Otazka asi hlavne na BB-Schuhu: vypatral si daco s tymi zlavami pri prestupoch?
Ja som zistil, ze to nesposobuje ta chyba, ze niekedy ti da listok dieta 6-15r. a niekedy ziak,student(toto uz asi aj opravili) ale zlavnene listky pri prestupoch nedava asi vobec. Osobne som sice este neprestupoval, ale uz dvaja moji znami mi hovorili, ze prestupovali a proste im vzalo plnu sumu(mozem potvrdit, tie listky som videl) aj ked prestupili este v danom casovom limite.
Najbližší zápas Majstrovstiev regiónu stred: nedeľa, 14.08.11 16:30, prvý zápas doma v tejto sezóne, 2.kolo MFK-V.Krtíš, derby oblastí obsluhovanými SAD Zvolen (závod M.Kameň), dostanete sa tam totálnym súbehom Národná-Rakytovce 21/67 15:27a s linkou PAL 601455/67 Badín 15:25, súbeh, ešte aj čísla spojov rovnaké, no hrôza ?
Áno, viem, preto to aj tolerujem, len som narážal na tie Rakytovce, že tam chcú ešte pridať spoje (iba ak tie, čo sa odobrali L 22 spodnou Zv.c. to mi nevadí). ČOV je v Badíne, ale je to mestská čistička (zrejme objekt mesta na cudzom katastri)
Už som tu spomínal jednosmernú zastávku Skubín na L 601462, tá je v Tajove. Horné Pršany,farma je k.ú Kremnička (spadá to k Rakytovciam, súčasť BB), týmto asi nepohnem...
Inak tie Rakytovce, ihrisko (otočka) NIE SÚ vôbec Rakytovce! Je to už BADÍN!!! časť KRIEDOVNICA (viď tabuľu bočnej cestičky smerom k R1), Rakytovce sú po posledné domy po pravej strane (smer Badín), otočka, ihrisko a nové najkrajnejšie domy na opačnej strane sú už v Badíne. Hranica nejde Vlkanovským potokom, ale sa odvracia cez lokalitu Čierne blato (za R1) k ČOV (tá je v Badíne). Čiže chceme ešte posilňovať samostatnú obec za mestské, keď tam nechodí nikto?
L 21 a 26 sú také protežované, L 21 ako dlhá priama linka za vozovňu hornou Sládkovičovou (rovno popod troleje v súbehu TRASY s trolejmi /časmi od 1.7. ani nie/a s L 601455 bez koordinácie, to sa za BBDS nemohlo stať), teraz, keď už DPM BB ovládajú ľudia zo SAD Zvolen, mali by s tým niečo poriešiť, ovšem pokiaľ im nejde o útlm trolejbusov. Na L 26 zrejme trvali (zbytočne), keď pri minulých zmenách len vymenili dve priebežné konečné za jednu a tak to pretlačili na Internátnu (úsek Úsvit-Havranské pre dôchodcov zavážil), preto sa to aj rozdelilo medzi L 7 a L 26 (zase troleje na Internátnej, predtým vo vlastníctve mesta). Všetko to vzniklo vlastne z priekov, v súčasnosti e to len pozostatok nezjednoteného obdobia.
Nádeje si od nich nerobím, no my mladí môžme prispieť k zlepšeniu, k inému chápaniu zaužívaného...
Re #45010 fragma: ano, ano!!! posilnit dopravu do rakytoviec!!! kazdy obyvatel bude mat svoj spoj! preco by sa mal tlacit s nejakym inym obyvatelom v jednom klbovom autobuse!!!
Ono teraz sa zaviedli len mesačníky do celej sieti, potlačil sa súbeh existujúceho linkového vedenia, ono im to časom dôjde, že pri prestupoch za 0.10€ a mesačníkoch netreba preferovať linky typu 21 a 26 (22 a 90 nechať)
samozrejme na to je tato diskusia aby kazdy vyjadril svoj nazor ci kladny alebo zaporny.... urcite su aj pozitiva ale ked sa tvori novy cestovny poriadko zavazdaju sa casove listky v ramci uz celej mhd a prestupy zlacneli tak by sa to malo prekopat od zakladov a nie ze upravim trosku casy liniek
21tka by sa mala vratit na uhlisko..ludia nech prestupia na 2jku,4 ku, 6ku, 8icku, 7dmickum ak chcu ist k europe a 26ka na inteŕnatnu by sa mala zrusit tak isto.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fragma