ZVHD:
07.09.2006 - o 7:24 išli hore Švermovou ulicou v smere Tulská hneď za sebou vozidlá ZV-318BI na spoji L26/648 a BB-824BK na spoji L6/713, pričom podľa CP má byť medzi nimi rozdiel 10 min - L26 odchod zo zastávky Úsvit podľa CP o 7:15 a L6 o 7:25. Takéto nehorázne meškanie spojov L26 je úplne bežným javom, pričom podotýkam, že pri 20-minútovom špičkovom intervale to znamená, že z Tulskej a Moskovskej tak 30 min nešiel žiadny spoj a potom idú dve vozidlá súčasne - skrátka ZVHD!
07.09.2006 - spoj L34/745 v smere Podlavice meškal už zo zastávky Partizánska cesta 4,5 min.
07.09.2006 - o 7:24 išli hore Švermovou ulicou v smere Tulská hneď za sebou vozidlá ZV-318BI na spoji L26/648 a BB-824BK na spoji L6/713, pričom podľa CP má byť medzi nimi rozdiel 10 min - L26 odchod zo zastávky Úsvit podľa CP o 7:15 a L6 o 7:25. Takéto nehorázne meškanie spojov L26 je úplne bežným javom, pričom podotýkam, že pri 20-minútovom špičkovom intervale to znamená, že z Tulskej a Moskovskej tak 30 min nešiel žiadny spoj a potom idú dve vozidlá súčasne - skrátka ZVHD!
07.09.2006 - spoj L34/745 v smere Podlavice meškal už zo zastávky Partizánska cesta 4,5 min.
Ali B.
Zatiaľ mám "w", no od obehov v "c" sa líšia zrejme minimálne, ale keďže "c" ešte nebolo, nebudem sa k tomu vyjadrovať. V obehoch "a" mi treba vychytať ešte zopár drobností, takže tie neskôr.
L1: 4 poradia, vcelku chronologické. Sú tam vozy BB-348BJ, BB-352BJ, BB-244AY a ZV-305BI ktoré sa medzi sebou striedajú. 2 poradia sú celodenné, jeden jazdí klasickú striedavú (špička ráno a poobede) a jeden špička ráno, sedlo doobeda a dva spoje v špičke poobede (končí 15:08). Večer robí dva páry spojov zo žel.st. ZV-169BH z L80, vďaka čomu má šofér na 1/2 takmer 2 hodiny pauzu.
L2: dosť jednoduchý CP, dva poradia, obidva celodenné. Na jednom je stále BB-692BI, na tom druhom sa strieda BB-028AG s ZV-168BH (z 90/3 - k tej 90/3 sa vyjadrím pri L90). Kvôli tomu aby mal jeden voz prestávku, jeden pár spojov robí 756BX / 643AN z L34.
L3+9: vo "w" je prakticky nezmenená. Sú tu 4 poradia, dva celodenné, jeden jazdí iba poobede. Vozy: ZV-355BI, ZV-356BI, BB-587AF a BB-297AH. Tie spoje ktoré robil náhradný spoj ešte 1518 večer (19:05 z vozovne) boli doplnené do 3/3. Inak bez zmeny.
L6: jedno poradie celodenné, stále je tam BB-824BK. Posledné dva spoje zo ŽSR robí ZV-169BH z L80.
L7: tiež takmer nezmenené. 3 poradia, dva celodenné, dosť sa tu striedajú vozy, takže ešte neviem čo tu "zakotví". Poobede 7/3 začína už 13:52, aby mohli mať na 7/1 a 7/2 prestávku. Potom 7/3 jazdí tie spoje, ktoré robila (t.j. 15:05 zo ŽSR).
L20: primitívny CP kde si prejazdy dokáže vypočítať každý. Sú tu dva poradia, jedno celodenné, striedajú sa tu BB-631AS a ZV-164BH.
L21+22: chaotické prejazdy kde treba vidieť všetky spoje, ak chce človek tie prejazdy zistiť. Všetky poradia sú rozhádzané medzi L21, ale žiadnym systémom ani chronologicky. Raz L21, potom 22, zase 22, potom 21 bez akéhokoľvek systému.
Je tu 5 poradí, z toho 3 celodenné. Vozy: BB-997BS, BB-349BJ, ZV-308BI, BB-241AY a ZV-317BI. 349BJ sa strieda s L25, takže sa tu objavuje aj ZV-306BI. Do linky je na vykrytie prestávok doplnená prejazdovo jeden spoj z L90 (ZV-312BI)
L24+25: ďalšia chaotická linka, kde dochádza ku striedaniam medzi linkami všelijako. Na L24 - 4 poradia, L25 - 4 poradia. Vozy tu ešte nie sú ustálené, čo sú tu stále tak BB-993BC, BB-716BE, ZV-316BI, ZV-315BI, ZV-314BI, ZV-352BI a ZV-306BI sa strieda s BB-349BJ z L22. Pravdepodobne sa niektoré tu striedajú aj s L26. Jedno poradie robí ráno L25, poobede jeden pár spojov na L24 a potom prejde na L26. Iné poradie spraví 5 párov spojov ráno na L24 / 25 a poobede o jednej iba jeden pár (!) spojov a skončí. 2 poradia sú celodenné ktoré jazdia aj v "a", dva sú celodenné ale nejazdia v "a". Zatiaľ je mi záhada, ako sa budú striedať, lebo šoféri sú tam stále tí istý.
L26: tá je už trochu systematickejšia. 4 poradia, 3 celodenné. Vozy: 244AR, 294BD, ZV-318BI a 715BE ktorá sa strieda s L25. To jedno poradie ktoré je iba v špičke doobeda a poobede jazdí poobede iba jeden pár spojov a končí. Potom ním pokračuje už spomínané poradie z L25. Naviac spoj 13:18 z Tatranskej robí stále záložný voz.
L32: jednoduché, všetky spoje jeden voz - 868BA.
L33: rovnako, všetky spoje jeden voz - BB-651BU / BB 245AY (strieda sa s L41). Spoj 5:25 z THK robí ZV-169BH z L80.
L34: vcelku systematické, 4 poradia, 2 celodenné, jeden klasický striedavý a jeden (BB-027AG) jazdí stále iba špička ráno a sedlo doobeda. Poobede namiesto neho jazdí 90/3. Vozy: BB-643AN, BB-632AS, BB-027AG a BB-756BX.
L41: všetky spoje jeden voz: BB-245AY / BB-651BU. Spoj 9:30 od Iliašu,most pochopiteľne robí končiaca 868BA z L32
L42+56: ostalo to tak ako bolo. Jazdia tam prímestské busy (VK-212AF a ZV-839AU), pričom ani neoznačujú že je to L42, iba tabuľu že idú po Šalkovú. Všetko ostatné je rovnaké.
L43: jednoduchý CP - 2 poradia, jedno celodenné - ZV-361BI / ZV-365BI ktoré sa medzi sebou striedajú. Večer posledný spoj na L43 robí 54/1
L51: nezmyselné, chaotické, s dlhými prestávkami. 3 poradia, 2 celodenné. Vozy: ZV-836AU, ZV-832AU, ZV-997AU. Ráno robí posilový spoj nočák (raz tam bol VK-445AG, potom ZV-998AU). Často spoje idú iba po VÚB a o 15 min. pokračujú tým istým smerom...
L54: takmer nezmenené. 2 poradia, striedajú sa tam ZV-165BH a ZV-172BH. Ráno ten spoj 5:24 z Uhliska robí nočák, 13:15 z Uhliska zase prejazdovo 55/4. Jediná zmena že 54/1 ide z Harmanca ako expres 13:59 a ten čo išiel hore 13:15 ide dole 14:08. Večer 21:15 ide na L54 bus z L43.
L55: 4 poradia, dva celodenné. Vozy: ZV-837AU / DT 232AC a ZV-364BI / ZV-362BI. Hlavne tá 55/4 robí málo spojov - iba 3 páry spojov na L55 a jeden na L54.
L80: všetky spoje ZV-169BH
L90: dva klasické poradia pre ZV-309BI a ZV-312BI. Naviac ja som tu pracovne označil jedno poradie ako L90/3 - totižto ráno robí posilové spoje z Pieninskej cez Sládkovičovu, potom jeden spoj na L3, jeden spoj na L1. Poobede spraví 4 páry spojov iba na L35 do Skubína.
L97+98: všetky spoje jeden voz - prímestský (!) - VK-445AG alebo ZV-998AU. Je jasné, že zvolenčania nechcú platiť revízorov v noci a tak sa poistili busom do ktorého sa dá nastupovať iba prednými dverami.
Takže toľko
?