Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Snopko #6926:
Takže vy ste schopní prevádzkovať minimálne 1, ale pravdepodobne omnoho viac, naplno nasadených autobusov za JEDEN milión ročne? To je cca. 100.000 km!!! Vrátane všetkého? Idem do toho!
stale mi nejde do tej hlavy ❓ , preco vsetky busy z podlavic chodia na micinsku, hhh ?
Reakcia na: Sofia1 #6930:
Ako som uz niekolko krát povedal. Ak dôjde k dohode s predstavitelmi mesta, a ak sa pre rok 2005 podpíše zmluva o výkonoch vo verejnom záujme, sme pripravení obnoviť linku 24 a tiež urobiť zmenu v trasovaní niektorých liniek pre obmedzenie potreby prestupov. Zatiaľ sa však naďalej rokuje a čiastkové výsledky rokovania v zmysle dohody nebudú zverejňované.
Reakcia na: Snopko #6926:
Možete mi povedať či bude tá 24 chodiť????..........
Reakcia na: Hermiona #6928:
🙂 prave Salkova patri do Bystrice.
Mozno by sa usetrilo aj tym, ze by sa zrusili linky do okolitych dedin, ved MHD ma jazdit po meste a nie po dedinach (az do Salkovej). Ved nech si to riesia primestkymi linkami vid. Zvolen.
Reakcia na: Snopko #6923:
zilinsky system tiez odradza cestujucich od "nadmerneho" vyuzivania MHD.
Reakcia na: Vševedko #6924:
Ak by nepokryl, tak by to nemalo význam a už dávno by sme sa k tomu vrátili. Či si myslíte že nás všetky problémy s tým súvisiace bavia? Žilinu som porovnal, preto, lebo má obdobný systém, kde bola presná evidencia počtu cestujúcich. Prešov počíta prepravených ľudí cez štatistické koeficienty, ktoré sú úplne uletené. Keby sme rátali podľa nich prepravíme cca 40 mil. cestujúcich ročne, čo sú jednoznačne bludy.
Reakcia na: Vševedko #6922:

1) take spoje velmi v BB nenajdes 🙂
2) o tychto usporach sa tu uz diskutovalo, v BB podmienkach to nie je take jednoznacne 🙂
3) jednoznacne!
Reakcia na: Snopko #6923:
A ten nárast v tržbách vám pokryl nákaldy na spomalenie obehu vozidiel? Lebo ak nie, tak váš svätý boj proti neplatičom je zbytočný. A ja som presvedčený, že nepokryl.
Porovnanie so Žilinou je irelevantné, nakoľko tam žiadne časové cestovné lístky nemajú, len akúsi úchylnú formu kreditu, a cestujúci doknca nie sú pri prestupe ani nijak zvýhodnení.
Čo takto skúsiť trebárs porovnanie s Prešovom?
Reakcia na: Vševedko #6922:
Súhlasím s Vami že navrhované riešenia by zlepšili hlavne kvalitu poskytovaných služieb. Polemizovať by sme mohli o výnosovej časti takto navrhnutého systému a legislatívnej ochrane a možnostiach voči čiernym pasažierom a možnosti vymáhania pokút a s tým spojenými daľšími zvýšenými nákladmi.
V Banskej Bystrici pri zavedení nástupu prednými dverami v roku 1994 bol pri nezmenenej tarife vtedy asi 5 Sk nárast v tržbách cca 1 mil. Sk. To všetko boli neplatiči.
Predstava, že prepravíme viac ľudí ak budú časové lístky je podľa mňa neopodstatnená.
Porovnanie rok 2003 - Žilina - 19 334 tis. cestujúcich pri využívaní časových lístkov.
Rok 2003 Banská Bystrica - 21 544 tis. cestujúcich.
Reakcia na: Snopko #6920:
Pár všeobecných bodov, ako ušetriť:
1) Keby ste mali prestupný tarif, nemusíte mať spoje odvšadiaľ všade.
2) Keby ste mali nástup všetkými dverami, dosiahnete rýchlejší obeh vozidiel, čím ušetríte opäť nezanedbateľné množstovo vodičov i autobusov, určite je úspora väčšia ako náklady na pár revízorov.
3) Keby ste mali časové predplatné lístky, určite by tú vašu MHD využívalo viac ľudí.

Najdôležitejšie je len neplakať a nenaťahovať ruky, akokoľvek ste v práve, ale snažiť sa aj niečo spraviť.
Reakcia na: Snopko #6919:
Aj keď vo všeobecnej rovine s Vami častejšie nesúhlasím ako súhlasím, v tomto konkrétnom prípade musím vyjadriť svoj PLNÝ súhlas. Starostlivosť o ZŤP je vecou ŠTÁTU a ten na nich seria ako na placatý kameň a snaží sa ich hodiť na krk niekomu úplne inému!!!
Reakcia na: Kami #6918:
Za 13,-Sk chodí v MHD BB len 18% cestujúcich. 12 % cestujúcich cestuje v súčasnosti ZADARMO a to sme " nenažranci "!
Reakcia na: Rebel #6891:
Nikto im nechce rušiť zľavy, len to niekto musí zaplatiť. Dáva im nejaký hypermarket zadarmo mlieko, chlieb, oblečenie keď ich nie je tak veľa? Tento problém sa ma osobne dotýka, keďže mám v rodite ŤZP. Skús sa spýtať občana ŤZP, či im dávajú zadarmo životne dôležité lieky, pritom si celý život poctivo platili nemocenské dávky. Nejde tu vôbec o zarábanie na takejto kategórii cestujúcich, ale SAD nie je sociálny urad a nemôže nahrádzať sociálnu politiku štátu a teraz už aj samosprávy.
Reakcia na: Tom #6916:
praveze toto su realne cisla. Oficialny udaj je len orientacny.
Ciciak (TAM B3 075) 14 + 28 = 42
Vario 18 + 22 (!!!) = 40
Karosa B 932 31 + 63 = 94
Karosa B 941 53 + 79 = 132
Opravujem udaj pri klbe je to iba 120 ludi.

Tie cisla sa zdaju male, ale skuste ist z konecnej a ratat.

#6915 😃
Reakcia na: Kami #6904:
Samozrejme 24ka nebola stratova, aj ked by sa dalo polemizovat o pobedi. Od tretej pobede do nejakej siestej chodila kazdych 15min. + k tomu 25ka na Strieborne, lebo tam vystupuje vescina ludi. Toto bolo dost nahustene a autobusi chodili poloprazdne az minimum ludi.
50Sk na kilometer? To je dost, ale kazda sranda nieco stoji.
Reakcia na: Kami #6914:
ale ake su realne cisla? myslim rano tych 80 sa mi nezda
Reakcia na: Kami #6914:
ok dik za odpoved uz som ukludneny ? bol to len moj subjektivny nazor a nemam konk. cisla aby som mohol nieco kritizovat navyse az tak dobre nepoznam hlbsiu problematiku a moja kritika bola mierena len na jednu linku teda na moj problem (aj inych) ale nie som ziadny vsevedko ani sa tak nenazyvam (ze kamos) takze priznavam ze nie som momentalne schopny ponuknut nejake riesenie... A nie je moj styl nadavat na vsetko co sa okolo mna mihne bez toho aby som o tom nieco vedel...

len som si rano troska potreboval ukludnit nervy...
a takto to skoncilo ☺ ☺ ☺

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.