Pochybujem, že odbavovací systém, nakoľko vozidlo nie je homologizované na SR a čiže v premávke s cestujúcimi sa ešte nemôže objaviť, jedine tak s nejakými pánmi z URŽD alebo DP ?
RE:neo BB
V prvom rade musia ho musia prispôsobiť na podmienky v B.B.-tzn-v B.B.je napájanie 750V(inde väčšinou600),ďalej odbavovací systém atď.A určite na pritiahnutie pozornosti cestujúcej verejnosti ho najprv predstavia na nejakej prezentácii.Takže to chce tiež nejaký čas. ?
V com vidis problem? Neviem ako je to s trolejbusmi, ale autobusy SOR su v Bratislave najspolahlivejsie vozy co tam jazdia, je to na cestovanie celkom pohodlne tak kde je problem?
A si si istý že tých pár tisíc cestujúcich, ktorý troleje využívajú s tebou tento názor budú zdieľať? Pretože podľa mojich skúseností substrát zaujímajú len dve veci - aby bolo vo voze teplo (v lete chládok) a aby si bolo kam sadnúť. Všetko ostatné je im ukradnuté.
??? To nech radšej ani nechodí ! Radšej nech tu tie zhnité 14ky a 15ky TR jazdia aj ďalších 20 rokov. ? . Len by ma strašne zaujímalo, ktorá chorá hlava sem tú blvanicu dotrepala/dotrepe...
RE:Majo,S499..
Za to že tu nie je žiaden príspevok-nemusíte zapĺňať toto fórum dišputom o viedenských a inných električkách,zvlášť keď takýto druh dopravy v bystrici nie je.Lepšie je že pribudne nový trolejbus -SOR-aj keď zatiaľ iba na skúšku. ?
Teda, od megašotouša a študenta dopravnej fakulty by som čakal menej nezmyslov:
1) Vozidlo s lepšou akceleráciou je pri odporovej regulácii ÚSPORNEJŠIE, keďže sa na hospodárny stupeň dostane skor a umožní dlhšiu jazdu výbehom.
2) Pri správnej technike jazdy a normálnom stave výzbroje zrýchľovačové vozidlo nešklbe. A pri mnohočlennom riadení doňho nenaráža bezmotorový vlek pripojený primitívnym tanierovým spriahadlom. Nemci aspoň pri pravidelnej prevádzke s vlečnými vozmi používajú Schaku.
3) E-čko má VYŠŠÍ výkon ako T3. Akurát že mizerná adhézna hmotnos, vlekť a primitívna regulácia (u E PRIAMY KONTROLÉR, u E1 a E2 stykačový Simatic) neumožňujúca dostatočne rýchle radenie stupňov mu bráni ho využiť. A práve preto sa málokedy dostane do sklzu.
Duewag má jednu veľkú výhodu oproti PCC ale práve tú si neuviedol - tichšie podvozky.
Inak celá tvoja argumentácia bola len o tom, že E-čko nie je zase o toľko horšie ako T3 .
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Solider