Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
ALL: Dnesne fotky z prepalania novej trolej trate som dal uz na net a zajtra budu dalsie. Adresa www.mimisoft.kgb.cz. Luk otocka ani Ikarus nevysiel.Zajtra pojdem tiez fotit,ale skor a fotky poslem aj Majklovi
ZDravim, nemal by webmajster zaujem o nejake scifi z mojej strany? Na spestrenie. ? ?
Reakcia na: LUK #4946:

Tak som to našiel, bližšie na: http://www.sme.sk/clanok.asp?cl=1781033

Prezídium Fondu národného majetku SR (FNM) sa na štvrtkovom (10.10.2004) stretnutí dohodlo na pokračovaní v predaji Slovenskej autobusovej dopravy (SAD) Banskobystrická dopravná spoločnosť (BBDS), Banská Bystrica. Za 49-percentný podiel akcií má ČSAD Ostrava zaplatiť 140 mil. Sk a za ďalších 17 % akcií, na ktoré má firma predkupné právo, sumu 48,573 mil. Sk.
Kami: Na L93 sa už ľudia dosť naučili, bude jej škoda. Čo sa nedá povedať o L32 v súčasnej podobe. Ak 5x nie sú ohrozené, tak je to dobre.
#4941: ja by som medzi kandidatov pridal linku 93. Naopak 5x linky nepokladam za ohrozene. Tam su zainteresovane obce. Nieco by sa dalo zlucit. Napr. 51 s 53 pri zachovani 31.
Reakcia na: Jozef #4940:
...ak Ti aj potom bude ešte niečo nejasné, tak spýtaj.
Reakcia na: Danny #4941:
Aj mňa zarazil ten počet, ale bol som v teréne, tak som to neriešil. Očakávam že padnú päťdesiatkové linky plus 30, 32, 93, 100. Ktovie, čo všetko si dovolia zrušiť.
Reakcia na: Danny #4941:
Alebo zlucia 34, 35 a 36 do jednej a usetria 2 :-)))
Reakcia na: Kami #4929:
Hej, len sa mali vrhnut aspon na Markizu ci STV do hlavnych sprav! (Ak to tam nahodou odznelo, tak sa ospravedlnujem). Som si isty, ze by na Markize tym bodovali.
No neviem, o com ten typek sniva, v MHD je 34+2 Tesco linky a nie 27 ako tam bolo pisane.
Anketa: Co myslite, ktore linky (ze vraj 9) zrusia?

Ja tipujem 5, 10, 23, 30, 31, 32, 100, 33 alebo 42, 80.
Reakcia na: LUK #4939:

Vďaka, vrátim sa späť a dočítam to.
Jozef: Až do utorka máme výluku. Vedenie je odpojené, do pôvodného smeru sú dopĺňané vyhýbky a kríže. Nové sú len odbočovacie stopy. Veď si prečítaj moje staršie príspevky.
Reakcia na: mimi #4936:

Ako to tam prebiehalo? Bola tam aj výluka a náhradná autobusová doprava? Je nová trať pod napätím alebo je tam vložený delič a odpojovač. Ak viete niečo bližšie napíšte.
Luk ta 24ka co som ti spominal 351BJ
Mozete sa tesit na fotky z dnesneho prepajania tescotrate BB-630AS jazdi bez oznacenia cipka linky svieti iba displej namestie slobody
Jozef:Zaujímavé že v Žiline ten tarifný systém na vyháňanie cestujúcich z MHD obhajuješ...
Reakcia na: eMareq #4919:

Tieto katastrofické scenáre ohľadom MHD sa nedajú ani čítať. Hlavným vinníkom je jednoznačne vláda a minister financií, tak ako to uviedol v diskusii Majkl (4860). Vo vyspelých krajinách sa chvália koľko ľudí prepravia mestskou dopravou, zatiaľ u nás zvyšovaním (zdražovaním) cestovného cestujúcich z prepravy vyháňajú. Je všeobecne dokázané, že každým zvýšením cestovného nastáva úbytok cestujúcich. Týka sa to nielen MHD, ale aj SAD a železnice. Potom, keď to nevychádza rušia sa linky, redukujú sa spoje, likvidujú sa zľavy, vymýšľajú sa rôzne elektronické peňaženky na cestovanie, prípadne čipové karty na odpočítavanie jázd. Je to začarovaný kruh, z ktorého niet návratu.
Ja som sa zamýšľal nad týmto problémom v BB a môže byť aj v tom, že magistrát mesta nevytvoril v 90-tych rokoch vlastný DP. Napríklad v Žiline bol obnovený DP v roku 1993, aby sa odpútal od riadenia vtedajšej ČSAD š.p. Tým, že DPMŽ je mestskou organizáciou, tak za ňu nesie zodpovednosť mesto. Podobne je to aj v Prešove, kde má však dlhú tradíciu a je úzko spätý s mestom. V týchto mestách v tejto ťažkej dobe, bol prísľub primátorov, že vykryjú deficit z rozpočtu mesta. Je to tiež síce na úkor niečoho iného, ale cítia zodpovednosť za MHD, a tým aj za občana. Myslím si, že mesto a mestská doprava je neoddeliteľná súčasť. Ťažko dnes hodnotiť prečo nevznikol v tom čase aj v BB samostatný DP. Možno vtedy to MZ vyhovovalo a nechceli si zobrať na ťarchu túto organizáciu. Do toho prišla nešťastná privatizácia a výsledok vidíme. Primátor s MZ si „umýva ruky“, lebo doprava je záležitosť BBDS, a.s. A títo zas žiadajú miliónové dotácie vo verejnom záujme od mesta, ktoré ich nemá alebo nechce dať súkromnej spoločnosti. Tu je ten problém, že nie je vlastný DP a priama zodpovednosť mesta za MHD.
Smutné na tom je aj to, že aký rozmach a silu mala Banská Bystrica v budovaní trolejbusovej dopravy a MHD, a potom to kdesi nešťastne ustrnulo a dostalo sa to do dnešnej krízy. Tento problém sa však týka aj iných miest a je hanbou vlády, že sa nevie postarať o pár miest na Slovensku, kde sa prevádzkuje MHD.
Práve sa idú ťahať vodiče na odbočné stopy. mimi pridaj do kroku!
Luk 14:47 idem 24kou na Mladeznicku kde vyzdvihnem fotak a z tade peso na miesto budem tam asi o15:30
Reakcia na: Jozef #4930:
Tie fotky sú 2 týždne staré, odvtedy sa veľa spravilo. Trolejbusy ako také nikto nespochybňuje, ale už dávno mal byť tento mestotvorný prvok aj na našom najväčšom sídlisku...

Flash info z miesta činu: už sú nainštalované všetky vyhýbky.
Reakcia na: LUK #4926:

Pozrel som si nové foto z výstavby trolejbusovej trate pri Tescu. Natiahnutím troleja to vyzerá "elegantnejšie" škoda, že s tou komunikáciou trochu zaostávajú, hoci počasie je na toto obdobie pomerne dobré. Trolejbusová doprava je podľa môjho názoru dôležitý mestotvorný prvok a táto oblasť pri nákupných centrách si ho zaslúži.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.