Ešte jedna vec - v oznamoch (v busoch) je uvedené, že zastávka "Kremnička, TWD" sa zavádza aj pre L90, v nových CP ale nič také nevidím. Tak ako to je v skutočnosti.
Snáď sa mi toto všetko len sníva.... ? ?
Myslím, že nový CP bude potrebné riešiť, lebo toto je čosi úžasné.
Vrátim sa k linke č. 20. Bolo by fajn - keby bol apsoň 25 minútový interval, ale teraz je raz 35 minútový interval, potom idú za sebou 2 spoje po 15 minútach. Z pohľadu vodiča to znamená toľko, že po jednom pári spojov má na Mičinskej prestávku 20 minút a po ďalšom 0 minút. Prečo nie je (keď už)
jednotný interval 25 minút - vyrovnaný, aby neboli veľké diery. Stačilo by posunúť tieto spoje (z Park. Mičinská a následne aj v opačnom smere):
7:12 na 7:02
8:52 na 8:42
14:12 na 14:22
Prosím, spravte s tým niečo skôr než to vstúpi do platnosti
...he,he...asi nám tým chcú povedať, že na obed máme obedovať a hodiť si šlofíka do 14 hod.......a nie sa trepať po autobusoch.....a vodiči si tým pádom tiež môžu urobiť "siestu", to je "praktické", nie ?...veď nám chcú len dobre..... ? ?
ako pozerám, tak pozerám, ale tá víkendová L22 mi nijako nejde do hlavy. Ak sa nezmení "a" režím aj na L21, tak to bude riadny chaosl a neviem, ako budú robené preklady vozidiel.
Napr. krásna ukážka, odchody z Pieninskej
CP do 31.8.
Všimnite si prosím, spoje 12:55, hneď za ním 13:07, potom až 14:15, dalej zdvojené spoje 19:40 a 19:59, 20:50 a 20:59, potom 21:45 a 21:59.
Dúfam, že toto je len chyba!!! Nech sa SAD ZV na toto ešte pozrie, dúfam že toto je len chyba - však to je čistý bordel, ktorý si neviem predstaviť v ostrej premávke.
no pre objektivitu treba dodať, že po skrátení trasy L20 od 1.7. mali vozidlá jazdiace na tejto linke príliš dlhé pauzy a teraz sa to opatrilo hustejšími "intervalmi" - čo je v podstate logické, len sa mi nevidí ten chaos ktorý tu opísal Danny (2 spoje za sebou dopoludnia o 9:00, po 17-tej iba 1 spoj za hodinu). Toľko z mojej strany.
Súhlasím!
Tak čakal som od týchto zmien viac. Len stručný komentár:
Linka č. 20
- toto vystihol Danny celkom presne. Linka č. 20 mala doposiaľ (okrem 2 medzier počas víkendu) neobvykle intervalový a veľmi ľahko zapamätateľný CP, čo je na ZV-pomery zriedkavé. Teraz to už nebude platiť, spojov je síce viac, ale chaotické...
- nový ranný spoj o 4:03 zo Starohorskej, môže byť
Linka č. 22
- nová zastávka Kremnička, TWD
- všetky spoje budú opäť končiť pri Krematóriu (rušia sa zachádzky do Rakytoviec)
- víkendové spoje majú novú časovú polohu (avšak víkendové spoje L21 sa nemenia), teda výsledok je zaujímavý....
Linka č. 26+28
- je fajn že oficiálnu konečnú prispôsobili reálnym pomerom, ale to čo bolo žiadúce najviac sa aj tak nespravilo (zrušenie niekoľkominútovej pauzy v Sásovej). Podľa môjho názoru mohli radšej spraviť to druhé a potom by to prvé už nebolo až tak potrebné.
Linky č. 41, 42, 43, 80 a 90 - drobnosti, na L90 pridané 2 nové zastávky, ponechávam bez ďalšieho komentára.
Ak to mám zhrnúť, trocha som sklamaný. Je tam aj čosi dobré, ale tie rozhádzané spoje na L20, 21 a dlhá pauza pri L26 a 28 v Sásovej toto nemuselo byť.
L25 už ide, ale v PDF nejde, L22 furt od 1.9. nejde-iba v PDF funguje. A tých chýb v prímeste je tiež dosť + diaľkové napr. 613503 nieje aktualizované vôbec ?
Pani majstri z Balkonu sa zase pochlapili!
Linka 20. Doteraz mala pomerne jednoduchy, prehladny, pekny grafikon, ktory bol cyklicky cez pracovne dni.
Teraz je z toho taky chaos, raz to ide uz po 15 minutach, potom to zas 35 minut nejde... Neviem, co si mam o tom mysliet.
Spojov je sice viac, no su velmi zle pamatatelne (co bola velka vyhoda doterajsieho CP).
Hoc sa snazli "vytvorit" interval 25 minut, od toho to ma poriadne daleko. Radsej mali nechat 30 minut (kedze aj L 28 ma zvacsa intervat 30 min.)
A este zopar poznamok: -rano idu do mesta 2 spoje o 9h s odstupom 15 minut. Kto tym druhym bude realne cestovat?
-A zas poobede z mesta o 17.h uz ide len 1 spoj, nie 2 (hoc je este spicka).
A bonus na zaver, ano, nasa oblubena tema subehy!
Linka 20 vs. linka 28 zo zel. stanice: odchody takmer naraz: 17h v X a aj A, 18h v X, 20h v X aj A, 21h v X, 22h v X aj A.
Parada
P.S.: Toto je najvacsi rozkvet mojej linky 20 v jej historii ?
P.S.2: Skumal som len linky 20 a 28, s linkami 21 a 28, toboz linkami 23, 101 a 102 som sa radsej nezapodieval...
Mne zasa nie je jasná iná vec - keď výrobca nebl schopný v roku 1989 dodať požadované množstvo trolejbusov, prečo potom zasypal v roku 1990 Bratislavu 11 ks 15Tr určených pre BB (s príslušnými problémami, keďže vozidlá na 750 V sa v Bratislave pomerne dlho správali zvláštne, v niektorých veciach sa správajú zvláštne dodnes)? To Banská Bystrica tak náhle prehodnotila potrebu vozidiel smerom dolu?
ja nespochybňujem ... Organizačnú štruktúru Škody som neštudoval a tá veta je konkrétny citát z jedného zo zdrojov. A samozrejme aj tam sú zrejme chyby
To samozrejme nic nemeni na tom, ze predmetne vozidla neboli zmontovane v Plzni, ba dokonca Plzen nikdy nenavstivili. Trvam na tom, ze znenie vety "okrem nich bolo zatiaľ zmontovaných v Plzni 6 ks sólo trolejbusov" je lzive.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
brefos
http://dpmbb.eu/index.php?strana=spravyzobraz&sprava=1251715795