Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: milanko79 #55344:
Netreba byť pesimista, na východe republiky sa robili fotojazdy aj s bastlami.
Reakcia na: Viko #55342:
Veteranisti majú záujem väčšinou o tie v pôvodnom stave no v prípade SAD ZV je lepšie nechať "bastel" . Tie si obyvatelia ZV pamätajú viac ako tie hranaté na naftu, kt. skončili v roku asi 2012, možno skôr. Práve ZV247AM je doslova legenda, keď sa povie Karosa z 10tky, väčšina Zvolenčanov vie o ktorú sa jedná (vždy jazdila príkladne čistá a načas čo sa v ZV videlo aj vidí málo). A narozdiel od zvyšných 2 adeptov jazdí od 1988 u SAD ZV. Keby mám čo s tou Karosou robiť, už ju mám takú ZV186BH na dvore no dnes sa na tom ľudia voziť normálne už nechcú a ani ako veterána si to nik neobjedná 😕
Reakcia na: milanko79 #55341:
Súhlasím s tým, že netreba všetko vracať do pôvodného stavu. Mestské Karosy SAD ZV sú výnimočné tým, že zasahovali do pravidelnej premávky aj v pokročilom 21. storočí - a to nejde celkom dobre pripomínať stavom z roku 1988. Obzvlášť, keď originálov je dochovaných dosť už v ČR.
Reakcia na: BB-Schuhu #55340:
V tom 2014 bola 595BC krásna, dokonca vedela ísť aj vlastnou silou no v roku 2018 sa ukázali jej fotky na Instagrame a tam vyzerala byť v biednom stave a nekompletná. ZV-647BC po odstavení v BB (2010) bola v roku 2014 prevezená do Žiaru a tam jazdila asi do jesene 2016 a aj v 2018 vyzerala veľmi slušne. Za mňa naj kandidát 247AM- je to najstaršia prevádzkovaná 700vka vôbec, žiadna nevydržala viac. Kľudne by som ju nechal v tomto stave, nebola by treba ani žiadna oprava, vyzerá fajn. Myslím že by bolo dobré zachovať aj takýto "bastel" keďže veteranisti o to záujem nemajú a zaslúžila by si to. Tieto bastle doslova zachraňovali MHD Zvolen po dobu 10 rokov aj keď Citelisy vypovedali službu
Reakcia na: milanko79 #55339:
Znie to zaujímavo. ZV-595BC sa ukázala ako statická expozícia v novembri 2014 v historickom centre, na imhd je aj fotka:
https://imhd.sk/bb/galeria-media/127829/ZV-595BC-ako-upútavka-na-výstavu?ghv=6885&ref=bb%2Fvozidlo%2F6885%2FKarosa-B-731-a-732-ZV-ZV-595BC
O ZV-647BC som netušil, že tento voz ešte fyzicky existuje. A pokiaľ ide o ZV-247AM, popravde si neviem predstaviť, že by plynofikovaný voz po GO s čelami 950 vrátili do pôvodného stavu, i keď nič nie je nemožné.
Každopádne, akákoľvek snaha o uchovanie historického autobusu bude veľmi vítaná.
Info zo SADky: Jeden z týchto troch by mal byť historičák ZV-595BC, ZV-647BC, ZV-247AM. Pôvodne sa zamýšlala ZV-595BC no pravdepodobne je v dosť zlom stave, ZV-647BC je síce kompletná ale typ .166x bol málo prevádzkovaný a najhorúcejší kandidát je ZV-247AM. Celý čas prevádzkovaná v SAD ZV, najstaršia a stále v premávke. Prerábala by sa do pôvodného stavu.
Reakcia na: jana21 #55336:
Mne to zobrazuje v poriadku oba smery. Problem je len v tom, ze pri niektorych kombinaciach (aj 21+22) nie su opacne smery vedla seba, ale pod sebou. Vedla seba su tie iste smery, ale jeden je trasa linky 21, druhy trasa linky 22 a podla toho su v tom spolocnom CP aj smerove poznamky (napr. S Ide len po zastávku Sládkovičova na spoločnom úseku.)
Este poznámka k cest.poriadku v BB ... keď zadám osve linku 21 a osve 22, opačné smery vidieť, sú v poriadku
Máte chybne cestovný poriadok v BB č.21+22, pretože jeden smer ja OK a opačný smer chybný, nefunguje! Prosím napraviť!!
takže v BB je už plná premávka, vyškrtali spoje na 21 na meste a majú vystaráno....žeby sa riešilo komplexne spojenie 21+455, to nie. A vozy #3201 až 3203 len potvrdzujú plytvanie verejnými zdrojmi za súčasnej situácie, kedy už dávno mali jazdiť do Rakytoviec, Podlavíc či Iliaša.
Legenda (Karosa) v BA MHD ide do múzea ... https://streamable.com/l7xsah
Reakcia na: PeterBB #55329:
Mýtna jednotka.
Reakcia na: x0001 #55328:
Ako som už písal, mestský dopravný podnik v ktorom je väčšinovým akcionárom jeho v podstate konkurenčná spoločnosť ja najväčší omyl aký vôbec mohol vzniknúť. To čo mesto dlhodobo už roky rokúce predvádza s MHD nie je snaha o jej skvalitnenie ale len spôsob ako naplniť vrecká predstavenstvu SAD ZV.
Reakcia na: PeterBB #55329:
Nebude to mýtna jednotka
https://ibb.co/DwWSj6q

To zariadenie so zelenou kontrolkou vpredu pod sklom je načo?
Reakcia na: Tom_BB #55326:
Tie novšie vozy B952E sa museli predať SAD ZV, keďže SAD sa stal väčšinovým vlastníkom a tak povediac si "predali" vtedy nové vozy sami sebe a do DP dali haraburdy. To nieje o základnej logike, ale o akcionárovi.
Reakcia na: x0001 #55325:
Očividne vôbec nie si v téme a nevieš o čom je reč.

DPMBB mal k dispozícií oveľa novšie vozy ako tie hnilé šroty ktoré si nakoniec ako posledné nechal. Ak by v podniku fungovala základná logika tak najnovšie/najlepšie B952E by si podnik nechal a nepredal ich. Realita je však úplne opačná a SAD ZV si z DPMBB kde je väčšinovým vlastníkom akcií (toto fakt nechápem ako mohlo mesto dopustiť) urobil dojazdiareň pre svoje šrotové vozy súce na vyradenie. Zmena príde až cez leto keď sa vyradia Citelisi vo zvolene a väčšina z nich skončí v BB. To bude umieráčik pre väčšinu B952E.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.