Re #45010 fragma: ano, ano!!! posilnit dopravu do rakytoviec!!! kazdy obyvatel bude mat svoj spoj! preco by sa mal tlacit s nejakym inym obyvatelom v jednom klbovom autobuse!!!
Ono teraz sa zaviedli len mesačníky do celej sieti, potlačil sa súbeh existujúceho linkového vedenia, ono im to časom dôjde, že pri prestupoch za 0.10€ a mesačníkoch netreba preferovať linky typu 21 a 26 (22 a 90 nechať)
samozrejme na to je tato diskusia aby kazdy vyjadril svoj nazor ci kladny alebo zaporny.... urcite su aj pozitiva ale ked sa tvori novy cestovny poriadko zavazdaju sa casove listky v ramci uz celej mhd a prestupy zlacneli tak by sa to malo prekopat od zakladov a nie ze upravim trosku casy liniek
21tka by sa mala vratit na uhlisko..ludia nech prestupia na 2jku,4 ku, 6ku, 8icku, 7dmickum ak chcu ist k europe a 26ka na inteŕnatnu by sa mala zrusit tak isto.
Zatiaľ sa to tvorilo čisto s existujúcim linkovým vedením, je čo vylepšovať, mi to môžme zatiaľ len skritizovať (aj konštruktívne), prvý nástrel zas až taký zlý nie je, viď anketa (víkend)...
máš pocit že spojov bude priveľa? Tak rozhodne súčasný stav je nevyhovujúci a aj po posilnení L13 bude spojov celkovo výrazne menej ako predtým na L101, avšak skoordinované s prímestskou linkou a efektívnejšie využité ako do júna 2011.
no ono som hlavne subeh myslel v kontexte ze jadzia si po rovnackyh trasiach len v inych casoch to som sa trosku zle vyjadril.. a jasne hlavne na ukor trolejbusov i ked najdu sa aj minimalne casove rozdiely nepochopitelne kde by stacilo pouzit kusok logickeho myslenia.
21 dvadsaťjednotka je podľa mňa od ESC do Rakytoviec zbytočná (skôr 22 predĺžiť tam zo Zv.c.). Súbeh sa potlačil (práveže aj na úkor TBusov). Súbežne vidno 1 a 6 na zast. Švermova ESC, či 1 a 34 v "a" po celý deň ?
ked sa robuia nove cestovne poriadky, zavadzaju sa mesacne listky a znizuje cestovne za prestupy mala by byt co najvacsia snaha sa predsa o co najmensie subehy v ramci autobusovych a trolejbusovych liniek... v pripade dlhych liniek zo sasovej zmensusem pocet zastavok aby ludia nemali prehliadku bystrice taka90tka bola vyhodna, priapadne ponechat este 22jku ale zrusit 21tku alebo ju ponechat len v ramci namestia slobody na uhlisko ako to bolo kedysi.... ale ved nevadi tuto neefektivnost spojov zaplatia nakoniec vsetci obcania cez dane
tak uvidime vyhodnost tohto kroku... takato hustota spojov je podla mojho nazoru absolutne zbytocna a zase to bude neefektivne co sa tyka financii.
Inak tlieskam autorom cestovnych poriadkov v ramci BB su fakt na h.... trolejbusy subezne s autobusmi, dokonca som zaznamenal aj subezne trolejbusy ... od kremnicky przdne busy do rakytoviec... 21tka stale cez sladkovicvu subezne s 8mickou, 2jkou, 4kou... krasa.
Inak z tých priebehov časov badať toto:
1.) Prvé dva ranné spoje L 13 6:25x a 7:21x a spoj 14:00x z Mosadznej nemenia časovú polohu, spoj 12:55x zaniká a presúva sa AŽ NA DVA! spoje 10:55x a 11:55x v sedle (medzi pršianskymi 9:35x a 13:10x) a zavádza sa ešte napájač 16:05xS, chýba mi ešte nejaký spoj o 8:30x (ako vtedy L 32 na Taják na druhú hodinu), opačne je to podobne
2.) pršianska PAL má posunuté odchody spojov nadol z HP o 5-10 min. neskôr (13:10x rovnako), spoj 14:35x (ak to nie je chyba, má znamienko "x", doteraz bolo "c"), aj hore sú úpravy, hlavne 5:43x (doteraz 5:52x), 12:48x (skôr o 9 min., pohltenie L 13), spoje od Sládkovičovej neskôr o 1 minútu (pridané zast.)
3.) zavedenie 2 víkendových párov spojov, hore zo Sl. 11:17a, prípoj z L 2 a 5, 18:14a /podľa môjho názoru je tu preklep, má byť 18:17a, aby sa chytali prípoje xx:15a L2, xx:16a L3 , mohol byť vedený aj v rámci PAL 601463 denne o 19:00, ako to už raz bolo/, 8 hodinová medzera sa zmierni na 3-4 hodiny, dole je okamžitý prípoj na L 2 (za 2-3 min.), na L 5 sa čaká štvrťhodinu
4.) zavedenie večerného spoja 22:30xr/22:48x na PAL LEN NA ÚZEMÍ MESTA , dalo sa to riešiť aj inak (napr. poslednými spojmi L 41)
5.) BB-Schuhu: spoj L 13 o 14:41x ide na Terasu, nie hneď do Vozovne ?, otázne je, či potom ide naprázdno do Vozovne a o hodinku tam vybehne znovu vykonať napájací spoj 16:05xS (a opäť hore na Terasu zrejme len zo Sl. o 16:24x), asi tam nebude 80 min. prestojiť?
Inak treba si uvedomiť, že tieto zmeny nie sú natrvalo nemenné, hlavne keď "p. Smädo informoval o pracovných rokovaniach za účelom ukončenia prístupovej komunikácie na Pršiansku terasu z Kremničky" (cit. z komisie z júna), možno sa niečo pohne ?
Z tou AS má napadlo, či tam nie je nejaký problém napr. zo spojom 7:05x Povrazník, ktorý je spojený do dvoch liniek a ide ďalej ako AS aj v meste (Šalková,rázc.)...
ok, tak potom beriem späť. Podľa kontextu výpovede a hlavne časovania spojov mi to vychádzalo skôr tak ako som pôvodne napísal. Ty ale zrejme poznáš nový CP a ja si počkám na jeho zverejnenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Bystrican.