V záujme oživenia DF aspoň počet príspevkov presiahol za posledné 2 dni hodnotu 18 ?. Tak ho pridám ja, aby to nebolo úplne OT. Ranná MHD 34 z Podlavíc v piatok 4:03x (možnosť využiť nový spoj?), či L20 z Tatranskej 4:03 na ŽST, prípoj na vlak smer Brezno 4:27, Zvolen 4:41. Síce brieždiť sa bude o hodinu skôr po zmene času 6:50, veľa toho tak skoro ráno neuvidíte, spachtoši?
Mne osobne je srdecne jedno ake budu tie vlaky plne lebo prvy den platnosti budem cestovat s uuuplne inymi dopravcami (tam kde vlaky jazdia na cas) a druhy a treti den budem jazdit na bicykli (tam kde vsetci jazdia na bicykli) ? Len ma zaujimala ta obchodna strategia.
Ja som nikde nenapisal ze NIKTO nebude robit v piatok. Ale ako vzdy ked sviatok padne na utorok/stvrtok, bude vela ludi co si spravia predlzeny vikend.
To pridanie k otázke nebolo z nevedomosti, či neprečítania, to len také počudujúce rypnutie medzi riadkami na tvoje vysvetlenie zvýšeného dopytu pravidelných cestujúcich 17.11., ktoré sa nepredpokladá, to ale neznamená, že nik nepôjde z práce domov, ako ty. Niekto musí aj v piatok, dokonca aj v štvrtok-sviatok a v piatok má zase voľno. Tiež to neznamená, že na určitých úsekoch nebude plno lidlákov, závisí od počasia (vysokohorské chodníky sú zavreté), stretu plánov cestujúcich, info o nástupe do 12 hod. asi nebude (dá sa vyraziť aj neskôr). Tak si zalidluj cestou z práce ?, čo ale pri tvojej averzii na tento produkt nepredpokladám
ešte to nikde nevyšlo, čerpám len sprostredkovane z vlaky.net diskusie http://www.vlaky.net/online/diskusia/tema.asp?id=230100 Neviem, kedy to chcú zverejniť, majú asi frmol so zavádzaním nového cenníka, idú Dušičky...Veď sme iMHD, tu by info malo byť v predstihu ?
Ja som si to prečítal a odpoveď sa mi zdala byť rovnaká ako otázka.
Z hľadiska rozloženia dopytu do viacerých dní je to Jednoznačne vymyslené lepšie ako v lete, pričom predpokladám vzhľadom na výrazne horšie počasie ako v lete aj nižší záujem, čiže by to vo výsledku malo byť menej poznačené pretlakom vo vozňoch.
Krok za krokom...pomalým ? Level 2 je na 3 dni (predpokladá sa rozloženie) a je to skôr iniciatíva obch.reťazca. Ale darmo, Bratislava na hranici, všetky cesty z najväčšieho mesta musia začínať líniovo na jeden smer (zvyšok SR ?) a naspäť opačne, viď stádovitosť všetci do Tatier a potom to tak dopadne, smejem sa dodnes ?
Keby ste sa uracili precitat si odpoved tak sa nemusite pridavat k otazke
Celkovo mam lidlenky za zly produkt. Natlaci ludi do vlakov, ktore su potom ale preplnene a pre ZSSK vznika v podstate negativny image. Osobne by som okrem zakladneho cestovneho rad videl cenovu politiku zhruba nasledovnu:
- V regionalnej doprave z dlhodobeho pohladu orientacia na IDS produkty, zatial kym tie IDS nefunguju tak pre pravidelnych zakaznikov silne tlacenie casovych listkov (ale aj "flexibilnejsich" produktov, typu vyhodny listok na napr. 10 jazd na danej trase pocas 30 dni)
- V dialkovej doprave pre existujucich zakaznikov ponuky typu SporoTiket CD, cize vyhodne cestovne pri kupe vopred, avsak viazane na konkretny vlak a obmedzena refundovatelnost (v zasade to co maju aerolinky. Lacne, nerefundovatelne, skor zakupene, alebo standardne cestovne, refundovatelne, kupene kedykolvek), mozno tiez nieco vernostne. Pre ziskanie novych zakaznikov bud vyhodne ponuky na soboty, pripadne sviatky v strede tyzdna (vseobecne slabsi den) ci uz sietovo, alebo do turisticky zaujimavych miest. Na nalakanie obchodnych cestujucich zas vymysliet nejaky produkt ktory sa da kupit aj last minute, nie je na cenu orientovany a dajme tomu ze by sa miestenky k tymto produktom prednostne davali do toho lepsieho (kedze ide o lepsie platiacu klientelu).
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
PIT
Z hľadiska rozloženia dopytu do viacerých dní je to Jednoznačne vymyslené lepšie ako v lete, pričom predpokladám vzhľadom na výrazne horšie počasie ako v lete aj nižší záujem, čiže by to vo výsledku malo byť menej poznačené pretlakom vo vozňoch.