Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #46762:
k BID sa radšej nebudem vyjadrovať lebo by ma piclo ? ? . Myslel som 4 pásma pre okres, ťahať do toho celý kraj by bolo teraz náročné, zdĺhavé a neviem aké ešte dalšie prídavné mená ? ? (môžte všetci doplnovať) ? .
Reakcia na: fonzo #46760:
Ale vsak ano, dotoval by to dalej a preto by musel s tarifou suhlasit a celkovo system zjednotit...

4 pasma by nestacili pre cely kraj... pre zaujimavost prikladam Koncepciu BID ktora sa navrhuje taky system v SK podmienkach: http://www.bid.sk/data/File/dokumenty/KoncepciaBID.pdf (pripadna dalsia diskusia na temu BID prosim mailom, lebo tu by to bolo OT)
Reakcia na: 810zssk #46759:
Kraj nech len ďalej dotuje to čo dotuje doteraz, alebo viac ? a (ale to by nemohla byť SAD Bryndza) prímestke linky by sa nejak zmysluplne očíslovali a zjednotila by sa tarifa dajme tomu na 4 pásma, a fungovalo by to ako v BA kupim si listok v stanku alebo v automate (dodatočne u vodiča) a boli by tam nejake štikatka. Dajme tomu že popri tom by boli listky na jednu jazdu ako doteraz. Čo vnímam akoý problém pri takýchto zmenách sú dôchodcovia, tí by zas excelovali ? (ani doteraz nevedia kam majú kartu priložiť) ? , takisto aj nepravidelní cestujúci ktorí radi robia zmätky a nervy vodičom a turisti ktorí nevedia po slovensky ale pri nich je to ospravedlniťelné.
Reakcia na: fonzo #46758:
Tak ovela lahsie sa nabaluje cez objednavanie sukromnych firiem. Kazdopadne, to co som popisal je postup ktorym sa da dosiahnut system, ktory bude fungovat. Nabalovaniu treba branit, ale nie nicnerobenim (tzv. bratislavske protikorupcne maximum kedy jeden primator vybrakoval mesto natolko ze uz nie je z coho kradnut).

IDS by samozrejme padol dobre, ale to by bol dalsi krok ked by sa podarilo stabilizovat stav MHD. Navyse do IDS by bolo nutne zatiahnut aj kraj.
Reakcia na: 810zssk #46757:
Ale aj na týchto veciach sa dá super nabaliť. Napríklad bod 4 mestská firma. Súhlasím zo všetkým čo je v tom príspevku napísané ale nebudem sa pozerať ako si konatel mestkej firmy na svojom meďáčiku predbieha zavratnou rýchlosťov tie autobusy v ktorých ten systém má. ? A po čom tu kričím ja tak to je zjednotenie prímestkej dopravy s mestkou, jej dotovanie, tarifu aj číslovanie. Ušetrili by sa na tom nehorázne peniaze lebo takto by sa s plnou náhradou dali zrušiť linky 2 alebo 21 (jedna z nich), 34, 42, 97 a x ďalších, všetkých obslužnosť by sa určite zlepšila... A určite by som bojoval za nástup cez všetky dvere. Načo je inač v trolejbuse tretí stroj ked aj tak nikdy nefunguje? ?
Osobne by som to videl takto nejako...

0. Preskumat ci bol predaj DPMBB zakonny a ak nie, pokusit sa ho zrusit.

1. Na magistrate vytvorit nejake oddelenie, kde budu odbornici (alebo odbornik) a to bude mat na starosti objednavku vykonov. Sucasne bude toto oddelenie riesit spravne konania v oblasti VHD.

2. Absolutne zakazat akemukolvek dopravcovi kecanie do toho co a kam jazdi. To NEMA BYT ROZHODNUTIE dopravcu.

3. Vypracovat standardy obsluhy.

4. Zrusit uchylnu tarifu (pokutovanie cestujuceho za prestup). Ak chcete silou-mocou predavat listky vo vozidle tak prosim, ale nech su prestupne. Zaviest jednotny tarifny system prevadzkovany mestom, alebo mestskou firmou do ktoreho sa povinne zapoja dopravcovia v MHD.

5. Urcit aky system verejnej dopravy sa v BB uplatni (odvsadial vsade raz za dve hodiny, alebo prestupny s hustymi intervalmi). Nasledne v sulade s tym a standardami obsluhy (bod 3) vypracovat PDO. Ale nie taku hlupost ako bol PDO naposledy.

7. Jednotlive linky pridelit dopravcom formou sutaze. Ak niektory nema potrebne vozidlo, nuz tak linku bude jazdit iny. Sucasne moze existovat mestsky dopravca ak to bude ziaduce.

Potom mozno pride moment kedy si pri kazdej zmene v MHD BB nepoviem "Kriste, ono sa to fakt da dodrbat este viac ako to bolo".

Niektore kroky su samozrejme realizovatelne az po vyprsani zmluvy so SAD ZV (bohuzial to zas niekto pokaslal a plati im do 2018). Ale aj to bude (a z tohto pohladu je mimoriadne dolezite co si zvolite v komunalnych volbach 2014).

(tak to vidim ja, neprehlasujem to za jedinu pravdu.. argumenty su vitane, flame nie :))
Reakcia na: PIT #46754:
Robí sa to síce úplne zle - "náhrada" za 101 neadekvátna - ale povedzme si, ani tá 101 nebola dokonalá (linka bola možno dobrá, ale vypravované "autobusy" absolútne nepostačovali), ale, nespokojnosť by bola, aj keby to bolo riešené dobre, a pri tom by chodil/i autobus / autobusy cez Starú Sásovú, to je princíp, aby mali do čoho vŕtať, že im autobusy chodia pod oknom... Ja by som bol na ich mieste rád, že mi tam vôbec autobus chodí, a mám zastávku blízko domu. No to je jasné, že čo spraví SAD Zvolen, to nie je dobré. Aby sme tu mohli mať dobrú dopravu, v prvom rade by sa tu musel zmeniť dopravca, ináč to nepôjde. A mali by sa zmeniť aj "vrchní".
Reakcia na: draxter #46753:
Súhlas.
Reakcia na: PFM #46752:
Prečo by mal byť hlupákom ten, kto je nespokojný s tým, že sa niečo robí ZLE? Tragédiou je skôr to, že "odborníci" vymieňajú jedno horšie "riešenie" za ešte horšie a tomu zase má niekto tlieskať? Nespokojnosť je preto úplne oprávnená. Najprv nemusí byť doprava vôbec, zrazu tí istí ľudia tvrdia, že je potrebné mať chaoticky tri linky, iným ďalej netreba nič a pod., pričom stále platí, že pôvodný stav bol v porovnaní so súčasnosťou ideálny. Čo toto je za bandu sa radšej pýtajte!
- V prvom rade v BB chýba koncepcia - tú má poznať a stanoviť mesto, lebo je objednávateľ.
- Potom chýba logika v rozhodnutiach - zrušujem, čo sem zrušil a slibuji co jsem slíbil - ako z rozprávky o Pyšnej princeznej.
- Peňazí nieto nazvyš, ale ak pozerám výšku dotácií, tá oproti roku 2005 závratne stúpa a doprava sa nijako nezlepšila.

Pokiaľ sa budú robiť opatrenia populisticky, alibisticky, nekoncepčne, tak to tu bude vyzerať tak, ako to vyzerá, resp. stále horšie.

Ideálne riešenie je pozrieť sa trošku späť, ako to bolo riešené a skopírovať to, čo bolo dobré. A nie sa tváriť, že zase novým poloriešením sa niečo vyrieši - súčasná linka 100 nemá význam, odvezie akurát dôchodcov do centra, kombinovanie 20+29 je jeden hrozný omyl. Nemám slov.
Reakcia na: fragma #46750:
Do boha to je choré... Sa nezavďačíš nikdy, za dobrotu na žebrotu... Pyskuje to, keď nechodia autobusy, pyskuje to, keď chodia autobusy... Nie, že by boli spokojní, že majú konečne dopravu do Starej Sásovej. Nemám slov. Zrušiť im to tam celé, nevďačníkom, nech sa vozia na táčkach do roboty, a starí frfľoši do kostola... Čo chcú, aby tie autobusy lietali?? Normálnemu človeku to nevadí, toto sú vadní ľudia. Ale čo zrušiť, im po vôli? Najust by som im to tam nechal, nech si aj oči vyškriabú. ?
Reakcia na: fragma #46750:
To zase nechcem povedať aký sásovčania vymýšlajú čo nevedia nič o doprave ? . Ak už taketo dačo, tak zaradiť pod linku 80 a bude, ale neviem čo sú zas spotený ? . Už len vymýšlaju furt, ja by som im tam nič nedal a bol by pokoj. Všetko čo urobíš je podla nich na hovno. Ja si už nejdem hubu drať, nejdem opakovať príspevky kt. som písal už dávnejšie. Zaťial prepínam, ked si ešte na dačo spomeniem tak nepíšem ? .
Odkaz pre SAD ZV. Na stránke SAD ZV/cestovné poriadky PAL/ pre okres Krupina sú uvedené len tie CP, ktoré sa zmenili od 1.3.2012, ostatné chýbajú. Koniec odkazu. ?
Nič im neni dobre , vetriesku alebo staru tatrovku by som im poslal a nie robiť nove linky...
Reakcia na: fonzo #46746:
Myslím, že nespokojných je menej ako spokojných. Aj keď, ako počúvam, viacerí sa nestotožnili
s tým, ako to vymysleli. Snáď to časom doladia.
Nespokojným obyvateľom Sásovej: Nikde nie je napísané, že dané ulice sú nedotknuteľné. Keď chodil autobus cez Hlboku, tiež chodil popred rodinné a bytové domy. Myslíte, že tým obyvateľom to nehrkotalo, nehučalo a neprášilo? Boli spokojní, že majú (najmä tí, čo nemajú motorové vozidlo) ako také spojenie blízko domova s mestom.
Reakcia na: fragma #46745:
Ja by som bol radšej kebyže mi pod oknami hrkotajú autobusy ako nehrkotajú ? . NIČ IM NIEJE DOBRÉ. Načo ich riešiť keď teraz im zas vadí že ten autobus CHODÍ. Tak nech si šlapú k hlavnej ceste aj tak už kvôli nim uroveň MHD zas klesla.
Reakcia na: fragma #46742:
pokračovanie zo 4.3.

Zbohom kľudné bývanie.
Tak nám začali hrkotať popod okná autobusy MHD 80, 29, prechádzajúce časťou Sásová ul. Na Tále, Veterná a to nie len celý týždeň, ale aj cez víkend. Ďakujeme Vám pekne za takéto vylepšenie bývania, dosť čo si tu spravili diaľnicu všetky autá zo sídliska teraz tu budeme mať aj autobusy. Tridsať rokov sme čakali na opravu ciest na našich uliciach, tak ich treba rýchlo zničiť prejazdom ťažkých autobusov, nehovoriac o ich prašnosti, hlučnosti a tom, že tieto komunikácie nezodpovedajú parametreom na prejazd týchto vozidiel. Cieľom petície občanov bolo obnovenie pôvodnej funkčnosti autobusového spojenia, nie skomplikovanie života ľudom, ktorí tu bývajú. A stačilo tak málo znovu zaviesť linku, ktorá by dopravila ľudí zo zastávky od veže do mesta a späť, tak to vždy fungovalo.
Riešte to! Nespokojní obyvatelia Sásovej.
Reakcia na: fragma #46743:
a spojenie SÚSCCH-Karpatská, či víkendový prípoj busu L20 20:31a od Zr vlaku s príchodom do BB sa nerealizuje, žiadny posun, iba prinavrátenie stavu spred 31.12.11 ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.