Pondelok 16.4.2005
L1: 1511/3
L2: 1001/2 (len ranná)
L20: 695AR/1
L22: 955BC/1
L26: 298AH/1, 611BE/2 (celý deň-čiže celý deň bez ZV...)
L55: 092AG/1
Re #26 LUK: preklep v rozpise
L22: 033BM/4
L1: 1511/3
L2: 1001/2 (len ranná)
L20: 695AR/1
L22: 955BC/1
L26: 298AH/1, 611BE/2 (celý deň-čiže celý deň bez ZV...)
L55: 092AG/1
Re #26 LUK: preklep v rozpise
L22: 033BM/4
LUK
za december 2004:
Autor: Kami (WAP) 30.12.2004 21.53 #5432
L24: 815AF
L34: 091AG
1519 doobeda za Tatrou
Autor: LUK (WAP) 30.12.2004 20.00 #5430
posledná 'normálna' x-ková výprava:
L1: 1007
L3: 1006, 1002
L22: 006AG
L26: 775AB, 039BM, 348BJ
L34: 651BU
L43: 589AF
L98: 091AG
L100: 516AI
Autor: Kami (WAP) 29.12.2004 20.18 #5377
1003 na L7
Autor: LUK (WAP) 29.12.2004 19.46 #5374
Predposledná 'stará' výprava:
L1: 1007
L3: 1005, 1006
L6: 1517
L26: 348BJ
L34: 026AV
L56: 034BM
Autor: Ikarus WRC (WAP) 29.12.2004 10.49 #5337
L22: 006AG
L24: 367AJ
Autor: LUK (WAP) 28.12.2004 21.15 #5334
L2: 1525
L7: 1504
L26: 039BM
L56: 034BM
Autor: Kami (WAP) 28.12.2004 21.08 #5333
006AG stale na L22, inak same B961
026AV rano na L100, poobede 516AI.
Na L2 okrem 15TrM same 14Tr.
L34 komplet B932
Autor: LUK (WAP) 28.12.2004 16.46 #5326
1002 práve ťahaná Tatrou do vozovne
Autor: LUK (WAP) 28.12.2004 16.16 #5324
1002 stojí ešte stále vykapaná na Poľnej
Autor: LUK (WAP) 27.12.2004 08.56 #5292
Včera 26.12.:
L1: 1002, 1523
L2: 1006, 1007
L3: 1005, 1003
L6: 1524, 1514
L7: 1004
L10: 232BB
L22: 695AR, 516AI, 034BM
L24: 694BI, 597AJ
L30: 409AT
L34: 028AG
L53: 588AF
L99: 601AR
Z dnešného ranného výjazdu:
L24: 868BA
L53: 877AF
L90: 839AK
L99: 091AG
Autor: Ikarus WRC (WAP) 26.12.2004 07.35 #5283
L22: 695AR
L24: 026AV
L51: 630AS
Autor: Kami (WAP) 25.12.2004 15.33 #5277
L22: 516AI, 695AR, 034BM(!)
L24: 026AV (vcera 955BC), 694BI, 597AJ
L26: 692BI
Autor: Ikarus WRC (WAP) 25.12.2004 12.24 #5271
L22: 695AR, ZV995BS
L51: 630AS
L54: 632AS
Autor: Kami (WAP) 24.12.2004 15.14 #5256
L22: 516AI, 695AR, 026AV
ZV: 611BE
Autor: LUK (WAP) 23.12.2004 18.18 #5240
L2: 1517
L6: ZV1518 (dočasne za 1516)
L7: 1504, 1526 opäť komplet kĺbatá sedmička
L22: 815AF
L43: 542AI
L98: 091AG
L100: 516AI
Autor: Ikarus WRC (WAP) 23.12.2004 06.57 #5219
L22: 294BD, 815AF, 349BJ
L26: 006AG,036BM
L24: 039BM
L53: 088BK
L55: 245AY
L90: 775AB
Autor: LUK (WAP) 22.12.2004 21.39 #5213
L1: 1517
L2: 1525, 1513
L6: 1504
L7: 1526
L22: 815AF
L51: 651BU
L98: 091AG
Autor: LUK (WAP) 21.12.2004 18.32 #5173
L1: 1517, 1003
L2: 1513
L6: 1525
L7: 1504, 1526 opäť komplet kĺbatá sedmička
L26: 006AG
L98: 091AG
Autor: mimi (WAP) 21.12.2004 09.21 #5158
L34: 651BU
Autor: LUK (WAP) 20.12.2004 18.46 #5155
L6: 1525
L7: 1504, 1526
L98: 695AR
Autor: LUK (WAP) 20.12.2004 10.19 #5106
Piatok L100: 516AI
Sobota L98: 092AG
Nedeľa L98: 606BE
Autor: LUK (WAP) 16.12.2004 16.53 #5094
L98: 092AG
Autor: LUK 15.12.2004 15.20 #5045
Takže príchod nových vozov vyvolal nasledovné presuny vozov medzi šoférmi:
Vodiči z 597AJ dostali 649BU.
Uvoľnenú 597AJ dostali vodiči z 516AI.
Vodič z 298AH dostal 651BU.
Uvoľnenú 298AH dostal vodič z 598AJ (potom aj 460AI a 026AV).
L1: 1513
L2: 1517
L26: 038BM, 348BJ
L34: 955BC
L43: 824BK
L51: 298AH
L52: 651BU
L55: 649BU
L56: 034BM
L90: 036BM
L98: 091AG
L100: 516AI
Autor: mimi (WAP) 14.12.2004 18.37 #5036
Ciciak sa opat pokazil a od stareho prioru ho odtiahla Tatra
Autor: LUK (WAP) 14.12.2004 15.37 #5035
Trolejbusy úspešne doslova preleteli križovatkou. Vyhýbky boli prestavené do priameho smeru a odpojené. Stavba sa podaním rúk úspešne skončila.
X2: 815AF, 367AJ, 521AI, 034BM, 091AG
X3: 006AG, 460AI, 485AI, 092AG
Autor: LUK (WAP) 14.12.2004 14.08 #5028
Úplne prvými vozidlami na novej trati sú 1518 a 1007! Práve stoja na vyhýbke od Tesca
Autor: LUK (WAP) 14.12.2004 05.23 #5024
Troliky prežili noc bez ujmy, lebo mali 'ochranku' v podobe vežky Renault.
Autor: LUK (WAP) 13.12.2004 21.08 #5019
Trolejbusy nocujú porozostavované kade tade po stanici aj sídlisku...
Autor: LUK 13.12.2004 16.58 #5001
X2: 815AF, 367AJ, 091AG, 092AG, 034BM
X3: 006AG, 695AR, 460AI (nie som si istý, či sú všetky)
L22: 026AV
L26: 348BJ, 038BM
L34: 597AJ, 955BC
L52: 651BU (prvý raz na linke)
L55: 649BU (prvý raz na linke)
L56: 542AI
L90: 036BM
Autor: LUK (WAP) 13.12.2004 05.00 #4978
Trolejbusy do mesta ťahá Tatra od deliča pri ZVT k deliču pri pošte 5.
Autor: Schuhu 12.12.2004 21.17 #4972
Dnes bola výluka trolejbusov v celom meste kompletná. Nejazdil ani jeden trolejbus (neviem ako to bolo včera). Jazdil aj 367AJ (takže dnes boli vypravené všetky 3 prevádzkyschopné Ikarusy), na L6 jazdil 033BM, zvyšok som videl len 877AF, 955BC (L7). Do Sásovej znova kĺbáky, tak ako včera.
Autor: LUK (WAP) 12.12.2004 10.57 #4960
L2: 006AG, 815AF
L3: 542AI, 460AI
Autor: Schuhu 11.12.2004 22.19 #4955
L22: 352BJ, 716BE, 712AO
L24: 351BJ
Autor: LUK (WAP) 11.12.2004 10.56 #4916
L2: 006AG, 026AV
L3: 542AI, 460AI
L98: 034BM
Autor: LUK (WAP) 10.12.2004 20.20 #4903
L20: 996BS
L98: 092AG
Autor: LUK (WAP) 9.12.2004 21.53 #4875
včera L5: 026AV
dnes L55: 695AR
L98: 092AG
Autor: LUK (WAP) 8.12.2004 17.15 #4821
L1: 1513, 1006
L32: 512AT
L51: 955BC
L52: 542AI
L55: 695AR
L90: 348BJ
L99: 601AR/460AI
Autor: Schuhu 7.12.2004 20.32 #4812
Dnes o 7:51 na križovatke pri poliklinike na Rudohorskej ulici havarovala (len 2 týždne v premávke) 996BS (L20/spoj 7:48 z Javorníckej).
Autor: LUK 7.12.2004 15.45 #4801
Horúca info z Kremničky: na odstavných plochách stojí 1001 po GO!
L1:1007, 1513
L6: 1526
L20: 460AI
L26: 006AG, 367AJ
L34: 877AF
L55: 695AR
L80: 092AG
Autor: LUK (WAP) 6.12.2004 14.05 #4779
Práve sa nám ulicami mesta preháňa bratislavská 14Tr-ka po GO bez ev.č
Autor: LUK (WAP) 5.12.2004 15.20 #4768
Včera
L3: 1515, 1509
Dnes
L1: 1002
L2: 1007, 1521/1529
L3: 1006, 1003
L22: 034BM, 695AR, 091AG
L24: 516AI
L34: 092AG
L55: 026AV
Autor: LUK (WAP) 4.12.2004 16.39 #4750
L98: 542AI
Autor: LUK (WAP) 3.12.2004 18.37 #4748
L1: 1006
L7: ?/1518/1007
L32: 512AT
L55: 611BE
L56: 034BM
L90: 006AG
L98: 542AI
Autor: LUK (WAP) 3.12.2004 17.36 #4746
Busboard Tatra banky na záložáku (!) 611BE
Autor: LUK 3.12.2004 10.54 #4742
1.12.2004
L32: 512AT
L100: 092AG
2.12.2004
L1: 1006
L2: 1517
L24: 815AF, 035BM
L25: 036BM
L26: 039BM, 775AB, 348BJ
L32: 512AT
L34: 460AI
L52: 955BC
L54: 695AR
L56: 485AI
L90: 006AG
L98: 542AI