na zastávke Algyő sa otvára len polovica dverí pri vyššie položenej podlahe vozidiel a vysúva sa plošina
Na zastávke Algyő sa otvára len polovica dverí pri vyššie položenej podlahe vozidiel
Stadler Citylink vchádza do poslednej časti szegedského elektrifikovaného úseku
Na zastávke Rókus vasútállomás sa vozidlá prichádzajúce do Szegedu opäť pripoja k trolejovému vedeniu a vozidlá idúce opačným smerom pokračujú na dieselový pohon
Tram-train v uliciach Szegedu
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie