Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Kami #38600:
Ohladom tých duobusov by to naozaj nebol zlý nápad. Ale obávam sa žeby sa dali použit len v prípade elektrika po kremničku a dalej do rakytoviec na naftu....
Reakcia na: draxter #38597:
aj PO a ZA chcu investovat do autobusov, ked sa im nepodaria trolejbusy. Za sucasnych podmienok a nedostatku penazi, su realne len tzv. duobusy. V BB si viem predstavit "duobusy" do Rakytoviec. Lebo na vystavbu novych trati dnes bez podpory nema nik peniaze.

Nahrada trolejbusov by teoreticky nemala prejst ani cez odborne hodnotenie. Projekt by stracal pri nasledovnych hodnotiacich kriteriach:
1.3 Prínos projektu k dosiahnutiu cieľov prioritnej osi č. 3
2.3 Vplyv na zníženie prašnosti/emisií prípadne imisií znečisťujúcej látky

No a nemoze to splnit ani vyberove kriterium c. 3:
"Environmentálny prínos projektu - Prínos projektu k skvalitneniu environmentálnej infraštruktúry ako dôležitého faktora ovplyvňujúceho stav životného prostredia a jeho jednotlivých zložiek"
Mesto by najprv malo odkupit trát vozovnu a tie hrdzave bakuláky a až potom rozširovat siet !
Reakcia na: PIT #38596:
mesto by malo teda vymyslieť, ako zmodernizovať a rozšíriť trolejbusovú sieť. Lene ujo traktor už dokázal svoju všmohúcu neschopnosť, takže myslím, že je to úloha pre novú tvár. Takže bystričania, nevoľte krepô, aby nenastala fucking situation ?
Reakcia na: PIT #38596:
a to práve preto, že v PO a ZA sú trolejbusy, takže nie je dôvod vrážať € do autobusov, ktoré tam nie sú nosným prvkom dopravy. v KE je to inak.
Reakcia na: Kami #38595:
Ak to dobre pozerám, tak schválené sú len Košice a Trnava...
- žiadosti: http://opzp.sk/downloadfile/ziadosti/OPZP-PO3-09-1.pdf
- schválené: http://www.opzp.sk/downloadfile/ziadosti/OPZP-PO3-09-1-schvalene.pdf
Reakcia na: Papyr #38589:
moznosti je viac. Priamo zapojene do kontroly projektu su riadiaci organ a organ auditu. Kedykolvek moze prijst aj ujo Brusel. A uja Brusela najviac zaujima verejne obstaravanie a plnenie cielov projektu.

Re #38584 expresbb: ziadost sice podali, ale nebola schvalena. Vsetko je na webe. 🙂 (www.opzp.sk)
Reakcia na: S499.1023 #38593:
Zahrnte do tej karczmy aj mna. Tento piatok by bol OK, alebo niekedy cez vikend.
Reakcia na: Papyr #38587:
Dvojičky bohužiaľ jazdia na NS stále len výnimočne. Kedysi som navrhoval DP a magistrátu, aby sa bezpečnosť a kapacita riešili nasadzovaním KT8 na nočné spoje. Odpoveďou bolo, že vodičské odbory trvajú na rovnomernom rozdelení nočných liniek medzi všetky vozovne.
Dens už máme aj Poršetry, ktoré sú vo viacerých vozovniach, dokonca myslím, že aj nejaké KT8 sú zase v Motole, tak im skúsim napísať znova.

Ad mobil: Mne to stále signalizuje tvoju oflajnovosť. Ale nič súrne som nechcel, len pokecať a prípadne dohodnúť nejakú karczmu.
Reakcia na: kvorka #38591:
Len mala otazocka: Moze o to ziadat aj DPB? Nie je problem ze Bratislava ma velke HDP? Z podobneho dovodu udajne padol aj Slovak Lines kde sa udajne zvazovalo zakupenie regioplynakov..
Reakcia na: 810zssk #38590:
ale jasne že je. Nášmu komisárovi v EÚ. A potom dávam do pozornosti presne to, čo pvoedal 810zssk: museli sa nahradiť nafťáky, čiže aj Košičania musia potom vyradiť tých 19 Ikrausov za 19 Citelisov 18M, koré im prdu. Takže určite neprejde argument nahradenia trolejbusov plyňákmi, k tomu snáď nedá peniaze nikto. A SAD ZV bude musieť preukázať tiež, že vyradila 15 naftových autobusov z MHD (čiže nie z PAL). Ak by nie, NKÚ a ÚVO by mali zasiahnuť - a tam môže dať podnet ktokoľvek. A potom - nejako si fandia že to získajú zrovna oni -veď o tom sa bdue rozhodovať. Ak požiada SAD TT, SAD NR, SAD ZA, SAD TN, SAD KE a prípadne DPB, DPMP, DPMZA o rovnakú dotáciu, prečo by mal vyhraž práve ZV? To veru isté nie je...
Reakcia na: Papyr #38589:
A neexistuje nejaka cesta ktorou by to mohol nahlasit lubovolny obcan EU?
Reakcia na: kvorka #38582:
Dotacna politika EU funguje tak, ze v danej krajine je niekto povereny tym, aby kontroloval, co sa za dane peniaze nakupilo. A kedze "sak sme vsetci Slovaci, kua", silne pochybujem, ze by niekto Bruselu nabonzoval, ze sa kupilo nieco ine. (Story s nasim nemocnicnym ozarovacom za fondy EU je to iste.)

Ale ak by sa to EU nejakym zazrakom dozvedela, bude nutne VRATIT dotaciu v plnej vyske.
Reakcia na: brefos #38581:
Nie je to nahodou tak ze na to aby sa mohli busy financovat z OP Zivotne prostredie musia nahradit naftaky?
Reakcia na: S499.1023 #38580:
ICQ v mobile mi stale funguje. Ale ak si mi pisal dnes, tak na rannom hlaseni som nechal mobil na lekarskej izbe a este som nan nepozeral.

K nocnym spojom: Minule som s radostou kvitoval pritomnost dvojicky T6 na NS linky 54. Kedysi davno vraj boli elektrickove NS v Prahe zredukovane na jeden vozen s ohladom na bezpecnost cestujucich. A teraz sa dvojicky vratili. Len si nespomeniem, ci ta konkretna noc nebola niecim zvlastna, ci teda dvojicky jazdia bezne v kazdu noc, alebo iba niekedy. Odkedy nie som studentom, NS nevyuzivam, lebo v noci spim, ale v tomto pripade som isiel rano o pol piatej poslednym NS od kosickeho rychlika zo Smichovskeho na Klamovku.
Reakcia na: brefos #38585:
Takže staré busy nám tu ostanú. Len kde budú chcieť nabrať staré busy na miesto trolejov?
Reakcia na: expresbb #38584:
Tak už vieme čo sa určite stane...
Reakcia na: kvorka #38582:
Plný môj súhlas. EU by mala byť informovaná o tom čo sa tu deje.
A už som našiel tých nových 18 plyňákov:
"SAD Zvolen chce podľa podpredsedu jej predstavenstva Adriána Polónyho v ekologizácii banskobystrickej mestskej dopravy pokračovať. "Začiatkom budúceho roka chceme dostavať plynovú plničku v Banskej Bystrici, ktorá bude slúžiť nielen pre potreby mestskej, ale aj prímestskej dopravy. SAD Zvolen podala aj ďalší projekt na plynofikáciu autobusov, čaká sa na vyhodnotenie. Týka sa zo začiatku 18 kusov a v ďalšej výzve 12 kusov," uviedol Polóny. SAD Zvolen má v banskobystrickej mestskej verejnej doprave v prevádzke pri plnom výkone 45 autobusov a ďalších 20 záložných."
prebraté http://tvnoviny.sk/spravy/regiony/b-bystrica-do-mestskej-dopravy-dnes-zaradili-prve-autobusy-na-plyn.html
Reakcia na: kvorka #38582:
Teraz má SADZV už 46 nových vozov od roku 2005. A ak pripočítame k tomu ešte tých 18 kĺbov, tak vychádza to na 64 vozidiel, čo je naozaj takmer celý vozový park potrebný na prevádzku celej MHDBB. Neviem presne koľko ich momentálne treba, ale viem že ich pred časom bolo treba zo 75, ak dobre vravím. A z tohto je jasné čo sa asi stane....
Reakcia na: brefos #38581:
asi by mal niekto dať echo do bruselu, že v BB sa za ich lówe meisto do trlejbusov investuje do autobusov a mám strach, žeby k tomu ešte niečo dostali. naviac, idú voľby a po nich nemusí byť všetko ešte stratené. V každom prípade by som skôr mal otázku na primátora, prečo relatívne ekologické autobusy DPMBB premávajú v BA, tu nám smradia vzduch české šroty, mestský dopravný podnik je na okraji záujmum prachy z fondov tečú na niečo, na čo ich netreba, a trolejbusy idú rušiť. Ja by som BB nedal už ani 1€. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.