Reakcia na: PIT #51565:
Ja mám tiež ten pocit, že obchádzková trasa pre peších medzi dočasnou AS a ŽST pôjde tak, ako si zaznačil. Inak by ten prechod nemaľovali. Uvidíme vlastne už v najbližších dňoch ako to napokon bude. Tiež si myslím, že personál v klientskom centre nie je moc príjemný. Vždy slušne pozdravím, odpoveď žiadna, zato vždy na mňa tá pani kukne pohľadom ako by som jej odhryzol z nosa. Taktnosť zamestnancov je tiež určitou vizitkou kvality dopravy, no ta zrejme u nás nenosí.
810zssk: Re Moldava: Isteže, od ideálu IDS to má na míle ďaleko. Chcel som len upozorniť na fakt (keďže to ľahko unikne pozornosti a média o zmenách v autobusovej doprave veľmi nepíšu), že došlo k určitým pozitívnym zmenám v dopravnej obslužnosti, u nás sa nedeje ani to, žiaľ. V slovenských pomeroch toto nie je bežná vec, preto som to uviedol ako príklad. Samozrejme to stačiť nebude, no niekde začať treba.
BB-Schuhu