Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: vladis888 #40146:
Pletieš si príčiny s následkami.
Reakcia na: vladis888 #40141:
Buď taký láskavý a nevykladaj nezmysly. Koľko máš rokov?
Reakcia na: 19692187402 #40140:
? to nie je bohorovnosť, ale znalosť systému i sieťariny... ?
Reakcia na: brefos #40145:
Čo SAD ZV ☺
Reakcia na: LUK #40143:
Ano tam je to používal sa na víkendy a nie denodene ako je tomu teraz. Ale nebolo ho ani treba lebo si mal dopravu zabezpečenú a nestálo ta to veľa nie ako teraz. 18SK za jednu jazdu autobusom. A bude to čím ďalej tým drahšie lebo keď ubudne cestujúcich tak si musia kompenzovať straty a tak budú dávať stále vyššie cestovné. ?
Mám pre vás "historickú" hádanku. Skúste uhádnuť ktorý dopravný závod bol v roku 1973 najlepší v Stredoslovenskom kraji. Samozrejme patril aj potom stále k úspešným. ?
Reakcia na: LUK #40143:
Tak, tak. ?
Reakcia na: vladis888 #40141:
pletieš si to, za socíku vlastniť automobil bol znak blahobytu a používal sa na víkendové výlety a nie na dennú cestu za prácou.
Reakcia na: brefos #40139:
No teraz síce majú dosť dopr. prostriedkov ale čo z toho keď nemajú tú najdôležitejšiu zložku a to sú cestujúci. V tých nových autobusoch veľakrát vozia iba vzduch.
Reakcia na: S499.1023 #40136:
nie preto, ale preto, že neboli taký pohodlný a leniví.
Reakcia na: VLK #40138:
Nemôžem za to že pocit bohorovnosti ti káže prečítať si prvých 5 viet a zvyšok dopracuje tvoja hlava. Koniec koncov to na situácii nič nezmení. Daj sa prekvapiť.
Reakcia na: vladis888 #40134:
Kvalitnejšia. No ako sa to vezme. V tých časoch bolo skôr nedostatok vozidiel, resp. vozidlá aj mali( niekedy zase aj málo), ale pokazených. Nemali na ne súčiastky a preto nebolo nič výnimočné keď zopár ich stálo na dvore. Zrejme súčiastky nestíhali vyrábať ? Alebo mali objednané nové vozy a neprišlo im koľko malo. Takže sa stalo hocikedy že busy nešli, niekedy aj dva spoje za sebou a potom si vieš predstaviť čo bolo. ?
Reakcia na: 19692187402 #40121:
v podstate prienik do WiFi si viem predstaviť, ale drísty ako miznutie peňazí z karty ti nezožeriem. Ako to tak čítam, tak ZVHD má žalostnú sieť, to je ich problém. Z odchytu komunikácie medzi vozidlom a serverom môžeš mať tak akurát prd, pretože bez znalosti príslušných štruktúr je ti to tak na dve veci. A nie sú tam nejaké super dôležité alebo zaujímavé údaje na hackovanie. K dátam na karte sa stejne nedostaneš. Môže to byť fajn celé na zmenu topológie WiFi siete, ak sa ZVHD rozhýbe, ale nič iné aj tak nedokážeš. Prekonfigurovanie WiFi v strojčeku nie je problém ale čo tým získaš? Nič. Nič a ešte raz nič. Pretože spätná rekonfigurácia sa dá urobiť ako hovoríš "z prstom v análnom otvore" (doslovná citácia aj s tými chybami).
Reakcia na: Valec #40133:
Záhada rozlúštená. Bolo to v kraji, takže číslo je dobré. ? Ešte doplním: V pravidelnosti dopravy sa dosiahlo určité zlepšenie - počet vynechaných spojov poklesol z 26 531 v roku 1988 na 17 024 v roku 1989. ?
Reakcia na: vladis888 #40134:
Ľudia vtedy využívali viac MHD v prvom rade preto, že nemali autá ? .
Reakcia na: 19692187402 #40121:
Dakujem za zrozumitelne vysvetlenie. Teda to zhrniem: Clovek trochu nadanejsi v pocitacoch je schopny bez problemov vstupit do dat dopravcu a nielen ich skopirovat pre svoje potreby, ale aj modifikovat.

Spravne?
Reakcia na: Valec #40133:
K tým prepraveným osobám. V tej dobe ľudia viac využívali MHD lebo bola kvalitnejšia ako teraz a neboli taký pohodlný ako teraz, že dobre ženie nejdú do kancelárie autom a nepracujú v aute. Myslím si, že ak sa nezníži cestovné a nezlepšia sa časy spojov a celkovo spoje tak nikdy nebude MHD taká ako napr. v roku 1989. Treba ľudom ukázať, že načo majú chodiť autom keď môžu ísť autobusom vždy keď potrebujú a lacno. Keď sa to spraví tak aj ľudia pochopia a budú chodiť MHD a tým budeme mať aj čistejšie prostredie a aj bezpečnejšie lebo nebude toľko áut v uliciach. O to by sa mali snažiť zlepšovať aby prišli tí cestujúci. Ale týmto čo robia ich iba odháňajú. Týmto štýlom možno za 5 10 rokov nebudeme potrebovať MHD lebo každý pôjde autom alebo keď nebude mať auto tak pôjde pešo.
Reakcia na: brefos #40127:
DPB v rovnakom roku prepravil s 1132 vozidlami 362 mil. cestujúcich, v porovanteľnej Žiline to bolo so 101 vozidlami cca 35 mil. cestujúcich. Z toho mi vyplýva, že ten tvoj zdroj sa sekol o jednu nulu na konci.
Reakcia na: roman85 #40130:
nad 43+54 budem uvazovat, ale Donovaly urcite nie. Primestske linky mame, ale pri dialkovych je tolko obmedzeni v premavke, ze sa to neda rozumnym sposobom zjednodusit pre potreby imhd.
A ESTE MI TU CHYBA CESTOVNY PORIADOK DONOVALY AKO BOLO MINULY ROK , zastavky AS, STRIEBOR.NAM, UKLANKA, STARE HORY ...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.