Dávam do pozornosti:
- nový ranný spoj na linke č. 34 o 3:47x zo Železničnej stanice a späť z Podlavíc o 4:03x (v júli sa objavila v médiách požiadavka na takýto spoj, no mesto to odôvodnilo nedostatkom financií)
- korekcia chronometráže v úseku Starohorská-Karpatská na 5 minút rovnako pre linky 24,25,27. Konečne!
- nový ranný spoj na linke č. 34 o 3:47x zo Železničnej stanice a späť z Podlavíc o 4:03x (v júli sa objavila v médiách požiadavka na takýto spoj, no mesto to odôvodnilo nedostatkom financií)
- korekcia chronometráže v úseku Starohorská-Karpatská na 5 minút rovnako pre linky 24,25,27. Konečne!
, iba v hotovosti menej o 0.05€=0.35€). No ale čo Terasania, MHD výhodami len po/z Nábrežie (na AS iná tarifa). Predstavte si aj ľudí nad 70 rokov nastupujúcich na Sládkovičovej do rôznych zastávok, jeden po Štefánikovo nábrežie za 0.01€ (evidenčná MHD) a druhý na Bus-Stanicu (0.30€-VUC tarifa nad 70), no bude to zmätok, aby vodič vysvetľoval takéto absurdnosti a dôchodcovia sa naťahovali medzi sebou, prečo ten platil takto a tento tak (skoro nič) ?
naše elektronické označníky ?
fragma
V príspevku #45115 bod 3.) som myslel podvečerný spoj (v súčasnosti posledný) o 18:45xr/19:10xr, naznačil som VUC, či by nemohol chodiť denne (aj cez víkend namiesto L 13 18:17a/18:22aS), odpoveď - neefektívny.