vy ste vezne sibnuty ! preco ste zrusily 24ku ? ved to bol jeden jediny autobus ktory chodil zo sasovej na mladeznicku !!! ako mam podla vas teraz chodit do skoly ? a každy den este pritom platit 30 sk za autobus !!!! to kto vymyslel tuto hovadinu ?
Vážený Sásovčan: TOTO NIE SÚ stránky prevádzkovateľa MHD v BB, ale stránky SÚKROMNÝCH osôb, ktoré ich tvoria pre svoje potešenie a dobrý pocit a ktoré tiež musia z niečoho žiť, teda musia chodiť do zamestnania.
Tak potom vrele ďakujeme Ing.Kralikovy,že sa o nás tak pekne postaral,a že nám ešte viac spríjemnil cestovanie už aj tak perfektne prepchatými autobusmi veď sme ,,ludia"a v takých autobusoch mame aspoň k sebe bližšie a je nam teplejšie, keď nam tak dobre v nich kúria dúfam,že sa pôjde medzi nás povoziť aj vyššie menovaný pán a ešte dúfam,že býva aspoň na Mládežníckej ulici a do úradu pôjde autobusom, tým čo pôjde v pondelok ráno z tejto ulice
Uz nic lepsie ste nemohli urobit ako zrusit 24-ku,a 42-ku,myslim,ze ste tymto Vasim pocinanim potesili nesmierne vela banskobystricanov.Pripravili ste nam pekne prekvapenie do noveho roku.Tak nech sa vam dary vsak mate urcite vsetci auta co ste sa o toto zasluzili. ?
Zodpovední z MHD povedzte, prečo ste zrušili linku 24? Komu napadla taka blbosť aby viac nechodila linka, ktorá bola stále perfektne vyťažená.Ja bývam v Radvani a často chodím k rodine do Sásovej.To mám teraz presadať ako blbý? Poviem vám niečo: do Zvolena sa dostanem určite lacnejšie a možno aj skôr ako po týchto vašich spojoch.Pred asi 16 rokmi chodila medzi Radvaňou a Sásovou linka 38 a bola perfektná.A napadlo vám niekedy urobiť prieskum žiadanosti spojov?Všimnite si, koľko ľudí chodí už teraz cez Hušták pešo.Určite tam uvidíte aj mňa vy moje ❤
prečo ste zrušili 24ku?ved každé ráno chodila maximálne naprataná!a poviete mi ako sa mám zo sásovej dostať do školy?(mládežnícka)a ako sa ludia maju dostať zo sásovej na plaváren...? ?
Chcem popriat vsetko dobre do NOVEHO ROKU 2005... ale hlavne p. Kralikovi a Marcokovi a poslancom mestkeho zastupitelstva v BB ze pre nas priparavili taketo super prakvapenie v MHD. DUfam ze o rok budu zas na nas mysliet ? ?
Rabbit na AZ TV:
rok 2004 bol velmo uspesny. Podarilo sa vela v cistote, osvetleni a zeleni.
Postavili sme Kaufland s kruhacom, Lidl s kruhacom, Mercedes, Citroen, ...
Poslanci pochopili vyznam roka 2005 a pridali kulture, sportu.
Tento rok urobime vela v oblasti cistoty, zelene, osvetlenia, ...
Veľmi rád čítam toto diskusné fórum a chcem povedať že som sklamaný so zmenami v MHD. To sa naozaj dostanem niekam skôr po svojich ako dopravou. Však ako na to pozerám tak zo Sásovej sa bude dať dostať len k VÚB a na Strieborné námestie.
Príkladom výhodnosti zatrolejovania Sásovej je aj linka 24. Keby bola trolejbusová, tak vysoko pravdepodobne stále jazdí (aj keď možno v zriedenom intervale).
Nie, nevidím dôvod na zavedenie električiek. (nič také som ani nenaznačoval).
Poďme ale diskutovať vecne, dôvody na zavedenie trolejbusov do Sásovej sú:
1. prevádzka bez znečistenia ovzdušia v mieste prevádzky (čo je plus pre obyvateľov)
2. lepšie jazdné vlastnosti trolejbusov v kopcovitom teréne
3. možnosť lepšieho vedenia liniek v najzaťaženejších smeroch, bez nutnosti prestupu v centre -> pri neprestupnom tarife to znamená aj zlacnenie cesty
4. zrýchlenie prepravy v tých smeroch, ktoré sú v súčasnosti obsluhované A aj T a sú také zaťažené, že by sa oplatilo viesť priamu linku (zase odpadá prestup a čakanie na ďalší spoj)
...
5. pri kvalitných vozidlách aj menšia hlučnosť
Teraz, prosím, napíš objektívne dôvody prečo trolejbusy do Sásovej nie.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
tr3mp
Poďme ale diskutovať vecne, dôvody na zavedenie trolejbusov do Sásovej sú:
1. prevádzka bez znečistenia ovzdušia v mieste prevádzky (čo je plus pre obyvateľov)
2. lepšie jazdné vlastnosti trolejbusov v kopcovitom teréne
3. možnosť lepšieho vedenia liniek v najzaťaženejších smeroch, bez nutnosti prestupu v centre -> pri neprestupnom tarife to znamená aj zlacnenie cesty
4. zrýchlenie prepravy v tých smeroch, ktoré sú v súčasnosti obsluhované A aj T a sú také zaťažené, že by sa oplatilo viesť priamu linku (zase odpadá prestup a čakanie na ďalší spoj)
...
5. pri kvalitných vozidlách aj menšia hlučnosť
Teraz, prosím, napíš objektívne dôvody prečo trolejbusy do Sásovej nie.