totalne to poondiali.34, 35, a 36 dali na Uhlisko no neviem z akeho dôvodu. Na narodnej je teraz preplnena zastavka lebo všetci tam prestupuju. Asi chcu viac zarobiť. Je to katastrofa!!!!!!!!! ?
A nejednali ste nahodou aj s mestom o tom, ze mate bezkonkurencne najhorsiu MHD na Slovensku, drahu jak pes, nastvanych obcanov, majetkovo-pravny bordel v MHD, nezmyselne linkove vedenie a tak dalej? Asi nejednali. Nepoznam sice cinitelov mesta BB, neviem, nakolko je s nimi rec, mozno s nimi rec nie je vobec. O MHD asi tiez vela nevedia, ked sami dali nula korun na dopravu. Takze mestski papalasi o tom nevedia nic a na MHD zvysoka kaslu, to vsetci vieme. Ale mozno by bolo o tom vhodne zacat rozpravat. Ak teda chcu este niekedy vyhrat volby a ked nechcu, aby vsetci Bystricania kvoli nepouzitelnosti MHD vytiahli svoje stare auta, s ktorymi potom budu zavadzat prave papalasskym limuzinam.
Lenze, pan Snopko, MHD v Banskej Bystrici bola KATASTROFALNA uz dlho-dlho pred zaciatkom roku 2005. To, co sa stalo po fislaknej decentralizacii, je uz len rana z milosti, ale tak ako rakovina, ani nepouzitelnost bystrickej MHD sa nezjavila zo dna na den. A mam dojem, ze za mnohe veci, ktorymi je MHD BB katastrofalna, nemoze mesto, ale SAD. Napriklad hlupe vedenie liniek, hlupa tarifa, sikana cestujucich atd. Nemate, ako vysoky cinovnik SAD BB, tiez ten dojem?
Zase až taká prázdna nechodila, ale dobre vieš, že po prvom mesiaci prevádzky trolejbusov, od 01.10.1995 výrazne posilnili L6 a 7 (napr. cez víkend 4-5 spojov za hodinu) takže sa cestujúci mohli ľahšie rozhodnúť, čím pôjdu.
Práve som bol tak preventívne pozrieť na sadbb.sk, či tam náhodou nepribudol zmenený CP L98. Najprv namiesto CP na všetkých linkách ukazovalo len vysvetlivky, ale po chvíli sa zjavili aktualizované CP 11.05.2005 s platnosťou od 03.01.2005. Nový CP L98 s jazdou celý týždeň tam bol, ale či došlo aj k nejakej inej zmene, to je ťažké odhadnúť, vyzeralo to byť v podstate rovnaké.
vďaka za upresnenie... Inak pamätám si, že po zrušení L41 a 43 chodila L31 citeľne prázdnejšia. Ľuďom sa zrejme už vtedy nepáčilo, že sa nedostnú bez prestupu do Sásovej (potom zaviedli L24).
Trochu Ťa poopravím. L31 jazdila ako autobusová verzia neskoršej L4 (čiže z Internátnej a nie z Mládežníckej), akurát, že v smere na železničnú stanicu premávala cez Okružnú. Bolo to, ako spomínaš, po zrušení L41 a 43 z Internátnej, po zavední trolejbusovej dopravy na L6, 7 na Tulskú a Moskovskú. V tom čase na nej v špičke premávalo 5 spojov za hodinu a cez víkend 2-3 spoje. Neskôr jazdila ako posilová linka v špičke na trase Mládežnícka - NS - Ďumbierska (2 spoje za hodinu, pričom jeden z nich bol len "c").
31ka chodila jednu dobu z Mládežníckej na železničnú stanicu. Tam jazdili kĺbáky (linka mala relatívne hustý a nepravidelný interval). To bolo potom, čo zrušili L21, 41 a 43. Potom zaviedli na Mládežnícku 24ku a k nej 31 na Ďumbiersku (jazdila len v špičke v "x") - a tam jazdili sóla.
Ja si pamatam, ked na L31 jazdili aj Ikarusy. Striedali sa tam aj sola s aspon jednym cervenym Ikacom. Dodnes si spominam, ako sme v nom sedeli asi 2-3 cestujuci. Vtedy tato linka premavala na trase Dumbierska, MS - Mladeznicka. Mohlo to byt okolo roku 1995, ten rok si uz presne nepamatam.
Ak viete o nejakom dlhu MHD voči mestu, prosím dajte mi vedieť, ale nie to čo "jedna baba povedala". Všetky zmluvné záväzky boli z našej ale aj, a to treba zdôrazniť, zo strany mesta ,za predchádzajúce obdobie dodržané.
Naši zamestnanci sa takýchto rokovaní nezúčastňujú. Bolo to rokovanie v užšom kruhu a ostatní si mohli len domýšľať o čom sa jednalo. Ale to, že Vám neklamen je jasné už z toho čo na tomto fóre bolo diskutované, že linka č.98 už premáva aj v ostatné dni.
Ale verím Vám a dakujeme za vyjadrenie, je zrozumiteľné a jasné a prepáčte.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Schuhu