BB žurnál: Pred rokom ste uviedli, že vyvíjate snahu získať nedostavanú budovu autobusovej stanice do majetku mesta. Ako je to v súčasnosti?
Ján Králik: Žiaľ, prekážky sú stále na strane vlády napriek listom a osobným stretnutiam. Jedno som absolvoval aj v úvode tohto roka, premiérovi Dzurindovi som položil jedinú otázku - týkajúcu sa dokončenia privatizácie a transformácie SDA Banská Bystrica, ktorá už dva roky nemá uzatvorenú zmluvu s vybraným privatizérom. Budova, žiaľ, stále nie je majetkom mesta.
BB žurnál: Doposiaľ sa vám ju nepodarilo doň previesť?
Ján Králik: Nie a ani sa to nepodarí, pretože odpovede z Fondu národného majetku, alebo aj z iných miest sú negatívne. S niečím podobným nepočítajú a objekt bude patriť budúcemu privatizérovi.
...
BB žurnál: Budete reagovať na výzvu Občanov v akcii na verejnú diskusiu o probléme mestskej dopravy? Aká je situácia v MHD momentálne?
Ján Králik: Reagovať musí SAD BBDS, ktorej petíciu postúpime, ako aj všetky pripomienky občanov a poslancov. SAD BBDS je odbornou obchodnou spoločnosťou, ktorá musí vedieť odôvodniť neefektivitu zrušených spojov, respektíve zmenu spojov. My sme doteraz so zmenami nesúhlasili, len sme ich prerokovávali a pripomienkovali. Mesto stále hľadá spôsoby, ako pomôcť týmito zmenami najpostihnutejším vrstvám. kým problém neuzavrieme so SAD BBDS, nemôžem občanom mesta sľúbiť viac, ako to, že práve za ich záujmy sa v rokovaniach zasadzujeme.
Uvedena trasa liniek 35 a 36 je zaujimavy napad. Myslim ze tymto smerom mohla byt riesena aj linka z THK (kym existovala), aby nesla v subehu s trolejbusmi.
Som zvedavy ako sa to osvedci.
samochvála po internete nesmrdí (aspoň zatiaľ, kým nejaký frajer nevymyslí, ako prenášať pachy) a v tvojom prípade sa toho nemusíš báť. Tie odchody sú fakt super. Už si ani neviem predstaviť, že by sa na túto stránku dalo pridať niečo na vylepšenie. Chalani, ste jednoducho špičkoví! ? ?
"Na naše dopisy primátorovi a riaditeľovi SAD zatiaľ neprišla odpoveď. Odoslané boli 11. januára a adresáti majú 30 dňovú zákonnú lehotu na odpoveď. Ak neodpovedia približne do polovice februára, budeme požadovať odpovede na naše otázky ďalším listom," vysvetľuje situáciu Jaroslav Huba z občianskeho združenia Občania v akcii. Mesto podľa jeho slov už v deň odovzdania listov rokovalo s vedením SAD. "Mesto uznalo, že prvú chybu údajne urobil pracovník mesta, pán Ďurečka, keď podpísal pre spoločnosť SAD zmenu cestovného poriadku od 3.1.2005," uviedol Huba. Ako nás ďalej informoval, uskutočnilo sa niekoľko rokovaní medzi SAD a mestom, pričom stále nie sú uzatvorené. Od hovorkyne Mestského úradu v Banskej Bystrici Dagmar Svešnikovej sme sa dozvedeli, že na informácie o vývine rokovaní aj o návrhu na riešenie je zatiaľ vyhlásené embargo. Výsledok bude známy na najbližšom zasadnutí mestského parlamentu v druhej polovici februára. Jaro Huba však už hovorí o niekoľkých ústnych prísľuboch. Údajne ide o obnovenie linky č.24, obnovenie linky č.34 do pôvodnej trasy, linky číslo 35 a 36 budú chodiť cez Strieborné námestie, "Kačicu", a Námestie Slobody na parkovisko Mičinská cesta. Podobný scenár by sa podľa neho mal začať realizovať v polovici februára.
"Mesto je vraj proti zvyšovaniu cestovného, zatiaľ však nevieme, ako to chce SADke kompenzovať," uzatvára. O vývine situácie vás budeme informovať aj naďalej.
Po stretnuti s Ing. Snopkom konstatujem, ze som videl peciatku mesta na cestovnych poriadkoch od 1.1.2005 (tak je tam napisane) a tiez ze tvrdenia a vyhlasenia SAD ohladne komunikacie s mestom su podlozene dokladmi.
Ja mozem kedykolvek v nedelu,zajtra uz mam "nieco".
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Kami