Okej je to váš názor, ja si ale myslím, že B952 aj B961 sú perfektné vozy, ktoré by vydržali v BB jazdiť ešte najmenej 5 rokov, (ak nie viac) a keď môžu v Bratislave jazdiť B741 CNG a v Prešove B941 tak nevidím dôvod, prečo by nemohli jazdiť aj tu.
prečo by mali ísť Urbany 18 miesto Citelisov 18, keď na linke 34 ako píše draxter dožívajú ZV-317BI a ZV-315BI, ktoré by si zaslúžili vymeniť práva za tieto vozy. Nemožno opomenúť, že na linke 34 zobrali aj krátke Citelisy z poradia 1 a 2, takže okrem poradia 3 vykonávaného krátkym Urbanom je vzhľadom na vyťaženosť horúcim kandidátom na zmenu.
Potom ak dobre počítam, by z B961E ostala jazdiť pravidelne len ZV-352BI po GO a bolo by možné pre potreby zálohy najlepšie vozy zgenerálkovať, lebo ešte 3 roky a už žiadna B952/961 nebude môcť jazdiť v MHD BB.
Chcem sa opýtať, ako je to s tými dvoma Urbanwaymi 18m vedených v evidencii dopravcu sad zv pre mhd v bb. Kedy budú zavedené do premávky. Ďalej sa pýtam na duobusy, mali byť nasadené aj na predĺžené trate bez el.trakcie, kedy sa tak stane a na ktoré trate je predpoklad?
Zaujíma aj obnova vozového parku. Odišlo 10 krátkych Citelisov a pribudli staršie návratky z BR, zo ZH a pod. Uvažuje sa aj s elektro busmi zachádzajúcimi zo sídlisk do centra?
BB-Schuhu
ZV-367BI s novonalepenou CVR na DDS Stabilita.